AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Ne alaka fatma ismi olan babanneler 60 yaşında mı doğdu onlarda bebekti genç kız oldu çoook saçma düşünüyorsun.
Fatma denilince aklımızda bu canlanmıyor..
Benim aklımda bu canlanıyor
Benim adım da havva nur yani sonuçta bizim seçmediğimiz bişey hem isimlerin eskisi yenisi mi olurmuş sonuçta her insan yaşlanıyor ve bir insanın adı pelin su da olsa yaşlanıcak ve yaşlı birinin adı olmus olacak
Kaderdaşımı buldum! Benim ikinci adım da fatma ve bundann rahatsızlık duyuyorum. En kısa zamanda mahkemeye müracat edeceğim silinmesi için
İyi bir kiz saf bir kiz cana yakin bir kiz ha bi de cgbd ki fatma tezcan bir de muhammedin kizi fatıma
Muhammed arkadaşın herhalde sığır yavrusu
Bence gayet güzel ve anlamlı isim h. z Fatma hanımdan karnın haberinyoksa bu senin suçun değil
Sadece bana cevap versen konuşmak istiyom
Ne konuşmak istiyorsun?
Ne olursa
Teşekkürler, almayayım.
Sebeb ney ki
Fatma ismi diyince büyük saygı ve hayranlık uyanıyor bende sonucta Efendimizin kızı
Kız ismi konusunda ben de hassasım ama sevgilimin adı Fatma olsaydı hiç rahatsız olmazdım tam tersine ona hep Fatoş derdim ve çok tatlı olurdu 😘
Ama ben kimseyi sevemiyorum 😕
Bir ismin eskisi yenisi olmaz ismin cok guzel kiymetini bilmelisin Peygamberimizin kızının ismi cok degerli bi isim bence
Benim eski iş arkadaşlarımdan birinin adı da Fatma idi, itici değil bence; o kişinin karakterine göre şekil alıyor aklımızda.
Güzel olarak da düşünülebilirsin Fatoş olarak mesela. Bence sevdiğin hele bunu sana derse daha çok hoşuna gider.😉😉
evet eski bir isim ama o kadar da antipatik değil... fatma ya da fatoş ben seviyorum... dile ve akla kolay geliyor...
üninin ilk senesi en yakın arkadaşımın adı fatmanurdu ve kız isminin tam tersi biriydi. bence ismiyle o kadar ters olması da çok yakışıyodu ona.
1. genelleme yapmayalım fatma isimliler söyle olur gibi
2. side ne varsa eskilerde var anlamlı isimler
Niye böyle kompleks yaptın ki. İnsanı adı cahil yapmaz. Benım kafamda bi sey canlanmıyor. Sadece bi isim. Tanıyınca canlanır bı seyler.
Nüfusa dilekçe ver maksimum 2 ayda değişir hiçde uğraşmıyorsun yani ben gittim öyle yaptım şahsen
bende degismek istiyorum ama tanidiklarim soylemem diyo koyacagim isimle annem de cagirinca garip hissediyorum ve korkuyorum kimse soylemez diye sence ne yapayim
Çok güzel bir isim aklıma. Hz. Fatıma geldi edepli saygılı
Peygamber Efendimiz Muhammet Mustafanı kızı Hz. Fatma😍 geliyor bu ismi her duyuşumda
bu senin özgüvensiz oldugunu gösteriyor. ben tam tersi fatmalar tanıdım. mesela model grubunun solisti, baylıyorum o kadına. adı fatma ve modern biri, kadınsı
Eğer ismindrn rahatsızsan ismini değiştirebilirsin.
Bence Çok Saçma Bir Düşünce Gayet Hoş Bir İsmin Var
Benim kızımın adı Fatıma ismin orjinali kur'an da geçen hali bu şekilde diyr bu şekilde koyduk kulağa da çok hoş geliyor. Sende o şekilde kullanabilirsin. Ki Fatma da gayet güzel isim
Fatma çok iyi ve güzel bir isim bence çok yanılıyorsun
Benimde büyükanne ismi koymuşlar 2. ismim modern 1. si keziban bende aşırı rahatsız oluyorum bundan kullanmak istemiyorum hiç sildirmek istiyorum ama babam üzülür ve kızar... 😣😕😔
Fatma ismi güzeldir neden öyle dediniz ki rahatsız olacak ne var
ben, sözlerine kulak veren, iyimser, kırmak istemeyen kriterleri saf insan lrofili canlandırıyorum
Güzel tatlı bi isim ama seni rahatsız ediyosa değiştirebiliyosun diye blyrm
Hanım efendi isminiz güzel niye böyle düşünüyorsun ki
Bence begenmiyorsan bir mahkeme acip degistirebilirsin
Gayet güzel ve şerefli ismin var fakat sen o şerefli ismi taşıyacak kadar şerefli değilsin!!!
Bence bilinçsizce konulan anlamı ağır olan hatta din açısından çok yanlış anlamlar taşıyan isimlerle kıyaslarsak isminiz gayet güzel. Ben bu açıdan düşündüm şahsen ve bence rahatsız olmayın. Tanıdıgım tüm fatmalar güzel oluyor üstelik 🌸🌸
Abartıyorsun. İsminin çok kullanılıyor olması veya eski bir isim olması bu kadar sıkıntı edilecek bir şey değil.
Fatoş adını kullan o zaman.
O da çok ciddiyetsiz.
Fatma ismi, Arapçada "çocuğunu sütten kesen kadın " anlamına gelmektedir. Aynı zamanda Fatma isminin anlamı temizlik, saflık, namus, iffet kavramlarına işaret etmektedir. Bu ismi taşıyan kadınlar, dürüstlüğü, kararlılığı ve güçlülüğü ile bilinmektedir.
Evet, bunları çok araştırdım. Anlamını beğeniyorum. Sadece söylenişi hoş değil ve çok demode.
Yaşlanınca güzel gider, olumlu açıdan bak biraz da :)
Dini bir isim biraz eski olabilir ama utanıcak bişey yok.
Fatma herkese giden şık bir isim. Hz. Fatma da cabası.
Fatma ismi kadar güzel bir isim mi var? Hem Kur’anda geçen bir isim olduğu için mutlu olmalısın. Mesela benim ismim çok popüler bir isim olabilir ama Kur’anda geçmiyorsa o popülerliğin ne anlamı var? Bir de böyle düşün
Ciddi boyutta saçmalıyorsun... İsmin Fatma, bak ne güzel isim. Hatice de olabilir Ayşe de veyahut da ✖ bir isimde olabilir. Bunda utanılacak bir şey yok. Sen iyi insan olmaya bak karakterin düzgün olsun bu bence yeterli canikom. 😘
Yaşlı annneanneler ve babaneler geliyor aklıma teyzeler veya halalar falan açıkcası :D
Senin adın batsın! Öksür hadi taksimetre çalışıyo..
Iki tane Fatma isminde arkadasim var ikisi de cok sağlam karakterli düzgün kisiler
İsmin çok hoş aynı zamanda yakın arkadaşımın adı, ismini bu kadar kafana takma
Fatma ismini hiç sevmem anneannemin ismi ne zaman duysam bana bı sinir geliyor
Benimde gülizar bende ismimi sevmiyorum babaannemin ismi
Fatma isminde olmak istemezdim şahsen ama çokta takılmamak lazım söyle geç nolucak abi
O kadar asil bir isim ki...
Güzel bir isim bence
Arkadaşımın adı, sevdiğim bir arkadaşım olduğu için Fatma ismi ile problemim yok, genelde kendi halinde insanlar
Çok tatlı bir isim. Banada yeni isimler saçma geliyor.
Yaaaa benimde adım çocuk adı gibi derdim büyüyünce anladım değerini gayet normal bir insan var.
İsmin var 🙈
Bebegim aksine ismin çok güzel
Nesi güzel? Gençlerde adı Fatma olan çok az var. Genellikle ihtiyar ismi bu.
Bebeğim çok fazla Fatma diye genç kız tanıdım ve de hepsi de güzeldi
Hiç rahatsız olma güzel isim
Zarif biri canlanıyor
Kapalı köylü çirkin bir kız canlanıyor.
Peki, teşekkür ederim.
Rica ederim
Takma bu kadar Fatoş 😃
Fatma kötü bir isim değil bence...
Yooo gayet güzel bir isim
Genelde fatoş derler ve çok şeker bir isim olur
Bence isminden rahatsız olma kötü bir isim değil
Tabii size böyle şatafatlı isimler yakışırdı dimi ergen arkadaşım; afra, toprak, çiçek, sare filan 😏
Geçin su basit takıntıları ya
Ya bu ergenlere gore şatafatlı iste, fatma gayet güzel bi isim
Kaybol yorumumdan sefil işsiz
Kaybol dedim sana sefil insan
Düzgün konuş. Ben aman konu kapansın diye çekip giden biri değilim. Ablam avukat ve bi dava açmak hep yaptığı şey zaten. Bana tehdit tarzı şeyler yaptırtma. Çok ciddiyim benimle ya düzgün konuşacaksın ya da susacaksın bişi demiceksin
Benim babamda bassavci😄😄
Allah im böylelerine vermesin ya, gormemis ablası avukat olmus ne hava ne ego ya 😂😂
Bütün avukatlarda benim hizmetimde ona bakarsan, parasını verdikten sonra 😏
Babanı tanıyoruzdur muhtemelen bütün aile hukukçu bizde çünkü. Ben değilim ablamın niye egosunu kasayım kendin gibi düşünme görmemiş seni :D Sadece kötü bir üslupla konuşuyorsun ve benimle böyle konuşursan eğer gerekeni yaparım diyorum. Bunu nasıl anlarsan anla ben söyliceğimi dedim okey?
Ablanın egosunu sen yaşıyorsun iste, benim ablam avukat şikayet ederim😏
Bos beleş insanlarla uğraşamam git baskasiyla uğraş. Gerekeni yapabilirsin, ama tüm ailenin hukukçu olmasi pek birşey değiştirmiyor umrumda bile değilsiniz . Okey?
Ego kascak bişi yok. Çok şükür annem babamda aynı şekilde. Demeye çalıştığım böyle terbysz üslupla konuşursan ablam olmasa başka avukat bulur yine şikayet ederim. Senin için sıkıntı değilse benim için hiç değil. Gerekeni yaparım, yapıcam. Sanal ortamda olsa böyle konuşamazsın, bunlarla ilgilenen birimler var. Neyse buradan yazarak bişi olmuyor. Görüşürüz zaten. Okey?
Ok, Ablacım ok..
Görüşelim tez zamanda 🙏
Kaynanamin adi fatma severim kadini onun haricinde beni sinir eden bir oda arkadasim vardi fatma odadan ayrilirken dis fircasini wc ye sokmustum kakalari temizlemistim iki gun sonra mesaj cekmistim kiza iyyyykkj o aklima geldi