Bir hemcinsine çok değer vermek ama karşılıksız olması eşcinsellikmi?

ya yemin ederim cinsel bir ilgi duymuyorum allah canımı alsın.
O beni hiç sevmedi hep nefret etti acaba yarım kalmış yaşanmamış güzel anılar olduğu içinmi takıntılıyım.
aramızda kötü husumetler geçti bazı hatalar yaptım busefer hiç arkadaş kanka olamadık onun iyi bir insan olduğunu biliyorum ama damarına bastım. Bu elimde olan bir şey değildi psikolojim bozuktu. Nebileyim insanlara kin tutamıyorum her insanı olduğu gibi seviyorum onu haklı bulduğum içinde hala değer veriyorum. Mahkeme filan oldu üzerine iftira atıp ben kazandım delil bulamadı çok pişmanım nasıl barışabilirim çok zor insan kendisi.
Bir hemcinsine çok değer vermek ama karşılıksız olması eşcinsellikmi?
Cevapla