Annem ikinciye evlendi. Babamla hiç görüşmedik hayatim boyunca. Zengin diye evlendi annem adam çok cimri. Anneme zorla 50 tl verir kirayı hep geç veriyoruz zaten bir şey istesem sonra alırız diyorlar hep yanımda 1 tl param yok. Arkadaşlarımla utancımdan buluşamıyorum bile çünkü onların gittiği cafelere benim param yetmiyor hepsinin telefonları iphone benim 3 yıldır kullandığım ucuz telefonum var. Kahvaltı bile edemiyoruz zeytin bozuk ekmek bayat güzel bir kızım çirkin değilim ama kimseyle çıkamıyorum beni ezikliyicekler diye. okuldan aldilar zaten ben depresyona girdim puanlarım 20 filandı , almanyada yasayan dedemin teyzesinin oğlu var zengin o ayda 800 tl para atıyor artık atmayı da bıraktı 5 kuruşsuz kaldim annem komşudan 2 tl para istedi bugün okadar utandım ve ağladım ki artık hiçbir şekilde yaşama umudum kalmadı ne yapmalıyım?
Fakirlikten bıktım ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Çalış diyorsunuz arkadaşlar hastalığım var çalışmam mümkün değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer