22 yaşındayım yaşlı hissediyorum, normal mi? Karşı cinsle yaşanmışlık hiçbir şeyim yok. Sizce çok mu geç kaldım?

Çirkinsin ondan olmamıştır demeyin. insqn kendini bilr. çirkin bi kiz değilim. hata çevremden guzeligimle ilgili iltifat alan surekli kendine baktıran bi kizimdir. eee o zman niye sevgilin olmadi diyosun. haklısınız sevgilim olmadı çünkü hiç sosyal ve girişken bi kiz değilim. bunun üstüne dışarıdan soğuk ve kibirli biri gibi duruyorum. bunun temeli ise geçmişten geliyor.
zaten içine kapanık bi çocuktum. Ortaokulda çok dalga geçilen bi ergendim o zamanların etkisiyle dahada icime kapandım. Lisede ilk 2 yil devam etti içine kapaniklilik. lise üçte yeni edindiğim bi arkadaşımın etkisiyle açıldım bakımlı bi kiz oldum ergenliğin etkisi de bitmişti. ama o olanlar bana bi savunma makinizmasi oluşturdu. Sürekli sert durmaya itekledi
Lise 3 te erkekler bana bakardı ama gelip konuşan iki üç kişi olurdu. bende sırf ego kasmak için hoşlandığım veya beğendiğim kişilere pas atardım. Ve hiç sekmezdi illada geri dönüş alırdım. okulun en yakiskli çocuğundan tutun sevgilisi olana kadar. ama karşıdan ilgi görünce hemen soğur ve araya mesafe koyar kafamı çevirirdım
Lise bitti üniversiteye hazirlqndimdim.1 yil kazanamadım. 2. yilda istediğim bölüm olmadı. ama aile baskısından istemedigim bölümü yazdım yerlestirildim. o kazandigim okula gitmek benim için işkence gibiydi bende 1 ayin sonunda biraktim 1 yil öyle kendi kendime takıldım. Simdi 22 yasindayim ve üniversiteye bidaha hazırlanıp istediğim bolume gitmeyi planlıyorum. ama içimde bi bosvermislik bi hayata geç kalmışlık hissi var. AKIL VERIN LITFEN? NE DUSUNUYORSUNUZ

.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelllllĺbdbdhduduuddud
22 yaşındayım yaşlı hissediyorum, normal mi? Karşı cinsle yaşanmışlık hiçbir şeyim yok. Sizce çok mu geç kaldım?
Cevapla