Fazla mimik yapmak iyi mi kotu mu veya itici mi?

arkadaslar ben farkinda olmadan cok mimik kullaniyorum. cevremdekilerin cok dikkatini cekiyo. onceden bunun guzel bisey oldugunu sanirdim ta ki itici buldugum bir insanda da bunu farkedene kadar. kendimi deli, sizofren gibi falan hissediyorum var mi acaba boyle bisey bende cok uzuluyorum yardim edin :(((

hatta gecen bir kiz arkadasimla yolda yuruyoduk yine bisey anlatirken mimik yaptim birinin bana baktigini gordum dedim ki mimiklerimden dolayi millet beni deli sanacak dedim arkadasim da hele sukur anladin dedi :((((

mimiklerime cevremdekilerun ilgisini cekiyo sempatik buluyolar saniyodum megerse durum vahim oyle biseyler seziyorum.. bir de insanlari sasirtmayi seviyorum bunla ne ilgisi var bilmiyorum ama :(
Güncellemeler
+1 yıl
nerden biliyosun :)
Güncellemeler
+1 yıl
yanlislikla guncelledim topluca ozur diliyorum:(
Fazla mimik yapmak iyi mi kotu mu veya itici mi?
Cevapla