• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Paris'te yaşıyorum, iyi bir işim var ama mutlu değilim. Benim sorunum ne? (Sayfa 2)

Lacasadepapel09
Lacasadepapel09 Takip Et
Xper 5 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
152
Yapay Zekaya Sor
Paris'te yaşıyorum, iyi bir işim var ama mutlu değilim. Benim sorunum ne?
Cevapla
Maaş Soruları İş Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

92

Cevap

71

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben Almanyada yasioyrum... ben de kendimi burda rahat hissetmiyorum, maddi dururmuuz iyi ama hersey saat, planli, stresli... türkiyenin sicakligini, samimiligini arioyrum

    1
    2 Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      Almanya'da ceset yakışıklı
      Ama ruh ölü..
      "Almanya içi kurtlu büyük bir pembe elmadi"...
      Bunu 1930'da Almanya"yi gören Ahmet Hasim söylüyor...
      Doğru..

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      ... elmadir*

      Yorumla
  • fireball00
    fireball00 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Keşke benim böyle iyi işim olsa. Ailemi de yanıma alırdım.

    0
    0 Yorumla
  • CanTr92
    CanTr92 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 65%
    +1 yıl

    Mutluluk İslam hayatini tam anlamıyla hakkıyla yaşayanların hediyesidir...

    0
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Sana sanırım rahatlık batmış. Fransa'da 2800 Euro maaş alıyorsun ve mutsuzsun. Allahından belanı bul ne diyim.

    0
    0 Yorumla
  • TuncerDemirim
    TuncerDemirim Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 78%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı.

    Parayı mutluluk nedeni olarak görmenin sonuçları bunlar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Canım parayla mutlu olamıyorsan bana verebilirsin en azından ben mutlu olurum ☺️

    1
    20 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Canım mutlu değilim nasıl mutlu olayım her gece duvarı gormekten başka birşey yapmıyorum aile ortamı yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Canım arkadaş çevren vs olmadığı için olabilir mi konuşacak insan arıyorsundur belki

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Canım evet arkadaş cevrem yok konuşacak biri arıyorum ama burada oda yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oranın kültürüne tam adapte olamadın mı

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Olamadım tabi bende bunu anlatmaya calışıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende haklısın tabii ama oranın sanal sitelerinden arkadaş bulup yavaş yavaş kültüre adapte olmaya çalışabilirsin veya oradaki farklı kültürlerden insanlarla arkadaş olmayı deneyebilirsin

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      O kadar kolay degil dedigin ben icine kapanik biriyim zor yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çalıştığın ortamda konuşabildiğin birileri var mı peki

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Varda oyle merhaba nasilsin bide işle ilgili konuşuyoruz genelde cok yogun calıstıgım icin bu kadar muhabbet geciyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      🥺🥺 zamanla alışırsın umarım

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Umarım

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Canım bu arada isim neydi😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye sordun ki merak ettim selin bu arada

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Merak ettim soyadın ne merak ederimde 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen adımı soyadımı ne yapacaksın merak ettim de

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Birisine cok benziyorda

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Unutmaz mı soyadın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ama baş harf tuttu

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      O degilsin yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok değilim

      Yorumla
  • turkishdelight_
    turkishdelight_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bende Stockholm’dayım ama nasıl mutlu değilsin anlamış değilim Türkiye sadece turistik olarak güzel ülke

    2
    4 Yorumla
    • Kivanccevapliyor
      Kivanccevapliyor
      +1 yıl

      Beni de al

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Para var ama aile ortami yok sen ailenle mi yasiyorsun?

      Yorumla
    • turkishdelight_
      turkishdelight_
      +1 yıl

      Ailen yoksa zordur o zaman ailemle yaşıyorum

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Evet ailem yok o yuzden zor diyorum

      Yorumla
  • AsselHamem
    AsselHamem Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Fransa'da 2 yıl yaşadım sorun sensin pariste bir problem yok. Ayrıca aile ortamı yok demişsin de baya güldüm teşekkürler :D

    2
    19 Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      Ağzı olan konuşuyor haklısın

      Yorumla
    • AsselHamem
      AsselHamem
      +1 yıl

      @aloastrolog Yaşadığı bile şüpheli

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Sen ailenle gelmişsen sorun yok bide kimseye yalan borcum yok sizin gibide kıskanc degilim kusura bakmayın.

      Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      Kıskançlıkla ne alakasi var bende yaşıyorm avrupada herkes senin gibi mıymıy değil

      Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      Mutlu değilmiş değilsen sq tcde a101 kasiyeri olarak yaşa 2k maaşa

      Yorumla
    • AsselHamem
      AsselHamem
      +1 yıl

      memnun değilsen dön ülkene ailem abd de yasıyor ben tek yasıyordum ozamanlar fransada. Şu an macaristanda yasıyorum gerçi. zorla tutuyorlar sankıamk neyını kıskanacam ben senın ahaha

      Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      Sanırım bu vatandaş tc de hiç gelecek kaygısı çekmedi hep mutlu oldu. Fransa'ya gelince mutsuz oldu mal kelimesinin insana bürünmüş hali :)

      Yorumla
    • AsselHamem
      AsselHamem
      +1 yıl

      @aloastrolog yav yok ne fransada yasamasi hahaha :D alakasız alakasız konusuyor :D

      Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      yaşadığı yabancı ülkeyi kötüleyen tipik tc vatandaşı ne olacak aqq

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Boş yapma lardeşim ben burayı kotulemiyorum aile ortamı yok diyorum anlama problemin varsa o senin sorunun. Hem ikinizide ilgilendirmez her insan mutlu olacak diye birşey yok. Burada para yok mu dedim cahil oyle boş boş yorum yazıyorsun. Yasın kesin 10 dur cunku seviyen dusuk senin @AsselHamem sen ise en buyuk cahilsin. yani başka işim yok oturdugum yalan soyleyeyim. Fake seni şimdi ikinizde benim sorumdan ikileyin. Sizin gibi cahillerin burada işi yok.

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Cok kendinize guveniyorsanız ozelden yazın bakalım. Kim yalan soyluyor kim dogru gorursunuz

      Yorumla
    • AsselHamem
      AsselHamem
      +1 yıl

      AÇ mesajınıda yazalım yeğenim caz yapma ;)

      Yorumla
    • AsselHamem
      AsselHamem
      +1 yıl

      aç mesajınıda yazayım. işim var gücüm var seni mi bekleyecemamk

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Yav bırak bu işleri mesaj kutum acık

      Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      Lacasa kaşınma orosp çocuğu seni

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Evet hemen bu yorumu şikayet ediyorum bakalım evine mahkeme kağıtı gidince ne yapacaksın. Avukatıma yolladım mesajını

      Yorumla
    • aloastrolog
      aloastrolog
      +1 yıl

      Uww altima sictim aqq yobazı

      Yorumla
    • AsselHamem
      AsselHamem
      +1 yıl

      bu üyeye mesaj gonderemezsın dıyor yanıkapalı gerızekalı muta evladı

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      siz kendinizi ne sanıyorsunuz ikinizide şikayet ettim.

      Yorumla
  • pleiades
    pleiades Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bosver kime neyi anlatiyorsun bunlar anlamaz yurtidisina gideyim de ne olursa olsun diyolar bende Avusturyadayim mutlu degilim

    0
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Valla oyle ya herseyi kolay zannediyorlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Orada kal, saçmalama. Türkiye ye dönersen görürsün anyayı konyayı

    0
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Canım gel senide gotureyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Aylık 100 euro yu sevabına bana gönder en azında manevi mutluluk olur 😄😄

    0
    13 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      hemen yollayayim 100 euro dedigin ne ki😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Deli misin 1000 tl iste 😁 kim kime veriyor

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Bana gore 100tl😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlaştık mı o zaman 1500 ü sana kalıyormuş zatenn

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      1500 ne alaka ya😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E kanka asagida öyle demişsin bak iş ciddileşince hemen döndün 🤣🤣

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      100 euro 1500 tl mi onu soruyorum😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      100 euro kanka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Açgözlülüğün alemi yok 😂

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Canım 100 euro dedigin ne ki benim gunlugum 100 euro zaten😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E ben anlamadım simdi acık konusalım gönderiyor musunn gönder miyor musunn 😏😏 daha fazla vermek istiyorsan öyle yap sen bilirsin sjrjskfnd8

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Arkadaşlık istegi at veya instagramını ver 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Edelim bakalım

      Yorumla
  • sessiizçığlık_6
    sessiizçığlık_6 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    +1 yıl

    Herkesin hayali olan bir hayatı yaşıyorsun. Kafa dinlemek, yalnız kalmak, kimseye muhtaç olmamak hepimizin hayal ettiği bir hayat bence. Demek ki mutluluk insanın içinde

    1
    0 Yorumla
  • Sallaaa05
    Sallaaa05 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Parayla saadet olmuyormus bir kere daha anlamis olduk. Nerede mutlu hissedeceksen oraya git ya da kal

    1
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Oyle haklisin

      Yorumla
    • Sallaaa05
      Sallaaa05
      +1 yıl

      Hakkinda hayirlisi olsun.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    2800 Euro ile Avrupa’da nasıl geçiniyorsun?
    Sürünerek mi

    0
    4 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Mesele gecinmek değil kiram 500 euro aylik yeme icmem 300 euro benzin param 200 euro 1500 hey ay bana kaliyor yani mesele yalnizlik aile ortami ozlemi soruyu anlamadin galiba. Millet 1800 euro ile krallar gibi geciniyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bul birini evlen

      Yorumla
    • Thebutcher34
      Thebutcher34
      +1 yıl

      Neden sizden uzak duruyorlar sorabilirsiniz

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Guvenebilecegim biri olsa evlenecegim zaten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sükür ya rab birisi sonunda anlamis buranin o kadar büyütülmemesi gerektigini

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oraya alışamamışsın belli ki özlem çekiyorsun ondan

    0
    0 Yorumla
  • isim_soyisim
    isim_soyisim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    mutluluğu kadına ya da işte veya biryerde arama k? sen de olacak mutluluk. düşün ben 8 üniversite bitireceğim hala eğitim alıyorum. mutluluk bence böyle.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Konyaya gel 1 ay kal. Parisi özlemezsen adam değilim.

    0
    0 Yorumla
  • doanylmz
    doanylmz Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 692 cevap paylaştı.

    Mutluluk para ile sağlama birşey dğeil yani para yek başına para yetmez. Benim için böyl en azından

    0
    0 Yorumla
  • aybennn1il
    aybennn1il Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Buryaa gelıncede mutsuz olucaksın bosver kal orda jsksksjd

    1
    9 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Aha burada cok mutluyum ya😂😂

      Yorumla
    • aybennn1il
      aybennn1il
      +1 yıl

      Arada sıkıyor ama olsn jdkdkdkd

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ahaaa valla mutsuzum en azında ulkemde canım sıkılmıyordu sjsjsjsj gel değiştirek istiyorsan hayatları😂

      Yorumla
    • aybennn1il
      aybennn1il
      +1 yıl

      Ayyy keskee istedıgım haytı yasıyrsn 😂😂

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Eeee gel o zaman neyi bekliyorsun burada lise mezunları ile 2000 euro maas aliyor😂😂

      Yorumla
    • aybennn1il
      aybennn1il
      +1 yıl

      🙄🙄 wttffff? vay mkk

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ama herşey para değil insan buraya gelince anliyor zor gurbetciyiz biz😂😂

      Yorumla
    • aybennn1il
      aybennn1il
      +1 yıl

      Iyıde ynı ailede bır yere kadrr sonrası cıddeen cekılmıyr o yuzden senı anlmkta hla gucluk cekıyorum 😂

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ahaa neden oyle diyorsun😂😂 bu arada isim neydi hitap etmek icin soruyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bnde fransa’ da yasadım öyle hak veriyorum sana 🙂 göründüğü gbi değil hersey. Paris metrosunu saymıyorum bile hayattan soğumak için

    0
    0 Yorumla
  • Bukiminumrundaki
    Bukiminumrundaki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aldığın para her şeyi yapacak kadar olsaydı o zaman mutlu olurdun

    0
    5 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Aldığım para ile istediğim herşeyi aldım herşey para değil

      Yorumla
    • Bukiminumrundaki
      Bukiminumrundaki
      +1 yıl

      Sağlık dışında her şey para

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Allaha şukur durumum iyi daha fazlasında da gozum yok.

      Yorumla
    • Bukiminumrundaki
      Bukiminumrundaki
      +1 yıl

      Yalnız mısın? Arkadaş aile sevgili var mı yanında birileri

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Yalnızım ailem burada değil sevgilimde yok

      Yorumla
  • BilgiDyarı
    BilgiDyarı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Her gün yurtdışına gidiyorum. Acaba neden orda yaşamayı tercih etiğini sorabilirmiyim?

    1
    2 Yorumla
    • gizliüyeniz10
      gizliüyeniz10
      +1 yıl

      Burada yaşaması için gerekli koşullar sağlanamadığından olabilir, sen istemez miydin :)

      Yorumla
    • BilgiDyarı
      BilgiDyarı
      +1 yıl

      @gizliüyeniz10 ben zaten her gün yurtdışındayım sadece bunun sebebini öğrenmek için sordum şu an modumda değilim özür dilerim

      Yorumla
  • sorusalsorunlar
    sorusalsorunlar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Senin derdin ne biliyor antepte yaşamıyor olman😂😂

    1
    0 Yorumla
  • KsKızıO
    KsKızıO Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 84%
    +1 yıl

    Ben mutlu olurdum yer degissek dhdhd

    2
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Sende gel istersen sjsjsjsj

      Yorumla
  • Heyyeter
    Heyyeter Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 462 cevap paylaştı.

    Burda da mutsuzuz üstelik paramız da yok 😂😂

    3
    3 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Benimde evim arabam param var ama mutsuzum 😂😂

      Yorumla
    • Heyyeter
      Heyyeter
      +1 yıl

      Yok biz atalarımızdan getirdiğimiz Kültürü yaşatıp çadırda kalıyoruz 😂😂 Ata binerek kımız içerek yaşıyoruz 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ahaaa valla beni guldurdun allahta seni guldursun kıggg😂😂

      Yorumla
  • Bosverisimleri
    Bosverisimleri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kültürlü birileriyle takılmak size iyi gelecektir. Yalnıztan sıkılmışsınız

    0
    0 Yorumla
  • Duygumm_
    Duygumm_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ruhun aç sinyal veriyo. Biraz maneviyata yönelmen gerek

    0
    0 Yorumla
  • AşkaAşık83
    AşkaAşık83 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Sorunun cevabını sorunun içinde vermişsin zaten. İhtiyacın olanı söylemişsin :))

    0
    0 Yorumla
  • Omerbcn
    Omerbcn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ewlen ve cocuk yap zaamnin naeil gectigini anlamasin bile

    0
    0 Yorumla
  • AntonCehov12
    AntonCehov12 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Knk bende para yok ben de mutlu değilim. Mutlu olmaya çalışmak yerine mutsuz olmaya alış derim.

    0
    0 Yorumla
  • sweetdreams2569
    sweetdreams2569 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    anladım. popişinize rahatlık batıyo

    3
    0 Yorumla
  • Elif9559
    Elif9559 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 81%
    +1 yıl

    Olmak istediğiniz yerde değilsinizdir.

    1
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ayn evet

      Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence de gelme orda kal

    1
    3 Yorumla
    • Rafayeл
      Rafayeл
      +1 yıl

      Gelirse Ben Geri Kovarım !

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ama yalnizlik cekiyorum aile ortami yok sen olsan gelmezmiydin?

      Yorumla
    • Rafayeл
      Rafayeл
      +1 yıl

      Ne gelcem ya
      Orda kendi aileni kur.
      Hadi hiç olmadı para arttır burda bir kaç ay kal kendine birini bul öyle geri git.

      Ama buraya temenni sakın gelme

      Yorumla
  • nes2mvarhayattaa
    nes2mvarhayattaa Takip Et
    Yoda Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    Bosa demiyorum parayla saadet maadet olmaz diye

    1
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Oluyor bacım

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Olmuyor demek istedim

      Yorumla
  • Burbie
    Burbie Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 65%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 863 cevap paylaştı.

    Yanına taşınayım heyecan olur sana da

    1
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Tabi tabi Gel beklerim

      Yorumla
  • takiru
    takiru Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 58%
    +1 yıl

    Yahu sende Almanya'da yaşayan Türkler misali 😄

    2
    0 Yorumla
  • birminiktavsan
    birminiktavsan Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 70%
    +1 yıl

    Beni de götür ben çok keyifli bir insanım :D

    0
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Gel senide gotureyim😂😂

      Yorumla
    • birminiktavsan
      birminiktavsan
      +1 yıl

      İtiraz etmem 😂

      Yorumla
  • barbershop
    barbershop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Her şey para değildir bunu en iyi ben bilirim..

    0
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Sonunda beni bilen biri cıktı param var ama huzurum yok

      Yorumla
  • αηgєℓмєσν
    αηgєℓмєσν Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Mutlu olacağın şeyler yap

    0
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ne yapayım mesela anlatır mısın?

      Yorumla
  • aslıgurbu
    aslıgurbu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Benide al sonra sen gidersin 😙🥺

    0
    7 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Sen kimsin😂😂

      Yorumla
    • aslıgurbu
      aslıgurbu
      +1 yıl

      Zavallı kibrit satan küçük bir kız 🥺

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Aaa oyleyse gel tabi 5 ayda sıfır mercedes al ben 4 ayda aldım da

      Yorumla
    • aslıgurbu
      aslıgurbu
      +1 yıl

      ama çıkıp gelemem ki ben bir masalda yaşıyorum

      Yorumla
    • aslıgurbu
      aslıgurbu
      +1 yıl

      Adı türkiye içi sefillik 😂

      Yorumla
    • aslıgurbu
      aslıgurbu
      +1 yıl

      Şaka bir yana sana yazabilir miyim bende gitmek istiyorum sorularım var

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Tabi yazabilirsin ne zaman istersen😊

      Yorumla
  • dArcc
    dArcc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 58%
    +1 yıl

    Aga yer degiselim turkiye cennet

    0
    3 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Reis ben kotu birsey demedim fransaya gelmeyinde demedim sadece yasadigim sorunu anlattim

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Avrupada para var ama huzur yok

      Yorumla
    • dArcc
      dArcc
      +1 yıl

      Neden huzur yok usta

      Yorumla
  • açılınavukatım
    açılınavukatım Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    2800 euro oraya göre fazla mı yani?

    0
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      2800 euro cok para burada diplomasiz millet 1300 euroya calisiyor kardeşim uzaktan davulun sesi iyi gelir gel gor bakalim 1300 eurodan fazla verirler mi? O kadar kolay mi sandin.

      Yorumla
    • açılınavukatım
      açılınavukatım
      +1 yıl

      Yahu neyin kafasını yaşıyorsun? Bilmeyene anlat :) fransada asgari ücret 1522 euro. Yani orda kazandığın 2800 euro, türkiyede kazandığın 2800 lira. Kazanmana değil giderine bakacaksın

      Yorumla
  • azbuzdeğilçokbuz
    azbuzdeğilçokbuz Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    pariste çöpçüsün yani

    0
    1 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ne alaka kardeş muhendisim ne sacmalıyorsunuz.

      Yorumla
  • aysin3475
    aysin3475 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 125 , eic 100%
    +1 yıl

    Türkiye daha sıkıntılı

    0
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ne gibi

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Ne gibi diye soruyor birde🙄bunun dünyadan haberi yok, ekonomi, işsizlik, adelet, eğitim, kadınlarin başına gelenler tabi çocuk ve hayvanlar, geçim derdi, daha sayayım mı 🙄🤫

      Yorumla
  • herşeygüzelolacak95
    herşeygüzelolacak95 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Neden geri dönemiyorsun onu anlamadım

    0
    5 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      2800 euro geri donersem kazanabilir miyim? Neden bu

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Ailen Türkiye de mi, sana gel demiyorlar mı?

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Diyorlar da geri donmek istemiyorum ailemde evlen diyor bende birini bulsam evlenecem zaten

      Yorumla
    • herşeygüzelolacak95
      herşeygüzelolacak95
      +1 yıl

      Allah yolunu açık etsin

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Amin sagol

      Yorumla
  • adropoflife
    adropoflife Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    2800 euro paris icin iyi mi hani.

    0
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Kardeşim siz ne saniyorsunuz burayi? Millet 1300 euro ile geciniyor. Doktorlar 3800 aliyor. Bu kafadan kurtulun cahil olmayin

      Yorumla
    • adropoflife
      adropoflife
      +1 yıl

      Alım gücü yüksek doğru.

      Yorumla
  • sam12356
    sam12356 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    kardeş spor yap yeni insanlarla tanış

    0
    8 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Reis insanlar birbirinden kacmaya calışıyor herkes tek yaşıyor burada nasip olursa bu yaz evlenecem baska turlu dayanamam.

      Yorumla
    • sam12356
      sam12356
      +1 yıl

      kardeşim ne iş yapıyorsun

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      insaat muhendisiyim

      Yorumla
    • sam12356
      sam12356
      +1 yıl

      ne guzel senın yerinde olmak isteyen binlerce insan var

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Reis oylede zaman gecmiyor yaşlandık

      Yorumla
    • sam12356
      sam12356
      +1 yıl

      kaç yaşındasın

      Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      24 yaşım

      Yorumla
    • sam12356
      sam12356
      +1 yıl

      maşallah ben de 27 yaşındayım kimya okuyorum

      Yorumla
  • Boavista
    Boavista Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Keşke ben orada da yaşasam

    0
    3 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Reis bende oyle diyordum ama şu an geri donmeyi bile duşunuyorum

      Yorumla
    • Boavista
      Boavista
      +1 yıl

      Aile ortamı yok derken açar mısın

      Yorumla
    • Boavista
      Boavista
      +1 yıl

      Mutlu olmamanda başka sebeplerle var mı

      Yorumla
  • Kptknn
    Kptknn Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 476 cevap paylaştı.

    Rahatlık batıyordur ya da mazoşistsin.

    1
    0 Yorumla
  • Pempom
    Pempom Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Avrupa heveslisi meraklısı insanlar okusun bunu

    2
    2 Yorumla
    • Lacasadepapel09
      Lacasadepapel09
      +1 yıl

      Ama para var mi desen var hayat var mi desen yok. Herşey para değil bunu anladim

      Yorumla
    • Pempom
      Pempom
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • WaRʓLL
    WaRʓLL Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 325 cevap paylaştı.

    Parisin aydın şehrinde yaşıyorsun sanırım.

    0
    0 Yorumla
  • şahinn1
    şahinn1 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 907 cevap paylaştı.

    Sakın dönme Türkiye ye. Burda herşey daha kötü

    0
    0 Yorumla
  • Tulipaa
    Tulipaa Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Rahatlık batıyor herhalde :D

    0
    0 Yorumla
  • Tugay___
    Tugay___ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Bikacyıl daha sabredin sonra gelirsiniz

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Emin ol kimse mutlu değil.

    0
    0 Yorumla
  • saliherdemturgut
    saliherdemturgut Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Yabancı kızlarla tanış kanka

    0
    0 Yorumla
  • slmbenalper
    slmbenalper Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 80%
    +1 yıl

    Yalnızsan eğer mutsuzlugun ondandir

    0
    0 Yorumla
  • kdrogz34
    kdrogz34 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 81%
    +1 yıl

    Herşeyi yaşamışsın yaşanacak bişey kalmamış ondan

    0
    0 Yorumla
  • HayatAynaSnYansımazı
    HayatAynaSnYansımazı Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı.

    Rabbine yönel ilim öğren içinde ki boşluk budur

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Paris'te yaşıyorum, iyi bir işim var ama mutlu değilim. Benim sorunum ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Pariste yaşıyorum maaşım iyi ama mutlu değilim? 6 cevap verildi
Paristeyim cok guzel bir hayatim var doktorum ama mutlu olamiyorum benim sorunum ne? 18 cevap verildi
Pariste yaşıyorum maaşımda iyi ama cok mutsuzum neden? 8 cevap verildi
Kariyerim var ama çok mutsuzum? 11 cevap verildi
İşe gidiyorum ama hiç mutlu değilim? 16 cevap verildi
Yaşadığım yerde mutlu değilim ne yapabilirim? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨