İnsan, herşeyi hatırlayarak ya da herşeyi unutarak yaşayabilir mi?

"Hafıza-i beşer nisyan ile malûl değil, nisyan ile müsterihtir."
Yani insan, unutabildiği için kusurlu değil, rahattır...
İnsan, herşeyi hatırlayarak ya da herşeyi unutarak yaşayabilir mi?
İnsan, herşeyi hatırlayarak ya da herşeyi unutarak yaşayabilir mi?
Cevapla