Zayıflayınca değişen davranışları nasıl değerlendiriyorsunuz?

İyi geceleer, ben 35e yakın bir kilo verdim yüzümü kilom fazlayken de seviyordum kendimi güzel bulan biriydim ama zayıflayınca tamamlandı iyice benim için. İnsanların davranışları aşırı değişti prenses gibi davranıyorlar bu bazen samimi gelmiyor yani sadece güzel olduğum için mi mantığı oluyor tam alışamadım.. Neden bu kadar dış görünüşçüyüz? Ya da bu davranışlar sizce ne kadar samimi, bunu başka yaşayan var mı?
Zayıflayınca değişen davranışları nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla