Hayatımda hiç gezmedim eğlenmedim çok mu şey kaçırdım?

32 yaşına geldim ama hayatımda hiç gezmedim eğlenmedim kendimi bildim bileli asosyalim bu yaşıma kadar asosyal yaşadım gençliğim tamamen eve kapalı geçti senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum mahallemi bile gezmedim ben hayatta çok mu şey kaçırdım?
Hayatımda hiç gezmedim eğlenmedim çok mu şey kaçırdım?
Cevapla