Demek istediğim şeyi kavrayamamışsın. Ayrıca kuyruk acım falan da yok böyle pembe masalları samimi bulmuyorum sadece kendimi fikrimi belirttim, buna sinirlenip "kuyruk acılı" falan tarzında yorum yapan senin bazı acıların olabilir ama anlıyorum.
Yok cok şükür bi acım... Pembe masal degil sen galiba daha bi kadına o gozle bakmamışsin anlaşılan, mesela birini gulerken görünce hic hosuna gitmiyri mu herkese bakmiyrum tabiki sadece dikkatini çeken seni kendine çeken kisiyi izlemek hoşuna gitmez mi?
Beraber sevdiğimiz bir şeyi yapıyorsak o an sevimli geldiyse elbet bakarım ve hoşuma gider fakat ben böyle şeyleri bu kadar süslemeci tavırları pek anlamıyorum bu yüzden çok abartı geldiğinden pembe masal olarak tanımlıyorum hatta çok fazla fakir edebiyatı dönüyor bu konular hakkında sonrasında topluma ve ilişkilere bakıp gülüyorum.
Canım benim bende hoslandigim çocuktan bahsediyorum ama hani bı replik vardır ya aramızda dağlarrr Dağlar vade ben seni nasi sevemm vayy vayy der gibi o denli yani 🤣 Bilmem nlatabildim mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Böyle bir şey yaşamadım yaşadım diyenlerinde sonraki hallerini çok gördüm bunu söyleyenleri de tamamen samimiyetsiz görüyorum açıkçası.
Aşık olmak birini izleyip hoşlanmak samimiyetsizlik midir? Kuyruk acın var sanırım
Demek istediğim şeyi kavrayamamışsın. Ayrıca kuyruk acım falan da yok böyle pembe masalları samimi bulmuyorum sadece kendimi fikrimi belirttim, buna sinirlenip "kuyruk acılı" falan tarzında yorum yapan senin bazı acıların olabilir ama anlıyorum.
Yok cok şükür bi acım...
Pembe masal degil sen galiba daha bi kadına o gozle bakmamışsin anlaşılan, mesela birini gulerken görünce hic hosuna gitmiyri mu herkese bakmiyrum tabiki sadece dikkatini çeken seni kendine çeken kisiyi izlemek hoşuna gitmez mi?
Beraber sevdiğimiz bir şeyi yapıyorsak o an sevimli geldiyse elbet bakarım ve hoşuma gider fakat ben böyle şeyleri bu kadar süslemeci tavırları pek anlamıyorum bu yüzden çok abartı geldiğinden pembe masal olarak tanımlıyorum hatta çok fazla fakir edebiyatı dönüyor bu konular hakkında sonrasında topluma ve ilişkilere bakıp gülüyorum.
Senin kendi şahsi fikrin saygi duyarım 🙃
Dalmak değil de izlemek hoşuma gidiyordu öyle yoğun güçlü bi duygu değil anlık etkilenme
Benimki çok yoğun sanırım 🤦♀️🥵
Benimde izlemek çok hoşuma gidiyor anlik etkilenme olsaydı daha iyiydi şimdi onu aklımdan cikaramoyrum 🤦♀️🤷♀️
Ben unutuyorum işte aklıma bile gelmiyor sonra :D
Iyiyymis 😄
Soruya göre değişkenlik gösterir.🤣
Benim oldu sanırım ama malca sanırım
Nasil 😄 benim bahsettiğim kişi hoşlandığım çocuk yani öyle yoldan geçen tanımadığım kimseye dalman😄😄
Canım benim bende hoslandigim çocuktan bahsediyorum ama hani bı replik vardır ya aramızda dağlarrr Dağlar vade ben seni nasi sevemm vayy vayy der gibi o denli yani 🤣
Bilmem nlatabildim mi
Anlattin anlattın 😄ama bazıları yalnış anlayınca düzeltmek istedim
Okey Goodnight canısı 🌙
Denize daldığım oldu.
Boğulma riski var olmaz
😄
Tur elımı bırakmaaaa
Ortam müsait degilde o an yoksa boğulma riskim vardi kesin 😄
🤫🤫🤫🤫
Noldu?
Gel
Yook genelde avcı gibi dalarım
mal degilim kanks
Mallıkla ne ilgisi var çok merak ettim..
isim gucum yok elin kizinami dalcam
Kusura bakmada biraz odunsun neyse senin şahsı fikrin birini begenmek zorunda değilsin
ortamimiz var ztn yuz yuze hallediyoruz ecis bucus dalmiyoruz
Anladım