Arkadaşım Hitler ve Nazi hayranı?

Arkadaşım ari ırk üstünlüğünü, Almanların yaşam alanına ihtiyacı olan bir topluluk olduğunu, kültürlerinden dolayı üstünlüğünü savunuyor. Sürekli Ulu Önder Führer Adolf Hitler diyor, bıyığını yediğim, yanaklarını ısırdığımın Başbuğu diyor ama soykırımı savunmuyor. Sürekli Büyük Alman İmparatorluğu'ndan bahsediyor. Yaşımızda büyük öyle bir hayranlık durumu da olamaz yani. Yine de ben bu durumdan rahatsızım ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de bana sürekli Amerikan hayranı, eşcinselliği savunan liberal diyor. Netflix izliyorum diye bana eşcinsel Amerikancı diyor hiç öyle olmamama rağmen.
Arkadaşım Hitler ve Nazi hayranı?
Cevapla