Kendi halinde herkesle konuşmayan insanlar nasıl görünüyor dışarıdan?

Merhaba, ben çok konuşmayan, yeri geldiğinde ya da gerektiğinde konuşan biriyim. Mesela üniversitesinde derste hoca bir soru sorduğunda ya da konuya katkım olabileceğini düşünüyorsam konuşurum ama ders dışında pek herkesle konuşmam. Pandemi dönemi öncesi spor salonuna gittiğimde bir kişiyle aynı aleti kullanacaksam ya da bana bir şey sorduğunda konuşurum onun dışında gidip muhabbet açmam ya da bazı barzolar gibi hatasını görüp " karrrdeşşim o hareketi yanlış yapıyorsun" demem. Böyle benim gibi insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Dışarıdan nasıl görünüyorlar? İnsan kendi kendini hep iyi görüyor genelde ama başkalarının fikrini almak istiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Kendi halinde herkesle konuşmayan insanlar nasıl görünüyor dışarıdan?
Cevapla