
#merviş

Korkarım tabi ki çünkü içini ondan başkası bilemez. Bu bilinmezlikte fazlasıyla rahatsız edici.
Niyetimi değiştirirler diye korkuyorum
Cevap
5Cevap
Öyle değil işte Düşman kör nisancidir bilemez nerden vuracagini ama dost bilir seni nerden vuracagini bu soz yüzünden niyeti kotu olanlardan korkmuyorum durduk yere benle samimi olanlardan korkuyorum
Niyetinin ne olduğunu anlamadığım insanlar beni daha çok korkutuyor.
Tedbirli olmakta fayda var.
Korkmuyorum gülüyorum ve acıyorum sadece onlara
Her zaman korkmak lazım bence
Hayır niyeti kötü insanlardan korkmam, korkuturum.
Evet o yüzden beddua ediyorum onlara
Allah var koruyor beni istediği kadar gizlesin :)
O benden korksun
Hayir
Sana ne saf kezban
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?