Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Bizi hatırlayacak olan insanlar, canımızı acıtmazlar. Ölüm dışında bizim yanımızda olurlar. Gittiler ve unutamıyor isek canımızı yakmışlar demektir. Bizi hatırlamazlar ama vicdanları hep onları anlamadıkları şekilde rahatsız eder.
Hatırlıyorlar mı bilmiyorum, fakat onların unutulmamaya değmediklerinden eminim.. Bana faydası ve de zihnimi kurcalayacak düzeyde zarar vermiyor olsa zaten yanımda olurdu.. Bir şeylerin olurunu görememişiz ki farklı yollarda yürüyoruz artık. Tecrübesiz zamanlarımda bu soruyu çok sorardım kendime, artık "umarım düşünmüyordur" diyorum.. Çünkü bende hatırlanacak kimse kalmadı artık.