5-6 yasima donmek isterdim kafam rahatti. Ailenin goz bebegiydim ne istesem yapiliyodu guzeldi hersey ve kardesim olmadigi icin ben daha kiymetliydim 😅
Yok hala seviliyorum da kardes olduktan sonra hem bana sorumluluk verildi artik ablasin diye hemde ister istemez ilgileri kardese kaydi o daha kucuk diye
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
18 yaşıma döner ve kafaya pek kimseyi takmazdım en önemlisi sevmek istemezdim
Şimdi niye yapmıyorsun hala gizlisin, 😄
5-6 yasima donmek isterdim kafam rahatti. Ailenin goz bebegiydim ne istesem yapiliyodu guzeldi hersey ve kardesim olmadigi icin ben daha kiymetliydim 😅
Şimdi gözden mi düştün
Yok hala seviliyorum da kardes olduktan sonra hem bana sorumluluk verildi artik ablasin diye hemde ister istemez ilgileri kardese kaydi o daha kucuk diye
Sen de büyüdün kardeşlerin olmasaydı da cocukliktaki gibi olmayacaktin
Iste o yuzden o yaslara donmek istiyorum ya tatlim
Kusura bakma tatlım, 😄
Bebekliğime dönerdim. Ne güzel kafam rahattı
Dimi çocukken kafa boş bende isterdim de bebeklige değil, 😄
aynwn öyle xsmxlgşg
15 yaşıma döner evden kaçardım
Şimdi niye kacmiuosun, 😄
Bu ihtimali biliyorlar artık önlem aldılar 😂
Kelepçe mi taktılar, 😄 bence sen kaçamazsın
ucu açık bir soru, ben 1100lü yıllara giderdim