Çok yalnızım kız arkadaş nasıl bulabilirim acaba? Lütfen bir akıl verin?

Arkadaşlar ben çok yalnızım. Yakın dertleşip konuşcağım kız arkadaşım yok. 15 senelik bir kız arkadaşım vardı ama artık konuşmuyoruz. Sevgilim var 1 senedir birlikteyiz. Bazen düşünüyorum onunla ayrılırsam kimle konuşurum kimle bir yere giderim gezerim diye. Aslında çevremde çok insan var çirkin biri değilim, maddi durumum gayet iyi hep güzel yerlerde takılırım. Sevgilimden ayrılmamı bekleyen erkek çok ama ben onları istemiyorum. Ben kız arkadaş istiyorum. Nasıl bulabilirim sizce?
Çok yalnızım kız arkadaş nasıl bulabilirim acaba? Lütfen bir akıl verin?
Cevapla