Fakirlikten bıktım ne yapmalıyım?

Annem ikinciye evlendi. Babamla hiç görüşmedik hayatim boyunca. Zengin diye evlendi annem adam çok cimri. Anneme zorla 50 tl verir kirayı hep geç veriyoruz zaten bir şey istesem sonra alırız diyorlar hep yanımda 1 tl param yok. Arkadaşlarımla utancımdan buluşamıyorum bile çünkü onların gittiği cafelere benim param yetmiyor hepsinin telefonları iphone benim 3 yıldır kullandığım ucuz telefonum var. Kahvaltı bile edemiyoruz zeytin bozuk ekmek bayat güzel bir kızım çirkin değilim ama kimseyle çıkamıyorum beni ezikliyicekler diye. okuldan aldilar zaten ben depresyona girdim puanlarım 20 filandı , almanyada yasayan dedemin teyzesinin oğlu var zengin o ayda 800 tl para atıyor artık atmayı da bıraktı 5 kuruşsuz kaldim annem komşudan 2 tl para istedi bugün okadar utandım ve ağladım ki artık hiçbir şekilde yaşama umudum kalmadı ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Çalış diyorsunuz arkadaşlar hastalığım var çalışmam mümkün değil
Fakirlikten bıktım ne yapmalıyım?
Cevapla