Hareketlerimin çok komik olduğunu söylüyorlar bu iyi birşey mi?

Ne bileyim iki üç hareket yapsam (bilinçli) hemen gülmeye başliyorlar. Kimle tanışsam çok komiksin öldürüyorsun beni gülmekten vesaire. Ciddi olmak istersem de olabiliyorum ama genel olarak hareketlerim konuşmalarım (ses tonum biraz farklı biraz da ondan sanırım) gülüyor. Film gibi adamsinlar vesaire. Bu normal birşey mi? Kendiliksiz diye adım çikmasin da...
Hareketlerimin çok komik olduğunu söylüyorlar bu iyi birşey mi?
Cevapla