Çirkin işsiz fakir olmaktan nefret ediyorum ne yapmalıyım?

Zeki olmadığım için tıp kazanamadım dandik bölüm okudum işsizim kimse benimle evlenmez çünkü çirkinim kimse aşık olmadı. Dedem anneannem hiç miras bırakmadı beni işe sokacak akrabam da yok ben niye dünyaya geldim
Çirkin işsiz fakir olmaktan nefret ediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla