Bir insana %100 güvenle yaklaşmak mı daha doğrudur yoksa şüpheyle yaklaşmak mı?

Bir insana %100 güvenle yaklaşmak mı daha doğrudur yoksa şüpheyle yaklaşmak mı?
Hayatımıza sürekli olarak yeni insanlar dahil olur. Sevgili, arkadaş, dost, yeni çalışma arkadaşlar diye uzar gider. İnsanların kafasının içindekileri, kalbindekileri göremiyoruz maalesef. Bu yüzden güven problemleri oluşabiliyor. Peki doğru olan nedir? Her insana şüpheyle yaklaşmak doğru mudur ya da her insana gözü kapalı güvenmek? Kime güvenip, güvenemeyeceğimizi nasıl belirleyeceğiz? Ben her insana %100 güvenle başlarım. Sonradan onlar yaptıklarıyla ya bu güveni aşağılara çeker ya da sabitlerler.
Bir insana %100 güvenle yaklaşmak mı daha doğrudur yoksa şüpheyle yaklaşmak mı?
Cevapla