'Şeytan diyor ki...' cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?

'Şeytan diyor ki...' cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?
🙄
🙄
Ahh neler demiyor ki bazen...
Nerdesin sen şimdi?
Yemeğini yedin mi?
Uykusuz musun sen de,
Yoksa benim gibi?

Sinirin geçti mi?
Moralin düzeldi mi?
Senden haber almayınca
Çok merak ediyorum seni.

Şeytan diyor ki kalk şimdi
Git kapısına dayan şimdi
Doya doya öpüp sarılırsa
Özlemiştir o da demek ki...
'Şeytan diyor ki...' cümlesindeki boşluğu nasıl doldurursun?
Cevapla