Platoniğinizi arkadaşınıza anlatamamak çok kötü değil mi?

Tam platonik de demiyelim oğlan sana bakıyor ama açılamadı ve karşılaşmıyorsunuz onun seni sevip sevmediğini kimse bilemez ama sen o bakışlarından hissedersin. Ama işte arkadaşıma o oğlanla ilgili bir şey anlatamıyorum küçümserler ben biliyorum. Oysa sen hayatını düşündüğün kişiye odaklı yaşıyosun ve düşündüğün hiçbir şeyi anlatamamak çok kötü.
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk doğuluydu, keşke müteahhit olsaydı dedim marketçi hayal etmezdim dedim, arkadaşım da iki türlü de senlik bir şey yok reis demiş. Bu ne ya bi hayalimizi de mi anlatamıycaz her şeyi içine atmak çok zor
Platoniğinizi arkadaşınıza anlatamamak çok kötü değil mi?
Cevapla