
Sığındım limansın yalnızlık
öfkemsin kimi zaman hayal kırıklığım
bana hiç ihanet etmeden beni kucaklayansın
Yine de sonsuza kadar mutlu edemiyorsun..
bir süreliğine dindiriyorsun acıları..
Hepsi bu
Yalnızlık insanların dönem dönem sığındığı bir limandır ya da gerçeklerden kaçtığı bir sığınak diyebiliriz hayal kırıklıları mutsuzluklar bizi yalnızlığa iter yalnız kalmak düşünmek acı çekmek iyileşmek kendimizle kalmak isteriz..
Bir dönem yalnızlık iyi gelse bile sonunda bir süre sonra yalnızlık sadece insanı mutsuz eden yetersiz hissettiren bir ruh halinden başka bir şey değildir bana göre..
Peki sizce yalnızlık bir insana ne kadar süre iyi gelir bunun bir süresi var mı?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer