Çirkinsin ondan olmamıştır demeyin. insqn kendini bilr. çirkin bi kiz değilim. hata çevremden guzeligimle ilgili iltifat alan surekli kendine baktıran bi kizimdir. eee o zman niye sevgilin olmadi diyosun. haklısınız sevgilim olmadı çünkü hiç sosyal ve girişken bi kiz değilim. bunun üstüne dışarıdan soğuk ve kibirli biri gibi duruyorum. bunun temeli ise geçmişten geliyor.
zaten içine kapanık bi çocuktum. Ortaokulda çok dalga geçilen bi ergendim o zamanların etkisiyle dahada icime kapandım. Lisede ilk 2 yil devam etti içine kapaniklilik. lise üçte yeni edindiğim bi arkadaşımın etkisiyle açıldım bakımlı bi kiz oldum ergenliğin etkisi de bitmişti. ama o olanlar bana bi savunma makinizmasi oluşturdu. Sürekli sert durmaya itekledi
Lise 3 te erkekler bana bakardı ama gelip konuşan iki üç kişi olurdu. bende sırf ego kasmak için hoşlandığım veya beğendiğim kişilere pas atardım. Ve hiç sekmezdi illada geri dönüş alırdım. okulun en yakiskli çocuğundan tutun sevgilisi olana kadar. ama karşıdan ilgi görünce hemen soğur ve araya mesafe koyar kafamı çevirirdım
Lise bitti üniversiteye hazirlqndimdim.1 yil kazanamadım. 2. yilda istediğim bölüm olmadı. ama aile baskısından istemedigim bölümü yazdım yerlestirildim. o kazandigim okula gitmek benim için işkence gibiydi bende 1 ayin sonunda biraktim 1 yil öyle kendi kendime takıldım. Simdi 22 yasindayim ve üniversiteye bidaha hazırlanıp istediğim bolume gitmeyi planlıyorum. ama içimde bi bosvermislik bi hayata geç kalmışlık hissi var. AKIL VERIN LITFEN? NE DUSUNUYORSUNUZ
.
zaten içine kapanık bi çocuktum. Ortaokulda çok dalga geçilen bi ergendim o zamanların etkisiyle dahada icime kapandım. Lisede ilk 2 yil devam etti içine kapaniklilik. lise üçte yeni edindiğim bi arkadaşımın etkisiyle açıldım bakımlı bi kiz oldum ergenliğin etkisi de bitmişti. ama o olanlar bana bi savunma makinizmasi oluşturdu. Sürekli sert durmaya itekledi
Lise 3 te erkekler bana bakardı ama gelip konuşan iki üç kişi olurdu. bende sırf ego kasmak için hoşlandığım veya beğendiğim kişilere pas atardım. Ve hiç sekmezdi illada geri dönüş alırdım. okulun en yakiskli çocuğundan tutun sevgilisi olana kadar. ama karşıdan ilgi görünce hemen soğur ve araya mesafe koyar kafamı çevirirdım
Lise bitti üniversiteye hazirlqndimdim.1 yil kazanamadım. 2. yilda istediğim bölüm olmadı. ama aile baskısından istemedigim bölümü yazdım yerlestirildim. o kazandigim okula gitmek benim için işkence gibiydi bende 1 ayin sonunda biraktim 1 yil öyle kendi kendime takıldım. Simdi 22 yasindayim ve üniversiteye bidaha hazırlanıp istediğim bolume gitmeyi planlıyorum. ama içimde bi bosvermislik bi hayata geç kalmışlık hissi var. AKIL VERIN LITFEN? NE DUSUNUYORSUNUZ
.
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelllllĺbdbdhduduuddud
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer