Büyümekten nefret ediyorum, ne yapmam gerekiyor?

Merhabalar...18 yaşıma girdim aylar önce. Bu bana çok ağır geliyor, büyümek çok zor geliyor. Zaten hiçbir hedefim, sevincim veya amacım yok. Tek yaptığım oyun oynamak, asosyal biriyim zaten oyun oynayıp çizimler yapar, şarkı dinlerim sürekli. Büyüdüm, artık en fazla 2 yılım kaldı böyle geçirebileceğim. Bu bana o kadar zor geliyor ki. Dediğim gibi, hiçbir isteğim yok. Yapmak istediğim bir şey yok, ruhum çekilmiş gibi, içim bomboş. Ben ne yapacağım? Kendimi bildim bileli böyleyim. İnsanların arasına karışmayı sevmiyorum, özgüvenim yok. Gerçekten berbat hissediyorum. Büyümek, kabuğumdan sıyrılmak zorunda bırakılmak bana acı veriyor.
Büyümekten nefret ediyorum, ne yapmam gerekiyor?
Cevapla