Sizce aşırı kibarlık ve naiflik nasıl bi şey?

Bence kötü bi şey. En kötü huyum bu. İçime işlemiş. İnsanlara hayır diyemiyorum, onları memnun etmeye çalışıyorum ve hiç net değilim. Yordu artık. Bu hayatta ne istiyosam direk hamlelerde bulunucam artık.
Sizce aşırı kibarlık ve naiflik nasıl bi şey?
Cevapla