Yüce rabbim neden bir kez olsun yüzüme gülmüyor?

yüzümün gülmesi için kötü biri mi olmalıydım neden hep iyiler kaybediyor anlam veremiyorum bu evrenin düzenine ne aşkta yüzüm gülüyor nede eğitimimde YGS sonuçları açıklandı daha bu puanı görmedim bile dersane denemelrinde.. iğrenç bir puan aldım utanıyorum babamın yüzüe bakmaktan o beni ne emeklerle okuttu bu mu olacaktı.. meslek liseli olduğum için 2 yıllık geçiş hakkım var. tekrar hazırlanıcam ygsye ama oun yanı sıra 2 yıllık sınavsız geçiş hakkımı kullanayım mı?
Yüce rabbim neden bir kez olsun yüzüme gülmüyor?
Cevapla