Şimdi unut unut diyeceksiniz ama napıyım hayatımda bir kere gördüm istediğim gibi bir erkeği. Üniversitenin ilk ayıydı birbirimizden hoşlandık yani açık açık söylemese de çok uğraşıyordu, ama sonra o bir aydan sonra eski sevgilisiyle barıştı. Ve bana öyle bakan erkek benden öncekini çok sevmiş olamaz, yani ben birini unutamadıysam bi kıza bahçede görünce öyle gözlerine dalıp bakamazdım. Annem küçüklüğümden beri bi psikopat, her gün hakaret küfreder bağrır. Zengin değilim. Sağlığımdan ve güzelliğimden başka ne şansım var? Bana ayağa kalkmam için bir sebep söyleyin. O çocuğun başka bi kıza yıllardır bağlı olduğunu düşündükçe dayanamıyorum. Ailem çok kötü. Ben tükendim ve dirilmek için hiçbir sebep bulamıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayata tutunmam için bir sebep söyler misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer