Sen kendini geliştir kendine güven bakımlı ol illaki gerisi gelir. Böyle insanlarla da iyi ki olmamış de geç. Düşünsene 22 yaşında birini bulamasaydı belki seninle olacaktı ve daha sonra aldatma ihtimali yüksek olurdu.
33 Yorumla
Soran+1 yılEvet. Ama anladığım kadarıyla kontrol etmesi kolay diye ona gitti.
Soran+1 yılYok tabiki takmam anlaşılıuor zaten onun dar görüşlü olduğu.
En İyi Cevaplar
neden bu yaşa kadar evlenmedin ne saçma bir düşünce. yaş geçiyor diye APTALCA evlilik yapnların sonu nafaka yemekle geçiyor bunun tersi de çıtır alayım diyen erklerde nafaka parası veriyor :) mutsuz evlilk olacağına MİİSSSS gibi bekar MUTLU olurum :) siz de sizi sayılarla değerlendiren insan müsvetdesinden kurtulduğunz için şükür edin fakir sevindirn :)
30 Yorumla
Biri öyle yapti diye hepsi öyle yapacak diye bir şey yok.. Seni sen olduğun için sevecek, beğenecek biri çıkar elbet karşına Allah'tan iste O'nun hazinesi geniş
32 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah dua niyetine olsun😇
- Kişilik & Karakter konusunda 771 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle yaşlı değilsin bunu bil ki önemli olan burda yaş degip kendini nasıl hissettiğinde alakalı o kişinin başka biriyle sevgini olmasını yasinla bagdastirma ki olgun kadın her zaman daha çok tercih edilir görmüş geçirmiş hayat tecrübesi olan kadın ilişkide daha sağlam olunmasını sağlar o senden gittiyse sen değil odur kaybeden
16 Yorumla
Soran+1 yılBence de gitti ergen gibi konuşan kıza.
- +1 yıl
Görüntü olarak daha genç olması daha iyi görünebilir ilk izlenim olarakta insanı etkiler doğru ama sevgili olmaya ya da florte dönünce ergen kızın saçma sapan nazlari tripleri ya da nerde nasıl davranacağını bilmediği için seni zorda bıraktığı hareketleri olacaktır yanlış anlaşılmasın yaşı küçük kadınlara onyargim yok herkes zamanla öğreniyor birşeyleri onlarında zamana ihtiyacı var
Soran+1 yılEvet hayırlısı olsun.
- +1 yıl
Kısa vadede onlar kazanmış olsa da uzun vadede kazanan hep sen olacaksin
Soran+1 yılNasip. Önümüze bakıcaz. Allah o kapıdan açmazsa başka kapıdan açar nasipleri.
- +1 yıl
Ve illa birileri olmak zrunda değil belki de yanlizlik o gereksiz kalabalıklardan daha iyi gelecek senin icin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
+1 yılolur neden olmasın yahu..
Yaşında bir şey yok ayrıca...
Birazcık kendine güvenmiyorsun sanırım insan hissettiği yaştadır..
Onun gidip öyle bir şey yapması her erkeğin öyle yapacağı anlamına gelmiyor20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSelam,
Allah herkesin gönlüne göre versin...
Sizin de vardır bir nasibiniz ❤️☺️
He bu arada;
Hayırlı ise hayırlı kişiler ile karşılaşacak isek olsun eş...❤️🌹☺️
Yoksa... Olmasın kötü kişiler ile karşılaşacaksak... 🙄12 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı aynen.
- +1 yıl
Üzülmeyin emi? Sıkıntı yok 😉 Allah sağlık versin inşallah gerisi teferruat 🤗
Kişilik & Karakter konusunda 692 cevap paylaştı. Herkes için böyle düşünme bir kere lütfen. Bu genelleme yapılacak birşey dğeil. Ayrıca yalın ihtiyar bir yal değil yani gençsin bu bariz birşey. Bir algı var geçmişten gelen psikolojik baskı altına alıyor insanları yoksa bu işin yalı falan yok.
16 Yorumla
Soran+1 yılİnancım bitti yaa. Eskiden nasibe inanırdım.
- +1 yıl
Ee tamam da bak bende Bbir hafta on gün neyse az kaldı 32 oluyorum ee bende salıp bitti gitti tma artık evde kaldık napalım falan mı diyim. Bazı şeyler olmayınca olmuyor. Olacağı varsa da oluyor. Biri seni bırakıp kendi kafasına çıtır birine gitit diye sne hayattan küsemezsin böyle Bir hakkın yok. Herkes gibi seninde sevmeye ve sevilmeye hakkın var. Bir kere bunu kabullen. Ciğeri beş para etmeyenlere bakıp hayata küsmek ne kadar doru?
Soran+1 yılHaklısın sen de.
- +1 yıl
Bu adam hep hakli
Kişilik & Karakter konusunda 311 cevap paylaştı. Niye bu yasa kadar bekledin sormak istedim kotu niyetim yok
110 Yorumla
Soran+1 yılKariyer işte. Üniv bitince yüksek lisans. Çokta sevgili yapayım evleneyim modum yoktu.
Soran+1 yılTercihler diyorum. Benim önceliğim çok farklıydı
Soran+1 yılAsla kızmadım. Birkaç kişi sormuş ondan yazma gereği duydum
- +1 yıl
Sokayim kariyerine
Soran+1 yıl@Alcaponemayk__ twrbiyesiz
31 yaş yaşlı ise ben morukladim o zaman yine bı trol
12 Yorumla
Soran+1 yılDeğil
+1 yılBen 32 yaşlı mıyım ben şimdi🤓
Yanii oldugumuz yaşı bilmek önemlii tabisi ama hissettiğim bir yaş yok benim bazenn 60 bazen 20 oluyorum. Ruhum o an nasıl hissediyorsa o yaşta oluyorum..
Kimseye de bunu yargılama hakkı vermıyorumz💃11 Yorumla- +1 yıl
Senin yaşın tam sevme sevilme yaşı
Herşeyini kaybet. En büyük yanlış umutlarini kırmaktir.
15 Yorumla
Soran+1 yılNasıl?
Soran+1 yılÇok şey yaşadım bu son damla oldu gibi
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. 31 yasindasin yahu. Gence gidiyorlar nedirr 😂 Daha citirsin sen de, hemen batirma gemileri 😂
23 Yorumla
Soran+1 yılBen 30 yaş tervih edilmediğini düşünüyorum.
Soran+1 yılTeşekkürler
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEn güzel yaşların aslında kadın ve erkek de 30 lü yaşlarında hem daha çekici hem daha akıllı olurlar.
31 Yorumla- +1 yıl
Ama hayat kısa yaşamak istediğin şeyler için geç kalabiliyorsun
+1 yılBen de 30 yaşındayım, hiç bu duruma maruz kalmadım. Senin karşına da kazma çıkmış bacım.. Kendi derdine yansın hiiiiç sıkma canını.
33 Yorumla- +1 yıl
Kazma olmayan 1 tane göster bana
- +1 yıl
@Ķüçükkuyu1988 Ben bu tarz durumlarla karşılaşmadım hiç. Aksine benden küçükler ilgi duyabiliyor bana. 🙄
- +1 yıl
Valla ben Sana bişey söyleyim mi Kardeş ben 28 yıl yurt dışındaydım son 5 6 yıldır Türkiye ye geldim. 16 17 yaşında ki biri de ilgi duyar
Çünkü Anne ve Baba yetiştirmiyor ki elinde ki telefon onu yetiştiriyor
Hiç bir paylaşım Aile bağı yok. Saygı yok. 1 yaş büyükler bizim Ablamızdı. Bu sadece Bizim ülkemizde ve Arap ülkelerinde var. Bayanlara asla değer verme yok. Amaç yatağa atayım sonra başkasını bulurum
+1 yılO kiz onu cinsel yönden çekmiştir. Kadinligiyla etkilemistir. Gençlik her şey değil. Hiçbir havasi olmadiktan sonra genç olsa ne olur..
31 Yorumla
+1 yılCanim benim, oncelikle cogu erkek yonetebilecegi kadin ister. 31 yasindaki kadin artik gozunu acmistir, herseyin farkindadir, kandirmasi zordur. Ancak 22 yasindaki genc minnak toycugumuz ise daha hayata toz pembe bakar. Kolaydir, guzel keklenir. O yuzden islerine sen degil, onlar gelir. Yani bosu bosuna kendini tribe sokma. Ve mutlu ol👍😊
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 671 cevap paylaştı.
+1 yılHayat bazen böyle oyunlar oynar. Doğru bir seçim değilmiş demek ki sizin için. Siz de yolunuza devam etmeye bakın bence, böylece umutsuzluk yerine sağlam adımlar atabilirsiniz kanımca...
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bu işler yaşa bakmaz ki muhtemelen karşındaki erkeklerden çok daha olgun tavırlar sergilediysen kendilerini yanında rahat hissedememislerdir
15 Yorumla
Soran+1 yılGaliba
Soran+1 yılYaş olarak iyiymişsiniz. Sen olgun mu değildin.
Soran+1 yılDeğildim yazmışsın. Çok ilginç sen o zaman 20 yaş birini mi istiyorsun
+1 yılBir kaç yıl sonra gençlere cazip gelmeye başlayacaksın:) Bir de peşinden koşup ikna etmeye çalışacaklar olgun olduklarına:))) Takılma
21 Yorumla
+1 yılKüçük kızlarla ilişki kuran büyük erkekler karaktersizlik içinde boğuşur. Kolay elde edebilecekleri ve kullanabilecekleri küçük bireylere yönelirler. O yüzden sıkma canını.
10 YorumlaAdam kendini yaşlı hissediyor demekki 22 yaş kızla çıktı senle alakalı değil😂
30 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Senin yaşından dolayı değil sevmediği için gitmiştir bence
Seven insan için zaten yaşın önemi olmaz.
Ve o 22 yasinda ki kızı da sevdiğini sanmıyorum.
Arı gibi her çiçeğe konma sevdasına düşmüş.10 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/jZW3_9Yv7cASana bu sarki iyi gelir 🤔
10 YorumlaNiye yasli mı gösteriyorsun
Genelede kadınlar yaşlarını göstermez
Biraz fazla mi makyaj yapıyorsun ya da giyimin biraz klasik mı10 Yorumla
+1 yılSadece yaşa bakarak yorum yapmamız doğru olmaz. Belki de sizin kişisel bir özelliğinizden dolayı beğenmediğinden başka bir kadını tercih etmiştir.
10 YorumlaTercih meselesi bu. Üzülme yahu birgün karşına beyaz atlı prensin karşına çıkar. Ümitsizliğe kapılma.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvde kalmış durumuna geçiyorsun onun niyeti ciddi depil niyeti ev kurup evlenmek olan biri ile evlen
14 Yorumla
Soran+1 yılÖyle biri yok hayatımda.
Cevap sahibi+1 yılHayatında demiyorum zaten görücü usumu gelen okur tipine dış görünüşe önem verme artık isi gücü olan vicdanlı iyi biri ile evlen demek istedim zaten çevrende olsa şimdiye evlenirdim demek uzaklarda evleneceğin kişi
Soran+1 yılKesinlikle olsaydı olurdu. Demek ki kısmetim yok. Ya da albenim yok.
Cevap sahibi+1 yılVardır belki yaz bana merak ettim seni @burhandeja15
- Kişilik & Karakter konusunda 810 cevap paylaştı.
+1 yılBnde gider daha genciyle olurum, kadinalr bir yerden sonra malesef, salıyorlar
12 Yorumla
Soran+1 yılBen 27 gösteriyorum.
- +1 yıl
Eminim oylesindr bakımlı kadinsindr hak veriyorum sana. amaâaa gerçekler böyle malesef. iayersen bir ara tartışırız bunu
- Kişilik & Karakter konusunda 815 cevap paylaştı.
+1 yılAklıyla değil duyguları ile hareket ediyorlar.
Mutlu etmek çok kolay.
Ve o tazelik neden tercih sebebi olmasın ki?
Kadınlar bir kaş kalemi alırken bile 50 seçeneği eleyip alıyorlar.
.00 Yorumla
+1 yılBen minyonum goren 19 diyor oysa 30 yaşındayım. O derece. Benim de abim senim zaman geçti müzeye kaldıralım diyor erkekler işte :)
30 Yorumlakarakter meselesi o bacım. Adam değilse zaten ondan sana bir şey olmazdı
10 Yorumla
+1 yılYok yahu. Seninki öyleymiş. Herkes gençlerle anlasamaz
10 Yorumla
+1 yılYaşlı değilsin. Beğendiğin kişi toy seviyormuş sadece.
10 Yorumla
+1 yılHaklısın umarım kendi yaşıtlarına bakarlar çünkü bizim duygularımızı karşılayamıyorlar
10 Yorumla
+1 yılBunu gören kaç yaşında ki bende 30 um 30-35 yaş insanlar olgun. 22 cahil kandırması kolay seni kandırmayacagini bildiği ni için böyle
12 Yorumla
Soran+1 yılYa da ben ciddi düşündüğüm için göze alamadı.
- +1 yıl
Aynen öyle diyorum ya sen ne istediğini biliyorsun evlilik ya da cinsellik. Bu kişiye göre değişir ama 22 yaşındaki ler cahil ve evlilik vaadiyle cinselliği yaşayabilirsin sorun. Bu ama 31 yaşındayım diye isyan etmenin alemi yok sadece sende bende doğru insanı bulana kadar sabır etmemiz gerek o olmadı başkası olur
Ya bu siteye geldim inan neler okuyorum ben şok oluyorum. Davul bile dengi dengine olmalı. Ama malesef pek o şekilde olmuyor sanki.
14 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi
Soran+1 yılErkeklerinngeneli çıtır istiyor.
Yaşın iyi bir yaş aslında erkekler genelde kontrol edebilmek için küçük yaşlı birileri ile oluyor
23 Yorumla
Soran+1 yılBence de
Soran+1 yılBuna feci şekilde katılıyorum👍🏻
Gizli Üye(30-35)+1 yılAl sende 20 lik bi delikanlı ayol 40 yaşında kadınlar gencecik çocuklarla ohoo sen manyakmsn kadınlığn zirvesindesn şu an
20 YorumlaBen de 43 olacağım yakında ama hala 28 görünüyorsun diyenler var..31 yaşlı değil yav tribe girmeyin, ben kendime yaşlı demedikten sonra. Takma kafana 🤗
01 Yorumla- +1 yıl
evet hala bekarız o konuda çok şeyler.. ööhm.."acaba eşcinsel mi?" ya da ötmüyo mu acep?"diye düşünürler vesaire.. Olmuyor işte. Kolay değil.."E sen kötü bir insan da değilsin ki, yanlış mı yapıyorsun?"falan diye soruyorlar.. Hayır hiçbiri. biri çıkar evlidir nişanlıdır.. diğeri eşcinsel ya da biseksüeldir "3'lü kabul ediyorsan olur ben kadınlardan da hoşlanıyorum "diyen de oldu. Paran yok ki, yok zayıfsın diyerek işaret parmaklarını birbirine sürtüp de işte bunu sıskalarla yapmam diyen de oldu.. Bu sefer öyle bir bıkıyorsun ki sevgili bile istemiyorsun.. Kızlar tamam bir yere kadar haklı da istekleri de kriterleri de olan hayli fazla olunda soğudum.. Saylerinde aseksüel oldum çıktım.. Bunun gibi sebepler işte.. İnsan başına gelmeden anlamıyor işte anlıyorum seni.. Kolay değil 😞
+1 yıl31 yaş bir erkek için büyük yaştır. Erkeklerin hayali küçük kızdır az daha olgun bakmalısın da umudunu yitirmeden önce kendine güvenin olmalı ki sonra bu güveni karşıya da hisetirebilesin
06 Yorumla- +1 yıl
Hasikktir olgun bkacakmisiz. Sizin gibi pedofili zihniyetli köpekler yüzunden max 1 yaş büyüğe bakıyorum kucukle evlenicem evlenirsem. Olmazsa da yalniz yaşarım daha iyi. Kart herifle evlenecegime
- +1 yıl
@Pembistann bulursan öyle bir salak evlen hayır yani bu kibir neyin nesi sadece erkek fikrini sundum arkadaşım bilgilenmek adına teşekkür etmen gerekirdi bu kibirini anlamadım. Bana Şahsen 18i geçmiş kız kartlaşmış gibi geliyor.
23 25i gectiyse evde kalmış denilesi geliyor ki evde kalmışı da bana mı kaldı lan der gecerim.
Evlilik olarak büyük yaş düşüneceksemmmse çok çok güzel olmalıdır ki bütün yaşını güzelliğinin içinde gizlemiş olmalıdır ve gönlüm öyle razı olsun.
Ha isterim ki umduğunu bulasın ama erkekleri de tanıman gerekir iyiye kötüye git die bir kaidede bulunmadım. Sen nasıl ki baldan güzel gelecek bekliyorsan erkekte onu bekliyor
Tabi kısmetin neyse onu yaşarsın arkadaşım. Allahım pişmanlık yaşatmayacak bir evlilik nasip etsin
bana ne senden yahuuuuu..
Söze bakkkk - +1 yıl
Haspaya bak laflara bak. Senin gibi salaklarla işimin olmayacagi kesin. Kendi yaşına bak da öyle kart diye havla kartlaşmış moruk. Cevremde uzun süreli evlilikleri olan yas farki olan bircok insan var hepsi de aklı basinda iyi insanlar. Senin gibilerden Allah uzak etsin kökünüzü de kurutsun. Yazik acidim hangi gariban kizin başını yakacaksin acaba. Şerefsiz dommuz. Bildirimleri kapatıyorum ve seni de engelliyorum daha fazla çekemeyecegim senin gibi bok yığınını
- +1 yıl
@Pembistann
görüş sahibi sanıyom bende lan, sende kimsin mkkk salağı - +1 yıl
@ibrahimuzun yalnız sen de 25 yaşında bir erkek olarak kartsın. Asla 19luk 20lik bir delikanlı gibi olamazsın 18lik kız salakk mı da senin gibi 25 yaşına basmış kart bi erkekle olsun?
- +1 yıl
@ibrahimuzun 17lik 18lik kız seni ne yapsın şaka mısın? Bu yaşa evde kalmışsın bundan böyle de kalırsın zaten hiçbi kadın seninle evlenmez ;)
- Kişilik & Karakter konusunda 868 cevap paylaştı.
+1 yılOlgun bir bayansın 30 yas güzel bir yastır ayrıca kendinden küçük biriyle değil yaşınla olgun beyler daha iyiler bence bende olgun bireylerle anlaşıyorum 20 ve üstü ile anlasamiyorum
00 Yorumla Bence hiç üzülme gençlik güzellikten çok aslında bakımlı olmak ve düşünce olarak anlaşmak önemli sen ne istediğini bil ama aramaktan vazgeçme gez dolaş yeni insanlarla çevrende tanış netten değil
30 YorumlaEe napsin seni bende 31 yasindayim 22 yasinda sevgilim var kadinlar erkeklere gore daha erken yaslaniyor senle evlenip gec citirlari bakmasindansa onla olsun senin evlecegin kisi 35 yasimda falan olmali
11 Yorumla- +1 yıl
22 yaşındaki çıtır kız seninle bir ömür durur mu sanıyorsun? 2 yıla terk eder genç çıtır delikanlılara gider
Gizli Üye(36-45)+1 yılO diyenlere aldırış etme en güzel yaştasın.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi yaa.
Kişilik & Karakter konusunda 538 cevap paylaştı. 27 yaşındayım, dinazor olarak görebilirler beni şimdiden, hiç umursamam.
20 Yorumlabence hayatının en güzel yaslarindasin ne toysun ne ihtiyar en olgun zamanların. Öyle düşünenler kendilerini sorgulasin önce
00 Yorumla
+1 yılelbet nasibin vardır bir yerlerde çoğu erkek kadınların daha hızlı yaşlandığı için daha küçük yaştakileri tercih eder
00 YorumlaZaten isteyen istediğini zor bulduğu bir dünyada bu konular artık normal hale gelmiş.
Bahtın açık olsun.00 Yorumlabende 26 yaşında görünüyorum. :D :D ama o kadarda genç olmasını istemem. umut vardır maksat niyet iyi olsun.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Ben 32 yaşındayım hayatımda hiç sevgilim olmadı bu yaşıma kadar bana hiçbir kız bakmadı gençken de bakmadılar yaşlanınca zaten hiç bakan olmaz evde kaldım ben
00 YorumlaBende 32 yaşındayım en güzel yaşlar bence..
34 Yorumla
Soran+1 yılBen kabullenemiyorum yaşımı. Bir de nu olay psikolojimi bozdu.
Soran+1 yılHiç. bilmiyorum.
- +1 yıl
Sen bu sitenin en güzel kadınısın bence yaşın en ideal yaş
+1 yıl31 yaşlı sayılmaz Ayrıca kendine bakan biriysen nice yirmilikleri sollarsin
10 YorumlaSizden büyük birine bakmanız daha iyi olur şans açısından
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamamda, o 22 lik 23 lük kızlar da can atıyor o yaştaki erkeklere.. Olgun erkek olgun erkek diye, halbuki hiç yaşla ilgisi olmayan bir durum.. Allah hakkınızda hayırlı olanı versin.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılAblacım sen biraz geç kalmışsın ama dediğin doğru yuźde 90 uckuruk ilişkisi kuruya o dediklerin
10 Yorumla
+1 yılAllah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Allah sana kalbine göre bir eş versin inşâllah
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 492 cevap paylaştı. Uğraşacak bir şeyleri olmayanlar ya başkalarıyla uğraşır ya kendisiyle.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZamanında ukelalık yapıp gül gibi çocukları üstten görmeseydin şimdiye üç tane çocuğun olurdu, ama bu da ukelalığın sonu, ilahi adalet işte
05 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka 26 yaşına kadar okudum. Kariyer sahibiyim mesleğim var. Çocuk doğurmak için mi varız sadece?
Cevap sahibi+1 yılBen burada çocuğu örnek olarak verdim sadece,
Cevap sahibi+1 yılkariyer olayını da bu kadar abartmayın, yani hayatı durdurup kariyeri tamamlamak hayatın mantığına aykırı zaten. insan kariyer yapınca evliliği bir kenara mı atması lazım?
Soran+1 yılOdaklanmak ve sadece o işi düşünmek lazım başarı için
Cevap sahibi+1 yılo zaman bu sonuca katlanman lazım,
+1 yılEski sevgilim 26 ben 22 idim tanıştığımızda, ümidini kesme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu işler böyle o 22 lik kız 31 e gelince ona da bakmayacaklar. Kızlar ufakken erkek olgunken değerlidir.
03 Yorumla
Soran+1 yılO erkekler karaktersizlikleri baki olduktan sonra olgun olsalar neye yarar.
Cevap sahibi+1 yılhe he seni tercih edilmedin diye karaktersiz mi yaptın adamı :D seni seçmek zorunda mı?
Cevap sahibi+1 yılReddeden kızlar da karaktersiz o zaman sizi reddetmek yasak mı :D
Adama karaktersiz falan diyen olmuş. La adam sevmek zorunda mı? Kim neyi isterse yapar. Ablacım sen de başkasına bakacaksın artık, olmuyorsa da zorlamayacaksın. Arkasından neler dediniz adamın. Bütün günahını aldınız şurda.
04 Yorumla
Soran+1 yılHakediyor. Ne kötülüğümü görmüş. Ellerimle sarma sardım götürdüm bayıla bayıla yedi. Senin gibi eşim olsa aç. kalmam dedi. Hemen buldu gitti birini. İnşallah aç kalırlar.
Soran+1 yılSırf o kızı kolay lokma diye seçti. Güzellik yok ben ondan daha iyiyim. Gözlerim renkli. Hoş bir mizaca sahibim.
Dert edindiğin şeye bak
Daha yaşlısına bak ozaman01 Yorumla- +1 yıl
Halbuki en güzel yaş
- Kişilik & Karakter konusunda 414 cevap paylaştı.
+1 yılBence pes etmemelisin ve hayat devam ediyor her nasip vaktine esirdir sadece sabırla beklemeyi bil
01 Yorumla- +1 yıl
En güzel yaslardasin yani
Gizli Üye(36-45)+1 yılbende kendi yaşımda ya da benden büyükler daha iyi olgun ama hayırlısı bakalım zor ya bu işler sen nerelisin
10 Yorumla- Devamını Gör (120)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer