Yalnızlık insana ne kadar süre iyi gelir?

..
..


Sığındım limansın yalnızlık

öfkemsin kimi zaman hayal kırıklığım
bana hiç ihanet etmeden beni kucaklayansın
Yine de sonsuza kadar mutlu edemiyorsun..
bir süreliğine dindiriyorsun acıları..
Hepsi bu

Yalnızlık insanların dönem dönem sığındığı bir limandır ya da gerçeklerden kaçtığı bir sığınak diyebiliriz hayal kırıklıları mutsuzluklar bizi yalnızlığa iter yalnız kalmak düşünmek acı çekmek iyileşmek kendimizle kalmak isteriz..

Bir dönem yalnızlık iyi gelse bile sonunda bir süre sonra yalnızlık sadece insanı mutsuz eden yetersiz hissettiren bir ruh halinden başka bir şey değildir bana göre..

Peki sizce yalnızlık bir insana ne kadar süre iyi gelir bunun bir süresi var mı?
#DengesizBirAdam
Yalnızlık insana ne kadar süre iyi gelir?
Cevapla