Güncellemeler
+1 yıl
Bana trollsun diyenler hele de Aktroll kendilerinim tarih bilgisi çok zayıf belli ki. Kamal Atatürk kemal ismini alacak kadar Türklüğünü unutmuş Arap esiri biri değildir Şerefli bir Türk askeridir. Liseli Nazici diyenler Nazi ne demek öğrenin. MHP ve onun gibi İslami odak yapan partilerle işim olmaz. İslam ve komünist yapı en büyük düşmandır Türkiye'ye
Güncellemeler
+1 yıl
Burada bana insanlık dersi vermeye çalışan kardeşlerim her şeyin farkındayım Biz de tarih psikoloji okudik biliriz. Benim ideolojimde din duygu ve insan kavramı yoktur. Süslü solcu laflar ile yumuşak İslamcı laflara karnim tokMHP li ve CHP liler uzak durun benden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ayni zamanda yalancisin bunu eklemeyi unutmussun bana muslumanim temiz erkegim demiştin
Sen sanki çok doğrusunu
ahahhaha bu şey değil mi yaa?
tipik aşırı solcu örneği
Hitler aşırı sağ görüşlü biri ırkçılık solculuk mu?
Ya AKP li ya da tarih yoksunu bir genç ergen
tyrueıotyutrfktjhyutjrıoeplğdrtoıuıjyhtgrfdftg ay sen çok komiksiiiiiiiiiiiiin
Bir ara nazici liseliler vardı ahahh onlardan biri olabilir misiniz acaba?
Nazici liseliler MHP li kesim
Benimkisi farklı. Ergenlerle işim olmaz. İslam dini bizim en büyük düşmanımız.
Wow dostum bir sakin yaw. Böyle bol keseden sallamadan önce din olgusunun toplum üzerindeki etkilerine bakman lazım, iyi veya kötü yönleri kişilere göre değilecektir yorumlama farklı çünkü. Direkt düşmandır demek aşırı üstün körü ve cahilce bir yaklaşım. Önce git din felsefesi karıştır, hele hele bizim gibi semavi ve pagan inanışların bir bütün oluşturduğu ülkelerde düşman demen ekstra komedi. Orta doğulu birinin hitler sempatizanı olması ayrı bir komedi zaten ckxkfkflf übermensch bile değilsin sen. İdeoloji”yi ortaya atanların gözünde hamam böceği bile değilsin yahu kara kuru bir canlı bombasın sadece. Kendinizi fazla üstün görüyorsunuz. Mhp’li kesim farklıymış bir de :d n*h farklı affedersin.
Bu dediklerinin hepsini biliyorum. Yazmana gerek yok.
Ortadoğulu olmam bir şey değiştirmez.
MHP kesimi İslamcı Osmanlıcı kesimdir. CHP liler zengin kendini bir halt zanneden kesim.
Benim için din ve sol zihniyete yer yok. Sadece Sovyetler Birliğine saygı duyuyorum.
Git oruç tut ya da lgbt yi savun. Hayvan sev. Kitap oku. Çocuk yap. Alman kadını gibi ol
İslama iyi diyenden çok bir şey beklemem benim görüşüm. Git oku kuran Türkçesi var
Sol fraksiyonları eleştirip üstüne makul kadın çizmeye çalışmak mı? Iyyyk hatırlat kusayım sonra. Sana göre bir önemi olmayabilir orta doğulu olmanın ama bal gibi var, kendine çok güveniyorsan kafatasçı bir almana “ama ben diğer orta doğululara benzemiyorum abe” diye açıklama yapmaya çalışabilirsin dkdkdkfk parti tabanlarını eleştirmen için hepsi hakkında uzun uzun gözlemler yapman, beslendikleri kültürleri göz önünde bulundurman gerek ama hitleri savunan birinin bunu başarabileceğini hiç sanmıyorum :D chp mesela içinde kaç farklı fraksiyon barındırıyor haberin var mı? Ulusalcısı, sosyalizme kayanı, orta solcusu... siyasi partileri sadece tabelaya göre eleştirmek = cahillik kusura bakma. Senin için din ve solun çakışması mümkün olmayabilir, öbürü dini toplumun harçlarından biri olarak kabul edebilir bu yine fraksiyon ve okuma farkından kaynaklanıyor. Sana bulunduğun konfor alanından çıkıp daha farklı insan tipleriyle iletişim kurmanı öneriyorum. Cünyır nazicik seni cjdkdkdkf
Ben islam iyi demedim ki?
Mantıklı. Ama benim ideolojimde bunlara yer yok. Bu kadar fazla kasma. Hep ego var bu Türklerde hep ego. Ah ah Fuhrer olsaydı gösterirdi sizlere. Hele Türk kadını kocasından dayak yiyip bundan zevk alır ah Fuhrer gel kurtar bizi...
Cahil olup nazici olmayı tercih ederdim
Çok sevgili führer seni sabun yapmak suretiyle cennete gönderiri, ya da ölene kadar yol yabdırmak suretiyle kurtarabilir belki ahahaha sabah sabah iyi güldüm hitler iyiliğini versin.
Hitler'in askeriyiz abla. Gerekirse yapar vardir bir bildiği
Helal be, arkandayım koçum!
Hayata tutunamamış, hayattan bir beklentisi olmayan insan tipi.
😂 8.000 TL maaşim var bebeğim rahat ol 😂
8 Bin TL Para mı?
Her şeye sahibim ailem de zengin benim için hayat cinsellik alkol odakli
Para görmek istiyorsan gel Kripto Cüzdanımı göstereyim. Her şeye sahip olmak, hayattan bir beklentin olduğu anlamına gelmiyor. Milyarlarca Doları olup da hayattan zevk alamayan, hayattan bir beklentisi olmayan birçok insan var. Jim Carrey yeterli bir örnektir misal.
Ben zevk alıyorum işte hayattan 😂 sorun yok yani
😂 duygum yok sadece sadistim
Bir yerden sonra üzer bu hayat seni, dikkat et yine de.
Neden üzsun ki?
Duygusal insanlar çok mu mutlu? Hepsi hayal kırıklığı icindeler
yaaaaaaa kanka sen neden böyle... gfhedjshfrgyfheıjosk
@loser_men
Dinsiz, kemalist, alkolik olman dışında pek beğenmedim
Irkçı. olmak kötü değil
Vaktiyle bir Atsız varmış
Atsizci değilim ama ortak noktamız çok evet
En azından Osmanlıcı değil.
Türkiye'de ırkçıyım diye geziyorsan Atsız'ı kabul etmeme gibi bir durumun olamaz. Biraz daha araştırıp ideolojine öyle karar ver istersen
Benimkisi daha farklı. O biraz daha eskiye odaklı bir düşüncesi var.
Bende din ve vicdan diye bir kavram yok. Osmanlı ve müslüman Türkler benim için pek bir şey ifade etmiyor
Hacı yalnız atsız Atatürk düşmanı idi
Nazilere göre türkler Aryan değildir yani alt ırk ayrıca çoğu Nazi (hepsi olmasada) hristiyan veya pagan milliyetçisidir ateistleri sevmez mesela ku klux klan
"Kendi ideolojilerimi insanlara dikte ettirmeyi severim" dedin ve seninle aynı ideolojiye sahip olsaydım bile sirf bu yuzden bağ kurmazdım
Kemalizm ve Hitler böyledir zaten no problem
Sen Kemal ve Hitler dehilsin !
Kemal değil Kamal!!!
KAMAL ATATÜRK
Hadi ne ordan!!!
Arap dinine mensup kemal adını kullanacak kadar türklüğünü unutan biri değil
Çok Turkcuysen kullanıcı adını İngilizce yapma ölüm. Burada tantana yapma
Türkçü değilim senin bildiğin tarz. Avrupa hayranı biriyimdir Türklerin de öyle olmasını isterim
Sen benlik algısını kaybetmiş birisin net.
Narsist biri miyim yani
Orası kesin
Hitler de narsist biridir severim narsistlero
Narsistliginizde bogulun.
Sen de git namaz kıl. Çocuk doğur falan yemek yap
Benim. neslimden lazım bu dünyaya aynen. Ama sen mümkünse çocuk yapma
IŞİD'e katılir büyük ihtimalle ksksks
Bir Narsist'e yakışırdı ancak birini yanimadan yorumda bulunmak
Bu arada psikoloji okudum tarih okudum diyorsun benim alanım direkt psikolojiyle alakalı. Çok da ukalasniz Beyfendi
Kadınlara saygı duyan bir narsistim abla
Ve narsistlikle gurur duyacak kadar da ezik..
Nickim zaten ezik erkek farkındaysan abla
Hitleri seviyorsan en yakın zamanda bir psikoloji doktoruna görün derim.
Neden ne var ki?
Naziler acımasız şerefsiz ırkçıların önde gidenidir. O yüzden sevmiyorum
Herkes katliam yapmıştır
Naziler kadar değil
İyi aferiiinn, böyle devam et☺😑
İzmirliler genelde sevmez benim gibileri onlara solcu ya da şeriatçı lazim
Güzel beğendim
İnsanları ve hayvanları çok sevmeyen biriyim sen demi öylesin
Yes
I guess maybe
? ee
Ne eesi?
İyi günler
Sana da yoldaş
troll soru boşuna dil dökmeyin
Hayır değilim. Neresi troll?
Kemalizm faşist bir ideoloji zaten
aktrollsün cok belli.
Mustafa Kemal Atatürk'ü kötülemeye calısan birinden daha fazlasını beklemezdim zaten. Kötü algı yaratmaya calısmaya devam et bu ülkenin kurucusunu sevmiyorsan s* ktir olup gideceksin
Aktroll mu?
Onlar badem bıyıklı askere gitmekten korkan tipler. Atatürk ve Kemalist devrim bambaşka.
CHP li kesimdensen tartışmam Atatürku senle.
Kamal Atatürk adı hem. Arapça kökenli isim kullanamayacak kadar türk biri.