Kalp hastasıyım, kavga edemiyorum ve insanlar ve ailem bana sürekli korkak diyor, ömür boyu bu halde nasıl yaşıycam ben?

Günde 7 tane hap kullanıyorum, en ufak bir tartışmada bile nefes nefese kalıyorum, biraz daha ilerlese başım dönüyor, trafikte biri önüme kırsa veya arabayı durdurup ileri geri konuşsa hastalık yüzünden geri vites yapıyorum, bu yüzden kızlardan uzak duruyorum onların yanında rezil, ezik olmayayım diye, ailemde bana korkak, cesaretsiz diyor bende kavga edebilmek isterdim ama elimde değil, ölene kadar nasıl sessiz kalıcam bu durumlarda.
Kalp hastasıyım, kavga edemiyorum ve insanlar ve ailem bana sürekli korkak diyor, ömür boyu bu halde nasıl yaşıycam ben?
Cevapla