Yaşama hevesim kalmadı neden bilmiyorum ama bu his içimden çıkmıyor aynaya bakınca eskiden kendimi güzel bulurdum su an o da yok?

Kendimden nefret eden bir hal aldım yaşama dair bir beklentim de kalmadı açıkçası hani herkesin hayalleri olur ya benim hiçbir hayalim de yok böyle yaşamak yerine ölmek daha iyi geliyor en azından daha fazla günaha girmeden ölmüş olurum?
Yaşama hevesim kalmadı neden bilmiyorum ama bu his içimden çıkmıyor aynaya bakınca eskiden kendimi güzel bulurdum su an o da yok?
Cevapla