Anı anını tutmayan karakterlerle iletişim şeklinizi nasıl belirliyorsunuz?

Üstelik bu kişiler sürekli muhatap olmak zorunda olduğunuz kişilerse. Benim kendime has yöntemlerim elbette var, bir de sizlerin ne tip tavır izlediğinizi merak ettim.

Peki sizler anı anını tutmayan kişilerle iletişim şeklinizi nasıl ve ne şekilde belirliyorsunuz?
?
?
#revolution
Anı anını tutmayan karakterlerle iletişim şeklinizi nasıl belirliyorsunuz?
Cevapla