AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
ben Almanyada yasioyrum... ben de kendimi burda rahat hissetmiyorum, maddi dururmuuz iyi ama hersey saat, planli, stresli... türkiyenin sicakligini, samimiligini arioyrum
Almanya'da ceset yakışıklı
Ama ruh ölü..
"Almanya içi kurtlu büyük bir pembe elmadi"...
Bunu 1930'da Almanya"yi gören Ahmet Hasim söylüyor...
Doğru..
... elmadir*
Keşke benim böyle iyi işim olsa. Ailemi de yanıma alırdım.
Mutluluk İslam hayatini tam anlamıyla hakkıyla yaşayanların hediyesidir...
Sana sanırım rahatlık batmış. Fransa'da 2800 Euro maaş alıyorsun ve mutsuzsun. Allahından belanı bul ne diyim.
Parayı mutluluk nedeni olarak görmenin sonuçları bunlar.
Canım parayla mutlu olamıyorsan bana verebilirsin en azından ben mutlu olurum ☺️
Canım mutlu değilim nasıl mutlu olayım her gece duvarı gormekten başka birşey yapmıyorum aile ortamı yok
Canım arkadaş çevren vs olmadığı için olabilir mi konuşacak insan arıyorsundur belki
Canım evet arkadaş cevrem yok konuşacak biri arıyorum ama burada oda yok
Oranın kültürüne tam adapte olamadın mı
Olamadım tabi bende bunu anlatmaya calışıyorum
Sende haklısın tabii ama oranın sanal sitelerinden arkadaş bulup yavaş yavaş kültüre adapte olmaya çalışabilirsin veya oradaki farklı kültürlerden insanlarla arkadaş olmayı deneyebilirsin
O kadar kolay degil dedigin ben icine kapanik biriyim zor yani
Çalıştığın ortamda konuşabildiğin birileri var mı peki
Varda oyle merhaba nasilsin bide işle ilgili konuşuyoruz genelde cok yogun calıstıgım icin bu kadar muhabbet geciyor
🥺🥺 zamanla alışırsın umarım
Umarım
Canım bu arada isim neydi😂😂
Niye sordun ki merak ettim selin bu arada
Merak ettim soyadın ne merak ederimde 😂
Sen adımı soyadımı ne yapacaksın merak ettim de
Birisine cok benziyorda
Unutmaz mı soyadın
Yok ama baş harf tuttu
O degilsin yani
Yok değilim
Bende Stockholm’dayım ama nasıl mutlu değilsin anlamış değilim Türkiye sadece turistik olarak güzel ülke
Beni de al
Para var ama aile ortami yok sen ailenle mi yasiyorsun?
Ailen yoksa zordur o zaman ailemle yaşıyorum
Evet ailem yok o yuzden zor diyorum
Fransa'da 2 yıl yaşadım sorun sensin pariste bir problem yok. Ayrıca aile ortamı yok demişsin de baya güldüm teşekkürler :D
Ağzı olan konuşuyor haklısın
@aloastrolog Yaşadığı bile şüpheli
Sen ailenle gelmişsen sorun yok bide kimseye yalan borcum yok sizin gibide kıskanc degilim kusura bakmayın.
Kıskançlıkla ne alakasi var bende yaşıyorm avrupada herkes senin gibi mıymıy değil
Mutlu değilmiş değilsen sq tcde a101 kasiyeri olarak yaşa 2k maaşa
memnun değilsen dön ülkene ailem abd de yasıyor ben tek yasıyordum ozamanlar fransada. Şu an macaristanda yasıyorum gerçi. zorla tutuyorlar sankıamk neyını kıskanacam ben senın ahaha
Sanırım bu vatandaş tc de hiç gelecek kaygısı çekmedi hep mutlu oldu. Fransa'ya gelince mutsuz oldu mal kelimesinin insana bürünmüş hali :)
@aloastrolog yav yok ne fransada yasamasi hahaha :D alakasız alakasız konusuyor :D
yaşadığı yabancı ülkeyi kötüleyen tipik tc vatandaşı ne olacak aqq
Boş yapma lardeşim ben burayı kotulemiyorum aile ortamı yok diyorum anlama problemin varsa o senin sorunun. Hem ikinizide ilgilendirmez her insan mutlu olacak diye birşey yok. Burada para yok mu dedim cahil oyle boş boş yorum yazıyorsun. Yasın kesin 10 dur cunku seviyen dusuk senin @AsselHamem sen ise en buyuk cahilsin. yani başka işim yok oturdugum yalan soyleyeyim. Fake seni şimdi ikinizde benim sorumdan ikileyin. Sizin gibi cahillerin burada işi yok.
Cok kendinize guveniyorsanız ozelden yazın bakalım. Kim yalan soyluyor kim dogru gorursunuz
AÇ mesajınıda yazalım yeğenim caz yapma ;)
aç mesajınıda yazayım. işim var gücüm var seni mi bekleyecemamk
Yav bırak bu işleri mesaj kutum acık
Lacasa kaşınma orosp çocuğu seni
Evet hemen bu yorumu şikayet ediyorum bakalım evine mahkeme kağıtı gidince ne yapacaksın. Avukatıma yolladım mesajını
Uww altima sictim aqq yobazı
bu üyeye mesaj gonderemezsın dıyor yanıkapalı gerızekalı muta evladı
siz kendinizi ne sanıyorsunuz ikinizide şikayet ettim.
Bosver kime neyi anlatiyorsun bunlar anlamaz yurtidisina gideyim de ne olursa olsun diyolar bende Avusturyadayim mutlu degilim
Valla oyle ya herseyi kolay zannediyorlar
Orada kal, saçmalama. Türkiye ye dönersen görürsün anyayı konyayı
Canım gel senide gotureyim
😂
Aylık 100 euro yu sevabına bana gönder en azında manevi mutluluk olur 😄😄
hemen yollayayim 100 euro dedigin ne ki😂😂
Deli misin 1000 tl iste 😁 kim kime veriyor
Bana gore 100tl😂
Anlaştık mı o zaman 1500 ü sana kalıyormuş zatenn
1500 ne alaka ya😂😂
E kanka asagida öyle demişsin bak iş ciddileşince hemen döndün 🤣🤣
100 euro 1500 tl mi onu soruyorum😂😂
100 euro kanka
Açgözlülüğün alemi yok 😂
Canım 100 euro dedigin ne ki benim gunlugum 100 euro zaten😂😂
E ben anlamadım simdi acık konusalım gönderiyor musunn gönder miyor musunn 😏😏 daha fazla vermek istiyorsan öyle yap sen bilirsin sjrjskfnd8
Arkadaşlık istegi at veya instagramını ver 😂
Edelim bakalım
Herkesin hayali olan bir hayatı yaşıyorsun. Kafa dinlemek, yalnız kalmak, kimseye muhtaç olmamak hepimizin hayal ettiği bir hayat bence. Demek ki mutluluk insanın içinde
Parayla saadet olmuyormus bir kere daha anlamis olduk. Nerede mutlu hissedeceksen oraya git ya da kal
Oyle haklisin
Hakkinda hayirlisi olsun.
2800 Euro ile Avrupa’da nasıl geçiniyorsun?
Sürünerek mi
Mesele gecinmek değil kiram 500 euro aylik yeme icmem 300 euro benzin param 200 euro 1500 hey ay bana kaliyor yani mesele yalnizlik aile ortami ozlemi soruyu anlamadin galiba. Millet 1800 euro ile krallar gibi geciniyor
Bul birini evlen
Neden sizden uzak duruyorlar sorabilirsiniz
Guvenebilecegim biri olsa evlenecegim zaten
Sükür ya rab birisi sonunda anlamis buranin o kadar büyütülmemesi gerektigini
Oraya alışamamışsın belli ki özlem çekiyorsun ondan
mutluluğu kadına ya da işte veya biryerde arama k? sen de olacak mutluluk. düşün ben 8 üniversite bitireceğim hala eğitim alıyorum. mutluluk bence böyle.
Konyaya gel 1 ay kal. Parisi özlemezsen adam değilim.
Mutluluk para ile sağlama birşey dğeil yani para yek başına para yetmez. Benim için böyl en azından
Buryaa gelıncede mutsuz olucaksın bosver kal orda jsksksjd
Aha burada cok mutluyum ya😂😂
Arada sıkıyor ama olsn jdkdkdkd
Ahaaa valla mutsuzum en azında ulkemde canım sıkılmıyordu sjsjsjsj gel değiştirek istiyorsan hayatları😂
Ayyy keskee istedıgım haytı yasıyrsn 😂😂
Eeee gel o zaman neyi bekliyorsun burada lise mezunları ile 2000 euro maas aliyor😂😂
🙄🙄 wttffff? vay mkk
Ama herşey para değil insan buraya gelince anliyor zor gurbetciyiz biz😂😂
Iyıde ynı ailede bır yere kadrr sonrası cıddeen cekılmıyr o yuzden senı anlmkta hla gucluk cekıyorum 😂
Ahaa neden oyle diyorsun😂😂 bu arada isim neydi hitap etmek icin soruyorum
Bnde fransa’ da yasadım öyle hak veriyorum sana 🙂 göründüğü gbi değil hersey. Paris metrosunu saymıyorum bile hayattan soğumak için
Aldığın para her şeyi yapacak kadar olsaydı o zaman mutlu olurdun
Aldığım para ile istediğim herşeyi aldım herşey para değil
Sağlık dışında her şey para
Allaha şukur durumum iyi daha fazlasında da gozum yok.
Yalnız mısın? Arkadaş aile sevgili var mı yanında birileri
Yalnızım ailem burada değil sevgilimde yok
Her gün yurtdışına gidiyorum. Acaba neden orda yaşamayı tercih etiğini sorabilirmiyim?
Burada yaşaması için gerekli koşullar sağlanamadığından olabilir, sen istemez miydin :)
@gizliüyeniz10 ben zaten her gün yurtdışındayım sadece bunun sebebini öğrenmek için sordum şu an modumda değilim özür dilerim
Senin derdin ne biliyor antepte yaşamıyor olman😂😂
Ben mutlu olurdum yer degissek dhdhd
Sende gel istersen sjsjsjsj
Burda da mutsuzuz üstelik paramız da yok 😂😂
Benimde evim arabam param var ama mutsuzum 😂😂
Yok biz atalarımızdan getirdiğimiz Kültürü yaşatıp çadırda kalıyoruz 😂😂 Ata binerek kımız içerek yaşıyoruz 😂😂😂😂
Ahaaa valla beni guldurdun allahta seni guldursun kıggg😂😂
Kültürlü birileriyle takılmak size iyi gelecektir. Yalnıztan sıkılmışsınız
Ruhun aç sinyal veriyo. Biraz maneviyata yönelmen gerek
Sorunun cevabını sorunun içinde vermişsin zaten. İhtiyacın olanı söylemişsin :))
Ewlen ve cocuk yap zaamnin naeil gectigini anlamasin bile
Knk bende para yok ben de mutlu değilim. Mutlu olmaya çalışmak yerine mutsuz olmaya alış derim.
anladım. popişinize rahatlık batıyo
Olmak istediğiniz yerde değilsinizdir.
Ayn evet
Bence de gelme orda kal
Gelirse Ben Geri Kovarım !
Ama yalnizlik cekiyorum aile ortami yok sen olsan gelmezmiydin?
Ne gelcem ya
Orda kendi aileni kur.
Hadi hiç olmadı para arttır burda bir kaç ay kal kendine birini bul öyle geri git.
Ama buraya temenni sakın gelme
Bosa demiyorum parayla saadet maadet olmaz diye
Oluyor bacım
Olmuyor demek istedim
Yanına taşınayım heyecan olur sana da
Tabi tabi Gel beklerim
Yahu sende Almanya'da yaşayan Türkler misali 😄
Beni de götür ben çok keyifli bir insanım :D
Gel senide gotureyim😂😂
İtiraz etmem 😂
Her şey para değildir bunu en iyi ben bilirim..
Sonunda beni bilen biri cıktı param var ama huzurum yok
Mutlu olacağın şeyler yap
Ne yapayım mesela anlatır mısın?
Benide al sonra sen gidersin 😙🥺
Sen kimsin😂😂
Zavallı kibrit satan küçük bir kız 🥺
Aaa oyleyse gel tabi 5 ayda sıfır mercedes al ben 4 ayda aldım da
ama çıkıp gelemem ki ben bir masalda yaşıyorum
Adı türkiye içi sefillik 😂
Şaka bir yana sana yazabilir miyim bende gitmek istiyorum sorularım var
Tabi yazabilirsin ne zaman istersen😊
Aga yer degiselim turkiye cennet
Reis ben kotu birsey demedim fransaya gelmeyinde demedim sadece yasadigim sorunu anlattim
Avrupada para var ama huzur yok
Neden huzur yok usta
2800 euro oraya göre fazla mı yani?
2800 euro cok para burada diplomasiz millet 1300 euroya calisiyor kardeşim uzaktan davulun sesi iyi gelir gel gor bakalim 1300 eurodan fazla verirler mi? O kadar kolay mi sandin.
Yahu neyin kafasını yaşıyorsun? Bilmeyene anlat :) fransada asgari ücret 1522 euro. Yani orda kazandığın 2800 euro, türkiyede kazandığın 2800 lira. Kazanmana değil giderine bakacaksın
pariste çöpçüsün yani
Ne alaka kardeş muhendisim ne sacmalıyorsunuz.
Türkiye daha sıkıntılı
Ne gibi
Ne gibi diye soruyor birde🙄bunun dünyadan haberi yok, ekonomi, işsizlik, adelet, eğitim, kadınlarin başına gelenler tabi çocuk ve hayvanlar, geçim derdi, daha sayayım mı 🙄🤫
Neden geri dönemiyorsun onu anlamadım
2800 euro geri donersem kazanabilir miyim? Neden bu
Ailen Türkiye de mi, sana gel demiyorlar mı?
Diyorlar da geri donmek istemiyorum ailemde evlen diyor bende birini bulsam evlenecem zaten
Allah yolunu açık etsin
Amin sagol
2800 euro paris icin iyi mi hani.
Kardeşim siz ne saniyorsunuz burayi? Millet 1300 euro ile geciniyor. Doktorlar 3800 aliyor. Bu kafadan kurtulun cahil olmayin
Alım gücü yüksek doğru.
kardeş spor yap yeni insanlarla tanış
Reis insanlar birbirinden kacmaya calışıyor herkes tek yaşıyor burada nasip olursa bu yaz evlenecem baska turlu dayanamam.
kardeşim ne iş yapıyorsun
insaat muhendisiyim
ne guzel senın yerinde olmak isteyen binlerce insan var
Reis oylede zaman gecmiyor yaşlandık
kaç yaşındasın
24 yaşım
maşallah ben de 27 yaşındayım kimya okuyorum
Keşke ben orada da yaşasam
Reis bende oyle diyordum ama şu an geri donmeyi bile duşunuyorum
Aile ortamı yok derken açar mısın
Mutlu olmamanda başka sebeplerle var mı
Rahatlık batıyordur ya da mazoşistsin.
Avrupa heveslisi meraklısı insanlar okusun bunu
Ama para var mi desen var hayat var mi desen yok. Herşey para değil bunu anladim
Aynen öyle
Parisin aydın şehrinde yaşıyorsun sanırım.
Sakın dönme Türkiye ye. Burda herşey daha kötü
Rahatlık batıyor herhalde :D
Bikacyıl daha sabredin sonra gelirsiniz
Emin ol kimse mutlu değil.
Yabancı kızlarla tanış kanka
Yalnızsan eğer mutsuzlugun ondandir
Herşeyi yaşamışsın yaşanacak bişey kalmamış ondan
Rabbine yönel ilim öğren içinde ki boşluk budur