Kötü insanlara maruz kaldıkça içimdeki iyi insanın yavaş yavaş öldüğünü farkediyorum memnun değilim?

Menfaati için yaklaşan insanlar, sizin üzerinizden ego tatmini yapanlar bunlara maruz kaldıkça içinizin kirlendiğini artık aklınıza olmayacak şeylerin geldiğini hissettiğiniz oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye kimse yok
Kötü insanlara maruz kaldıkça içimdeki iyi insanın yavaş yavaş öldüğünü farkediyorum memnun değilim?
Cevapla