Ölüm var diye kimseyi affedemem. banada ölüm var yapmasaymişlar. siz ne düşünüyorsunuz?

Ölüm var die affedermisiniz.
Ölüm var diye kimseyi affedemem. banada ölüm var yapmasaymişlar. siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ölüm var diye kimseyi affedemem. banada ölüm var yapmasaymişlar. siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla