İnsan her şeye alışarak yaşar, hatırlayarak yaşar. Yaşanılanlar unutulduğunu pek onaylayan biri değilim aslında. Bir şekilde izi kalır, bir şekilde akılda kalır ve hatırlanır. İnsan hatırlar, alışır ve yaşar. Ancak bunu yaparken belki hissizleşir ve belki eski önemini yitiren bir hikaye olarak bellekte yerini alır ama unutmaz kanısındayım. Ve belki de vazgeçmenin nasıl bir şey olduğunu bile unuttuğunu sanır. Çok sonra hatırlar ya da hatırlatırlar bir şekilde..
Unutmuyor insan hiçbir şeyi bence şahsen ben unutmuyorum bazen en sevdiğim kitabımı bile nereye koyduğumu unutuyorum ama bazı şeyleri unutmuyorum çünkü tecrübeler unutulmaz unuttuk sandığımız anda tekrar birsey hatırlatır, sadece ilk günkü kadar acıtmiyor veya acıtiyorda biz o acıyla yaşamaya alışıyoruz bilmiyorum tek bildiğim hiçbir şey unutulmuyor sadece Rabbim onlarla yaşama gücü veriyor çektiğimiz tüm sıkıntılara rağmen gülme gücü veriyor
En İyi Cevaplar