Arkadaşlar yaşım 21 bazı şeyler için çok mu geç?

Fotoğraf çekinmeyi sevmem. Özgüvenim düşük, kendimi çirkin bulurum. Sosyal medya hesabım yok. Arkadaş çevrem yok. Bir kere bile akşam bi kafede oturmadım. Aslında hiç kafeye gitmedim, sevmiyorum. Lisede 2 defa sevgilim oldu, ikisi de beni mutlu etmedi pek. İçine kapanık biri olduğum için fazla şansım da olmadı açıkçası. Öyle dışarda takılmam monoton giyinirim kıyafeti pazardan alırım çok alışveriş yapmam kendime çok bakmam.

Şimdi sorun şu, artık değişmek istiyorum (evet tam da Corona belası varken ya). İçimde o heyecan var. Ama çok mu geç oldu sizce? 17-18 yaşlarındaki insanlara bakıyorum üzülüyorum 3 yaş büyüğüm ama sıfır sosyallik 18 yaşındaki kızın benden daha çok özgüveni var bazen Aleyna tilkiye falan bakıp kıskanıyorum aynı yaştayız herkes dalga geçiyor kızla ama o mutlu olduğu işi yapıyor sallamıyor
Arkadaşlar yaşım 21 bazı şeyler için çok mu geç?
Cevapla