Mizah yeteneğinin çok iyi olduğunu ve komik olduğumu söylüyorlar?

Bana hep çok komik olduğumu söylüyorlar. Hayatım boyunca hiçbir başarım yok, sadece çok güzel resim çiziyorum ve çocukken heykel yapıp satardım, güzel de oluyorlardı. Ha bir de evdeki elektronik eşyaları tamir ederdim ve yeni eşyalar falan yapardım. Derslerde hiç başarılı olmadım nefret ederdim ve hala nefret ediyorum. Sonra işte gerçekten komik olduğumu söylemeye başladılar insanlar ve ben de hiç kendimi durduramıyor um bagzi yerlerde aklıma komik şeyler gelince söylemeden kendimi tutamam ve söylediğimde herkes güler. Zeki birisi olduğumu falan söylemiyorum sadece kendimi tanımaya çalışıyorum ve dizinde yardım etmenizi istiyorum. Sonuçta hayatta hiçbir başarım yok ve bir seyler yapmak istiyorum, boş birisi de değilim gibi ve komedyen falan da olamam ki olmaya kalkissam da bence olmaz. Her neyse işte bu yeteneğimi başka hangi alanlarda kullanabilirim sizce?
Mizah yeteneğinin çok iyi olduğunu ve komik olduğumu söylüyorlar?
Cevapla