Neden çirkin, fakir, depresif ve yalnızım ki?

Cevap da soruda işte. Ne desem boş. Her biri diğerini tetikliyor. Yaşadığım hayattan nefret ediyorum. Şeytan diyor yak kendini. Ama olmuyor. Yapamıyorum.

Bana teselli vermeyin. Bu saatten sonra bırakın teselliyi sevgi de verseniz bitti. Ruhum kapkaranlık. Bir parça bile ışık yok. Tükettiniz, tükendim.

Annem de dahil olmak üzere tüm kadınlardan tiksiniyorum artık. Sizin için bir anlamım yok biliyorum. Ama ben de yaşadım. Lanet olası beynim düşündü, anlamaya çalıştı. Düşünebiliyor musun? Ben de insandım. Sevilmek istedim. Ama yok, hakkım yok buna. Koymuşum sevgisine.

Neyseki hala herkes toprak oluyor. Okumamış sayın bu satırları.
Neden çirkin, fakir, depresif ve yalnızım ki?
Cevapla