Oldukça şeffaf ve olduğum gibiyim. Çevremde göründüğü gibi olmayan biri yok pek denk de gelmedim. Olursa da 90 derece çevirip hadi yallah derim, istediği yere gidebilir.
Büyük bir hayal kırıklığı çöküyor, yorgun hissediyorum. Ufak bir çocuk oluveriyorum her hayal kırıklığında, annesinden esaslıca azar yemiş bir çocuk.. Bu kırgınlık açıkınca geçmese bile bir süre sonra elbet geçiyor
İlişkiye başlamak konusunda çok hevesli olmadığım uzak eski erkek arkadaşım tam olarak böyle birisiydi. Kendini farklı tanıtan. İçinize sinmeyen hiçbir ilişkiye başlamayın. Eninde sonunda biter.