ya yemin ederim cinsel bir ilgi duymuyorum allah canımı alsın.
O beni hiç sevmedi hep nefret etti acaba yarım kalmış yaşanmamış güzel anılar olduğu içinmi takıntılıyım.
aramızda kötü husumetler geçti bazı hatalar yaptım busefer hiç arkadaş kanka olamadık onun iyi bir insan olduğunu biliyorum ama damarına bastım. Bu elimde olan bir şey değildi psikolojim bozuktu. Nebileyim insanlara kin tutamıyorum her insanı olduğu gibi seviyorum onu haklı bulduğum içinde hala değer veriyorum. Mahkeme filan oldu üzerine iftira atıp ben kazandım delil bulamadı çok pişmanım nasıl barışabilirim çok zor insan kendisi.
O beni hiç sevmedi hep nefret etti acaba yarım kalmış yaşanmamış güzel anılar olduğu içinmi takıntılıyım.
aramızda kötü husumetler geçti bazı hatalar yaptım busefer hiç arkadaş kanka olamadık onun iyi bir insan olduğunu biliyorum ama damarına bastım. Bu elimde olan bir şey değildi psikolojim bozuktu. Nebileyim insanlara kin tutamıyorum her insanı olduğu gibi seviyorum onu haklı bulduğum içinde hala değer veriyorum. Mahkeme filan oldu üzerine iftira atıp ben kazandım delil bulamadı çok pişmanım nasıl barışabilirim çok zor insan kendisi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Tabikide değil ama karşı taraf yanlış anlaya bilir ☺️
haklısın öyle oldu :(
Hmm dertleşmek istermisin seni dinlerim?
tabi :)
Peki...
ben iç güzelliğe önem veririm dış güzellikle fazla takıntı yapmam
Cinsellikle alakası yok. Sadece hemcinsin ya biraz ağır basmış. Saçmalamış yani. Ya da ona hissettirdiklerini yanlış anlamış olabilir. Tüm olay bu 2 şeyden ibaret.
Yanlis anlasilma olmus sanirim sen escinsel degilsin. Anlatmak istersen seve seve dinlerik
Anlatacaktin ama umuttun sanırim
Zor değil, seni istemiyo
istemiyor :( evet
Uzak durursan seni fark eder.
uzağız zaten telepati yöntemi ile barışmaya çalışıyorum.
bioenerji uzmanıyım.
Yok anasının gözü.
bu durumlara düştüm :(
Demek ki işini iyi yapamıyorsun
yapıyorum fakat kızdan telepati yöntemi ile bile zor cevap alıyorum bilinçaltında reddediyor.
yavaş yavaş olacak bir şey.
İçim bi gıcıklandı sen mi bişi yaptın?
ay ne alaka ne yapıcam :(
Bilemem güvenemiyorum, eniştem muska yapıp pavyona satmıştı beni :/
Plotonik eşsincel :)
valla değilim :(
Tm değilsen değilsin yemin etmene gerek yok
ya bir insan illaki karşı cinsine mi bağlanır. Hemcinsinide koşulsuz şartsız sevemezmi.
insanların aklı hep başka yerlere gidiyor bugüne kadar cinsel hayallerim olmadı onunla. Sadece benim kardeşim yok dışarıda arkadaşımda yok o yüzden ona bağlıyım. Sevgi basite indirgenmemeli sevginin cinsiyeti olmaz ki cinsel ilgide duymuyorum. Bazıları diyor kızdan hoşlanıyormusun yemin ederim yok öyle bir şey ya :(
Şimdi sen bu kızdan hoşlanıyor musun hoşlanmıyor musun? Cinsellik anlamında sormuyorum aşık olmak anlamında soruyorum
yoköyle değil
herşeyi cinselliğe indirgememeli bence