Ben neden dışardan korkuyorum insanlardan çekiniyorum utanıyorum?

Bu elimde olmayan bir özellik benim tercihim değil ben istemedim böyle olmayı kişilik yapım böyle 32 yaşına geldim çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime biriyim insanlardan çekinen utanan biriyim ayrıca dışarıdan korkuyorum dışarı çıkamıyorum senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum gençliğim tamamen eve kapalı geçti insan içine topluma çıkamıyorum okula askere gittim ama hiç açılamadım hep kapanık kaldım askerden geleli 10 sene oldu ve hep evde durdum gençliğim resmen evde geçti hiç dışarı çıkmıyorum ben neden diğer insan gibi olamadım anlamıyorum hayatı hep kaçırdım zaten hiç yaşayamadım
Ben neden dışardan korkuyorum insanlardan çekiniyorum utanıyorum?
Cevapla