Yüzüm bir türlü gülmüyor Allah da bana yardım etmiyor nolucam ben?

Vücudumun her yeri çatlaklarla dolu. Kolum, omzum, göbeğim, sırtım, belim, hatta bikini bölgemde bile birkaç tane var. Çoğu pembe renkli ve aşırı belirginler. Bazıları da beyaz. Bio oil diye bi yağ kullandım ondan da ümidi kestim. Eskiden tek derdim kiloydu ama şimdi bu vücudumu bi hastalık gibi saran deri çatlaklarını kafama takıyorum. Özellikle de geceleri en çok da bu saatlerde kendimden nefret ediyorum ve ölmeyi diliyorum. Şu hayatta bi an olsun kendimi sevemeyecek miyim ben? Hadi çevremdeki insanlar neyse de Allah neden bu kadar kötü bir hale gelmeme izin verdi? Her gün hayatımı sorgulamaktan kafayı yiyecek gibi oluyorum. Hep bu yaş böyle bi vücudu hak etmezdi diyip duruyorum. Sanırım kendim olmaktan asla mutlu olamicam. Ve buna sonsuza kadar da katlanabileceğimi sanmıyorum. Zaten hayatta bir amacım da kalmadı. Hayal kurmaktan bile vazgeçmeye başlıyorum yavaş yavaş. Eğer bana bu kadar az dayanma gücü ve kendimi kurtarabilecek kadar bi çıkar yol bulamayacak kadar da az akıl verdiyse de intihar edeceğim zaman beni cehennemine atacak tanrıya da inanmayı reddediyorum
Yüzüm bir türlü gülmüyor Allah da bana yardım etmiyor nolucam ben?
Cevapla