Engel atmak bir insanın başka bir insanı hayatından silmesi demektir bence. Engel attığım kişiler abazanlardır ya da kaba davranan kişiler kötü amaçlıysa onları engellerim. Hayatımdan silmek istemeyeceğim kadar iyi bir insan ise bu insan engel atmak yerine bana yanlışı olursa önce konuşurum çünkü ben engel atarsam çok kötü üzüleceğini bilirim. Engeli bir kez atan kaldırsa bile kalkmaz o engel bu yüzden insanları uyarmak için kullandığım bir yöntem değildir. Engel yerseniz kötü hissedersiniz, engel atan kişiyi önemsemeseniz bile ondan nefret etseniz bile engel yemek acıtır. Bağ koparmak gibidir. Kendi hatanızdan dolayı engel yerseniz önce utançtan ölürsünüz kendinizi tokatlayasınız gelir, sonra engel atan insana kızarsınız çünkü sizinle sorunları konuşmak yerine bir düğmeye basıp sizi hayatından silmeyi tercih etmiştir. Yine de fazla kızamazsınız çünkü hata sizindir, engel atan kişinin bunu yapacak kadar sizden soğuması da sizin suçunuzdur, ağlayın artık ne diyeyim. Hiç engel yediniz mi? Engel attığınız kişiler kimlerdir?Engel yiyenleri en yakın domestos ile baş başa bırakıyorum
Kimlere engel atarsınız, engel yiyince nasıl hissediyorsunuz?
Ben de sadece rahatsız edenleri engelliyorum. Hani sürekli Bi sorun varsa çözerim. Çözemediysem yine engellemem. Çocuk muyuz yahu. Tamam küs geç de engellemek biraz ergence. Tamamıyla ise çocukça.