İnandırılmaktır bazen, gözlerin yalan söylemediği sanılan zamanlar da bakışlarında şahitliğinde aldanmaktır verilen sözlere... Az yalan söylenmez, yalan söyleyen her zaman yalancıdır...
orta okuldayım. Bizim şerefsizz sınıf arkadaşları (erkeklerin tamamı) aralarında anlaşmışlar. Bana şaka yapacaklar. Önce sıra arkadaşım başladı. ''Ne olmuş lann senin gözlerine sararmış'' dedi. Sonra arkamdaki çocuk. Sonra bir diğeri. Sonra bir diğeri. 25 tane adam tek tek gelip ne olmuş gözlerine niye sararmış deyince haliyle insan bir altına zıçıyor. Acaba sarılık mı oldum diye. Ki o anda dersteydik aynaya bakma şansım yok. Teneffüs zili çalınca yerimden fırladım yana yakıla lavaboya gidip aynaya bakacam. Beni koridorda yakalayıp eşşşek gibi gülerek ''Şaka yaptık la şaka bir şeyin yok'' dediler. Öldüm öldüm dirldim.
İnsanın ağzından çıkan sözler.. güzeldir.. tabi bilemiyorsun o sözcüklerin sonucu ne olacak.. ya da o sözün arkasında ne kadar duracak bilemiyorsun inanıyorsun... sonra diyorsun ne güzel yalan söylemişsin sen böyle vay be