Kalabalık sosyal ortamlarda yalnız takılanlara bakış açınız nedir?

Dışarıda kendi başınıza yemek yemek, sinemaya gitmek, bara-meyhaneye içmeye gitmek, spor yapmaya çıkmak, tatile-seyehate gitmek eziklik ve asosyallik midir? Yoksa tam tersi kendi kendine yetilebildiğinin, kendiyle barışık olmanın göstergesi midir? Sadece kendinizin olduğu bir randevuya çıkar mısınız?

Benim için bu bazen büyük bir ihtiyaç oluyor ve çekinmiyorum yukarıda saydıklarımı yapmaktan.
Kalabalık sosyal ortamlarda yalnız takılanlara bakış açınız nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Damsızlık mıdır Gamsızlık mıdır? 🤭
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeden rahatsız olduysa şimdiden k. b. İleride yalnızlık temalı bir işyeri açmayı düşünüyordum. "Single Cafe" tek kişilik masa ve sandayaler... Sizce tutar mıydı?
Kalabalık sosyal ortamlarda yalnız takılanlara bakış açınız nedir?
Cevapla