Kendime gelebilmem için ne yapabilirim? Tamamen bitik durumdayim?

Arkadaslar ergenlik doneminde yasadigim problemler ve bazi kisilik ozelliklerimden dolayı degersizlik inancim. var. Bu zamana kadar kendimi insanlardan soyutladim buna dayanarak. Insanlarin arasina karismayi gerektiren istedigim hicbir seyi yapamadim. Ne candan bit arkadasim ne de bir cevrem var. Universitede cok iyi bir bolumde okuyorum. Ama ozellikle bu sene derslerden ve birtakim bunalimlardan ötürü cok yoruldum. Bitik durumdayim. Maddi gucum de yok bir tatile gidebilsem. Gunler biribirinin ayni gecip gidiyor. Okula baslamak istemiyorum. Uyuyorum uyaniyorum arada yemek yiyorum. bazen yok olmayi dusunuyorum, sonra vaz geciyorum. Ayrica depresif kisili bozuklugm da var 8 sendir. Psikiyatrist ve psikologa da gittim sonuc alamadim. Bundan sonra da cok yogun olucak hayatim ama ben boyle meslegimi ve gerekliliklerini kaldiramam. Cikmazdayim resmen:(
Kendime gelebilmem için ne yapabilirim? Tamamen bitik durumdayim?
Cevapla