Selam, ✨ Sadece bir insan ile konuşarak sorular sorarak kişiliğini ve karakterini anlayabilir misiniz. ya da hakkında fikir sahibi olabilir misiniz.

Selam, ✨ Sadece bir insan ile konuşarak sorular sorarak kişiliğini ve karakterini anlayabilir misiniz. ya da hakkında fikir sahibi olabilir misiniz.

ailen nereli? Kökenin ne? Kendini hangi millete ait hissediyorsun? Ana dil olarak hangi dili benimsiyorsun? Hangi şehirde ve semtte oturuyorsun? Ailen ve sen hangi partiye oy veriyorsun? Hangi dine inanıyorsun? Muhafazakarmısın? Laikliğe nasıl bakıyorsun? Atatürke nasıl bakıyorsun? terörizme nasıl bakıyorsun? Hangi ideolojiyi benimsiyorsun? En sevdiğin renk ne? En sevdiğiniz yiyecek ne? Psikolojin bozuk mu iyi mi eğer bozuksa rahatsızlıgın ne bozuk değilse kendini hangi psikolojik rahatsızlığa az da ola yakın görüyorsun? Kadın hakları hakkında ne düşünüyorsun? Evrim v hakkında ne düşünüyorsun? Soy konusunda ataerkil mi anaerkil mi herikisinide mı savunuyorsun? Kadın erkek eşit mı ya da bazı konularda eşit mı ya da eşit olabilir mi ya da eşit haklara sahip olmalı mı? Farklı ırktan insanlara nasıl bakıyorsun? Farklı yemek kültürine nasıl bakıyorsun? Farklı ülkelere nasıl bakıyorsun? Mültecilere nasıl bakıyorsun? evlenmek istermiydin? Evlenmeden ilişkiye nasıl bakıyorusn hem kadın hem erkek için? başka ülkeye gitseydin hangi ülkeye giderdin? hangi ülkede yaşardın hangi ülkeyi gezerdin? Türkiyede yaşamak için hangi şehiri seversin gezmek için hangi şehri seversin? En sevdiğin renk ne? En sevdiğin yemek ne? En sevdiğin tatalı ne? En sevdiğin içecek ne? Hayvan hakları hakkında ne düşünüyorsun? Vejeteryanlar veganlar hakkında ne düşünüyorsun? Biriyle evlenicek hangi karakter özellikler ararsın? Biriyle evlenicek olsan hangi fiziksel özellikler ararsın? Hangi tiplerde hoşlanırsın? Ev de kadın ve erkeğin cinsiyetlerine özel görevleri var mıdır? Kadının calısma hayatı hakkında ne düşünüyorsunuz? LGBT hakkında ne düşünüyorsun? Farklı dinden ve dinsiz olan insanlar hakkında ne düşünüyorsun? Farklı ideolojiler partiler hakkında ne düşünüyorsun? Bir Fantastik özelligin olucak olsa hangisini tercih ederdin? Hangi takımı tutuyorsun? Siyesette ve takımda ve dinde ve idolojilerde fanatik mısın? Karşı görüslere saygı duyar mısın ? İlişkide Dominant olmayı mı domine edilmeyi mı yoksa karsılıklı anlaşmayı mı sevrersin /tercih edersin? Sence ideal evlilik yaşı nedir? İlişkide Tek eşe/partnere sadık kalabilirmisin? Sadakatlimisin sadakate önem veririmisin? Rastgele ilişki yasarmısın yoksa önemli kriter lerin var mı? Evlenmeden önce yaşanan ilişkilere önem veririmisin kendin için önem veriri mısın yoksa sadece partnerinin geçmişini mi sorgularsın yoksa her ikiside mi önemli yoksa her ikiside mi önemsiz. ünlü insanlar ve siyasetçiler hakkında ne düşünüyorsun burçlar fallar hakkında ne düşünüyorsun? Hayatında c*nsellik odaklımısındı odaklı olan insanlar hakkında ne düşünüyorsun? Vb. hata yapsan kabul edip özür dilermisi. Yoksa hep karsı taraftan mı özür beklersin? Dövme kas yapmak acık giyinmek hakkında ne düşünüyorsun? Trip atar mısın? Sevgilinin /eşinin karşı cins arkadaşı olabilir mi olamaz mı? Gece dısarı cıkmak kendin ve partnerin için ne düşünüyorsun? Kendini veya kendi cinsiyetini daha üstün mü görüyorsun? Egolu musun Kendini çok zeki iyi başarılı üstün görüp etrafında ki insanları aşağilar mısın? Etrafındaki insanlara saygı duyar mıskn? Özgüvenli mısın? Üslubun nasın küfür edermisin küfir sigara alkol Hakkında ne düşünüyorsun? Vb. Sorular sor
Şu soruları sor cevaplasın çok profesyonel yalancı değilse arada gerçek yüzünü belli eder ve tanırsın
Nasıl sorguya alırım demedi nasıl tanırım dedi ilk 10 sorudan sonra kişi kaçar 🤣 muhtemelen ilk 5 sorudan sonrasını da unutur ve soramaz 🤣
@Catutigernos :D
@Catutigernos aslında tek bir seferde konuşarak değil zamanla konuşarak bu soruları sorabilirsiniz ama evet tek seferde olursa kaçar gider 🤣
Okuyunca benim bile kacasim geldi öyle düşün 🤪
Biriyle sohbet ederek, sorular sorarak o kişinin karakteri hakkında bilgi sahibi olabilirim, az çok tanıyabilirim ama sadece konuşarak karakterini tam olarak öğrenemem tabii ki. Bence insanların farklı olaylar karşısında gösterdikleri tepkiler, başka insanlara karşı davranışları, sinirlendiğinde ne kadar değiştiği gibi şeyler de onların kişiliği hakkında önemli ipuçları veriyor.✨
Ben her zaman davranışa bakarım. Sadece konuşmak benim için yeterli olmaz
Ama yine de illa ki bir fikir yürütülür
Yani tam anlamıyla değil ama birazcık belki
Cevap
21Cevap
Bazıları iyiyi çok iyi oynuyor o yüzden konuşarak anlayamıyor insan. Çünkü konuşmak yetmiyor. Sözler ve davranışlar birbirinle örtüşümeside çok önemli birini anlamak için.
İyi kötü belli eder kendini genel olarak ben daha çok dediklerine değil yaptıklarına bakarım insanların dedikleri farklı olabilir ama yaptıkları kişiliklerinden farklı olamaz
Önceden olsa hiç anlamazdım lakin konuşarak da olsa az buçuk bir şeyler çözebilirim lakin hiç konuşmuyorsa anlamam mümkün değil, o kişiyi net çözebilmem için uzun uzun zaman geçirmem lazım, menfaatine ters olan durumlarda sergilediği tavrı görmem lazım, sadece konuşmakle net bir fikir elde edinemen lakin yine de ucundan kıyısından , az buçuk çözerim
Hislerim çok kuvvetlidir, sohbet ederekde insanları tanıyabilirim ama hiçbir zaman hislerime göre hareket etmem. Sonuçta insanım yanılabilirim. En güzeli garanti yolu seçmektir.
Bende müzik atıyorum artık arada senin gibi 😀 Hoşuma gitti hemde insanlarda belki severde dinler.
Iste baris tam olarak bu insan telefonlan konustugu biriyle nasil biri oldugunu anlayamaz cidden söylüyorum insanlar bulustuklari zaman daha farkli oluyor Telefondan o yüzden Mesafe bana göre hiç değil
Kesinlikle katılıyorum.
İyi bir oyuncuysa anlaşılmaz bence. Bu arada fenmonligin hayırlı olsun :)
Teşekkür ederim :)
Fenomenliğin*
Rica ederim
Tabi tabi en kolay yolu konuşmaktır zira en insani davranış biçimi de konuşmaktır,
ben iki şık daha ilave ediyorum ya seahat ediyorum ya rakı masasına çağırıyorum işte burada her şey ortaya dökülüyor
Bir fikrim olabilir ama tamamını anlamak için karakter yetersiz tabiki, karakter derin bir şeydir.
Aynen knk
Bir insanın nasıl bir karekter de biri olduğunu anlamak için öncelikle gözlemlerim.. Takip ederim.. Konuşması, insanlara yaklaşımı bir insanın karekterini anlamam da bana yardımcı olur..
Tabii ki. Bence bu mümkün zaten bir insanın karakteri ve kişiliğini üslubundan ve konuşma tarzından anlayabiliriz diye düşünüyorum. İnsanı hoş gösteren de boş gösteren de dildir.
Kendi kafamda profil oluşur kesinlikle evet. Zaten sonrasında da o profile göre devam ederim veya etmem.
Aslında beni ilgilendirmezse yani bir arkadaşımın yakınıysa hemen anlıyorum, ama mesele bensem gözüme perde inebiliyor
Direkt benimle konuşmasına bike gerek yok, genel profilini anlarım.
Hatta yazarken seçtiği kelimelerden de anlarım.
Az buçuk kendini belli eder. İlkinde olmasa diğer konuşmalarda mutlaka olumsuz özellikleri belli olur.
Telefondan anlayamam ama yüz yüze konuşursak mimikleri hareketleri çevreye olan davranışlarından bir kısım anlayabilirim
Telefonda veya yüz yüze 1-2 saat görüşme yeterli benim için.
Anlasılmaz, oyle oldugu zannedılır. Hallerı, tavırları, mımıklerı gozlemeden mumkun degıl
konuşurken özgünse evet karakteri hakkında az çok varsayımlarım olur
Bence yeterli olmaz. Ayrıca doğru söylediği ne malum
En azından sınırları olup vs olmadığını anlarım, çünkü karaktersiz insanın sınırları olmaz..
Evet anlarım, çoğunu önceden anladım. Hepsi öyle çıktılar.
Yetersiz bence. İnsanlar kendilerini iyi kamufle edebiliyor bazen.
Konuşmak da bir etkendir anlayabiliriz. Davranışlarla tartarsak bile konuşma öne çıkar.
Tam olarak anlayamam ama aklımdaki yeri için belli bir şablon oluşur
Yüzeysel olarak tanıyabilirsin, o bize ne kadarını gösterdiyse o kadarını bilebiliriz.
Öyle insanlar var ki olduğundan farklı gösterir kendini konuşmayla pek anlaşılmaz o yüzden
Hal hareket davranış hayatında yaptıkları küçükken neler yaptıkları çok önemli
Biraz zor anlarsın, oyuncu olabilir, sosyopat olan çok insan var.
Tam olarak çıkarım yapamasam da yüzeysel olarak hakim olabilirim..
Evet anlarım keşke böyle olmasaydı dediğim zamanlar da oluyor bazen çünkü yalan söylediklerinde hemen anlıyorum saçma gelebilir ama böyle
Anlayabilecegimi düşünüyorum
Teşekkürler görüş için
Recaa
Bir insanın haraketlerinden bile anlaşılır. Tabii olduğu gibi konuşmuyorsa orası farklı.
Konuşarak çoğu kişinin nasıl biri olduğunu anlayabiliyorum.
Hayır iyi rol yapanlar var cunku...
Anlamak zor tanimalisinda
Az çok tahminim olur sadece
Genelde anlayabiliyorum
Tamamen olmasa da belli başlı fikre sahip olursun
Hayır davranışları analiz etmek gerekli
Konuşmak boş iştir. İcraattir önemli olan.
Evet gayet mümkün
Az çok fikir ednirsin ama tamamen anlamak imkansız
Konuşmadan yapıyorum 😅😅
10 dk karşılıklı oturup konuşmam yeterli
Büyük ölçüde anlaşılabilir
Evet anlarım
Genelde evet
Anlardım evet.
Evet anlarım
Anlarım
Anlarımda bazen hümanisliğim yüzünden kendi kendimi kandırıyorum
Tesekur ettim
Bazen
Bir zaman sonra evet anlarsın
Evet
Zamanla evet
Evet
yuzde altmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?