Niye erkekler 31 yaşındayım diye beni yaşlı olarak görüyor?

Beğendiğim kişiyle aynı yaştaydık. Ben görünüş olarak 27 28 gibi gösteriyorum. Gitti 22 yaşında biriyle sevgili oldu. Umudum tamamen tükendi. Kimse olmayacak sanırım yaa. En çirkini bile gence gidiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler. Hayat devam ediyor. Hakkımızda hayırlısı olsun
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar niye bu yaşa kadar evlenemedin diyenler olmuş. Üniversite bitirdim. Ardından yüksek lisans. Açıkçası sevgililik ve evlilik olaylarında modum yoktu istemedim. Hedefime odaklandım. 5 yıldır çalışıyorum. Beğendiklerim oldu onlar hep başkalarına gitti. Beni beğeneni de beğenmedim. Olmuyor bazı şeyler olduramıyorsun.
Niye erkekler 31 yaşındayım diye beni yaşlı olarak görüyor?
Cevapla