Nolurrr yardım edin intihar edicem nolurr :((( çok kötüyümmm?

merhaba arkadaşlar size bişi sormak istiyorumm nolur şu an ağlıyarak yazıyorum ben hayatı hiç sevmiyorum nolur yardım edin intiharın eşiğindeyim yahu insanlarla konuşamıyorum sesim kısık çıkıyor hiç kimse ne dediğimi anlamıyor hep üzülüyorum haklı olduğum durumlarda kendimi savunamıyorum napıcam ben çok konuşan biride değilim nolur yardım edinn :((( suskun birisiyim kelimeleri bazen dilim çevirmiyor neden napıcam ben insanların içinde alay konusu oluyorum nasıl kurtulabilişrim bundan yardımınıza ihtiyacım var nolur citti bişey buu ooffff :( kendimi öldürecem yoksaa oofff çalışıyorum biizim yanımızda çalışan birivar sürekli bana laf sokuyor çok zoruma gidiyor kendimi savunamıyorum ooff :(((((((((
Nolurrr yardım edin intihar edicem nolurr :((( çok kötüyümmm?
Cevapla