Eros olurdum (hee bu arada hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın sonu nikah masasında bitsin inşallah birlikteliginizin wiski hanımefendi geçenlerde yeni aşıklar dediğimde benle dalga geçmiştiniz bende gece kuşu demişti dersiniz demiştim hatırladınızmı) 😂😂😂😂
Her bireye eylemlerinin hak ettiği kaderi vererek, insan ilişkilerinin dengesini ayarlayan Nemesis'i seçtim. İntikam tanrıçası 💕 ödül ve ceza dağıtıcısı 🙄
En İyi Cevaplar