Zaman gerçekten herşeyin ilacımidir, yoksa daha mu kötü gale getirir?

Kimisi için zaman, herşeyin ilacı, herşeyin düzeleceği bir kavram. Kimisi için ise durumu com daha kötü bir hale getirecek yegane şey.

Örneğin, ilişki içinde ettiğiniz bir kavga için zaman, size ilaç olabilir. Beklemek, sakinleşmek için araya birazcık zaman koymak her iki tarafa da iyi gelecektir. Böylelikle o an'ın sıcaklığı ile de birbirinizi kırmamış olursunuz. Lâkin burada bahsettiğim zaman, aylar yıllar değil, sadece birkaç dakika veya 1 saat kadar.

Bazen ise aileye neşe getiren, her şeyi sıfırlayan, bütün aileye ışık getiren bir bebek için zaman bize iyi olmaz. Yani büyümesini istemeyiz, hep öyle kalsın, hep bebek kalsın isteriz.

ya da sevdiğimiz insanlar bizden uzağa gidecek ise bu da iyi gelmez. Zaman bir an önce geçsin kavuşalım isteriz. Tabi bu konudan konuya değişebilir. Ben genelleme olarak soruyorum. Belirli bir konu olmadan. Ask veya sinir harbi demeden. Sadece genelleyerek.

Peki size göre, Zaman gerçekten de herşeyin ilacımidir, yoksa daha mu kötü gale getirir?
Zaman gerçekten herşeyin ilacımidir, yoksa daha mu kötü gale getirir?
Zaman gerçekten herşeyin ilacımidir, yoksa daha mu kötü gale getirir?
Cevapla