Fotoğraf çekinmeyi sevmem. Özgüvenim düşük, kendimi çirkin bulurum. Sosyal medya hesabım yok. Arkadaş çevrem yok. Bir kere bile akşam bi kafede oturmadım. Aslında hiç kafeye gitmedim, sevmiyorum. Lisede 2 defa sevgilim oldu, ikisi de beni mutlu etmedi pek. İçine kapanık biri olduğum için fazla şansım da olmadı açıkçası. Öyle dışarda takılmam monoton giyinirim kıyafeti pazardan alırım çok alışveriş yapmam kendime çok bakmam.
Şimdi sorun şu, artık değişmek istiyorum (evet tam da Corona belası varken ya). İçimde o heyecan var. Ama çok mu geç oldu sizce? 17-18 yaşlarındaki insanlara bakıyorum üzülüyorum 3 yaş büyüğüm ama sıfır sosyallik 18 yaşındaki kızın benden daha çok özgüveni var bazen Aleyna tilkiye falan bakıp kıskanıyorum aynı yaştayız herkes dalga geçiyor kızla ama o mutlu olduğu işi yapıyor sallamıyor
Şimdi sorun şu, artık değişmek istiyorum (evet tam da Corona belası varken ya). İçimde o heyecan var. Ama çok mu geç oldu sizce? 17-18 yaşlarındaki insanlara bakıyorum üzülüyorum 3 yaş büyüğüm ama sıfır sosyallik 18 yaşındaki kızın benden daha çok özgüveni var bazen Aleyna tilkiye falan bakıp kıskanıyorum aynı yaştayız herkes dalga geçiyor kızla ama o mutlu olduğu işi yapıyor sallamıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer