Bazen Şeytan diyor ki git yanaş şuna. Anlat içinden geçenleri. Tut yüreğinden sıkıca ak hayatına. Ama nerde bende o yüzsüz yürek. Bizde varsa yoksa gururdan yelek. 😃
Benim hayatımda şeytan diye ne bir figür ne de kötü bir melek var. Şeytan içinde kötü fikirler barındıran insanların kendilerini masum gösterip, içlerindeki kötülüğü 3. ve soyut bir kavrama yuklemeye çalışmasıdır. Dış mihraklar, nazar degme, çin girme, şeytana uyma vs. hep bu 3. Ve soyut kavramların üretimidir. İçimde kötülük barindirmadigim için suçu kimseye atmak gibi bir niyetim de yok. Şeytan bana uysun bence😂