Kişilik & Karakter Bu hayat sadece banamı sıkıcı geliyor? sütlerikorumameleği Takip Et Xper 5 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bir tek benmi böyleyim Otursam sıkılıyorum. Ders çalışsam sıkılıyorum. Kitap okusam sıkılıyorum. Bir tek yemekten ve gezmekten sıkılmıyorum jsjs Güncellemeler+1 yıl Yemek ve gezmekten diğerleri kadar sıkılmıyorum oldumu sjsjhsh Güncellemeler+1 yıl Uyumaktan sıkılmadığımı unutmuşum sjsjjs Bu hayat sadece banamı sıkıcı geliyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Alphonse55 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Ben gezmekten ve yemek yemekten bile sıkılıyorum fghfhf 2 103 Yorumla PollyannaÇağla +1 yıl Her yerde karşıma çıkıyorsunuz anlaşma yapalım ilk 4 kategori benim son 4 sizin 😂😂 Yorumla Alphonse55 +1 yıl @PollyannaÇağla İlk 4 kategori ne :D Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sen ölmüşsün ağlayanın yok ya adjsj @Alphone55 Yorumla Alphonse55 +1 yıl Çileeeeek Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ne çileği çilek nerden çıktı jsjs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Çağla çilek ljglhgf Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Bu bir ihanetdir jrjrej sütüm ben mi yanlış anladım yohsamm 😂 Yorumla Alphonse55 +1 yıl @Çikolatalısutunuzz Sütsüz çilek o fjghkgf Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Pehh sonuçta sütun içine koyuyorlar 😂 Yorumla Alphonse55 +1 yıl @Çikolatalısutunuzz Ya belki laktoza alerjisi var :D Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Çikolatalı sütlere ihanet edenlerin sonu daha önce ne olmuş biliyorsunmi yoksam yok Yorumla Alphonse55 +1 yıl İhanet değildir bu klfddf Yorumla PollyannaÇağla +1 yıl Ne oluyor ya uyuyan çileği uyandırdınizzz Yorumla Alphonse55 +1 yıl @PollyannaÇağla Ya çilek kusura bakma arkadaşlar kıskandı seni kakaolu ya bunlar ondan lkghlkfggf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ne kıskanıcaz kimse çikolatalı sütün yerini alamaz bir kere djdjjd Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Ne kıskanması ayol 😂 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl İki kere alabilir ama hshshs Yorumla Alphonse55 +1 yıl @Çikolatalısutunuzz Çilekleri de sevin plz fklhfg Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl 😂😂olmaz ah yasalarımıza aykırı bir bilsen rjrjd Yorumla Alphonse55 +1 yıl @Çikolatalısutunuzz O zaman uuyusun o ellemeyin kljfghl Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sen niye bizi saattın ya djjdjs bu hayat benim üstüme çok geliyor kaldıramıyırum artık hdhdh Yorumla Alphonse55 +1 yıl https://www.youtube.com/watch?v=vLgbTj4SjhI y yo yo oy Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Ah ah hiç beklemezdim bende inanirmısın yapmaz dedim etmez dedim fjrjrje Yorumla Alphonse55 +1 yıl İsyankar repçi ve diss to çileks Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Dedim ki niye sebep ne hdjhs Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl https://youtu.be/frz8M1tengI Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Sen sevme hıh sevenimiz çok jrjeje Yorumla Alphonse55 +1 yıl Benim beyin error 404 fghf Yorumla Alphonse55 +1 yıl Ela hoş fkjlhklf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ela değil ele nsns Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Ahhh şive tjjdeje Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Hoş da değil hoğş 😂😂 Yorumla Alphonse55 +1 yıl Elaaaa nolur geri döön Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Olmayan elaya sesleniş Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Evet arkadaşlar görüyorsunuz fazla çikolatalı süt içmenin zararları vardır saygılar efendim fjrjrjr Yorumla Alphonse55 +1 yıl alkjdsjkggs kafayı yicem ya tülay dı o ghklf Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Ah erkekler pü size 😂 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Neden ayrıldınız djdj Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Tülayı elayla elayı tülayla aldattı Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Çünkü pakizeyi seviyordu Yorumla Alphonse55 +1 yıl O kızlar kim güzel mi fglfkgf Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Pakize çok güzeldir Yorumla Alphonse55 +1 yıl yok ismi güzel değil kghfl Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sanki hayatında hiç pakize görmüşte hshsh Yorumla Alphonse55 +1 yıl İsim olarak çirkin ya lkjgfhlgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Şimdi pakizeler linçlemeye gelirae hiç şaşırmam olan yine bana olucak dnnsjs Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl İsmini napcan ne güzel Pakize beğenmiyorsan mugume var fhsjs Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Şükriyede hayriyede olabilir Yorumla Alphonse55 +1 yıl Yok ben normal isimli güzel kız istiyorum klfhd Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Tipte değil isimden eliyo kızları sen evlenemezsin ben sana diyem jhsha Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Yok bizdekiler hanım hanımcık ama isimleri biraz değişik ama kendileri güzel sen biliysinnn rhjee Yorumla Alphonse55 +1 yıl İsimleri söyle en güzeli hangisi söyleyeyim bak şaşmz kljhd Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Pakizeyi ne doktor ne mühendisler istedi de vermedik demi sütüm 😂😂🥛🍫 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Evet sütüm 🥛🍫jsjsjs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Keşke vereydiniz jklkl Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl @Alphone55 sen söyle beğendiğin isimleri sana isim analizi yapalım shhshs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Aklıma gelmiyor öyle siz söyleyin rastgele isimler potansiyel sıralayım fhklf Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Hatçe heyriye Zülfiye nasil Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Bak şimdi hemen buluyore jsshj Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ayşe Fatma Hatice Netice Elif Merve Gülsüm Gamze Nisa Meliha Seda Kübra Şeyma Melek Dilek Ebru Buket Gizem Şükufe PAKİZE HAYRİYE Bıla bıla bıla ssbhs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Melek ve Dilek güzeldir :D Şeyma bir yılandır lkjgfhklgf Nisa da yılandır jlkghf Gizem ile Buket tatlışlardır jkfghklf Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Bunlardan seç daha ad yok ona göre thdjd Yorumla Alphonse55 +1 yıl Ya çok oldu bu fhlkfgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Aaa çok ayıp ne yılanlıklarını gördün sjsjaj Yorumla Alphonse55 +1 yıl Nisa ve Şeyma ismi yılan ismidir net nokta lkjfkhf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Tövbe de çarparlar seni mazahallah shsbs Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Seda Kübra nasıl tjdjd yılan değiller be Yorumla Alphonse55 +1 yıl Niyeee kljghklfg Yorumla Alphonse55 +1 yıl Seda tatlış isimdir severim Kübra böyle sinsi ismi gfhdgd ama yılan değil sadece sinsi Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sedalar çiçektir çiçek shshsh Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Hahahaha 😂😂😂😂😂 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Püüüüü Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Ah sütüm 🍫🥛❤️ Yorumla Alphonse55 +1 yıl Noluyor anlatın hlee lkjgfklhgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Olacağı şu gece rüyana şeyma ve nisalar girecek tikkat et sjshs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Töbe töbe kljgfklhgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl @Çikokatalısutunuzz canım sütüm 🥛🍫 Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl 🍫🥛❤️ Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ne töbe töbe insan birine sebep bütün şeymaları ve nisaları nasıl harcar anlayamıyorum jsjsjs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Üstünüze alınmayın be khklf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ben bilmem dedin bir kere jsbshs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Hepsi aynı değil ya kjghklgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Tabi değiliz sjhahs Şeymalar kanatsız melektirler dünyaya mutluluk dağıtmaya gelmişler ama yinede hayat onları yıkar geçer shshsh Nisalarda öyledir keza Yorumla Alphonse55 +1 yıl Heyt be ne kadar mübarek isimler :D Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ne sandın arkadaşım mübarek insanların isimlerini taşıyolar zaten Yorumla Alphonse55 +1 yıl Benim ismim şerefsiz ismi zaten kjfhlfg Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Neki senin ismin söyle öylemisin değilmisin söyleriz sjsjs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Tahmin edin kjlgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Müneccimmiyiz acaba shshsh Yorumla Alphonse55 +1 yıl Nickime bakın ve geniş düşünün jfklgf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Shshssh Alp mi Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Alperen durun değişik olsun ufudd Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ama sende Onur tipi var sjshsj Yorumla Alphonse55 +1 yıl Alp isminden devam edin ama aynı anlamdaş isimlerden arayın Alp ile başlamayan ama sözcük anlamı aynı olan khllhf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Uğraşamam sen söyle işte jssjs Yorumla Alphonse55 +1 yıl Ben uğraşıyom ya sizin teyzelerle şu an sende uğraş püğ lkjghf Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sen bizim teyzelerlemi uğraşıyosun jshshs seni çok üzerler valla ya Yorumla Alphonse55 +1 yıl Üzecek kimse yok be :((((((((( Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Çok yaşıyıcan ozaman hjsjs Yorumla Alphonse55 +1 yıl fghdfsd Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Jsjsjsh çok hoşdir ellerine emeğine sağlık Yorumla Alphonse55 +1 yıl tişikirler Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Çok güzel teşekürler fhdjdj Yorumla
Sirocider Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bu günler herkes için öyle sanırım, zamanını kendin için kullan. 1 0 Yorumla
45KgOlucam Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bence de çok sıkıcı Günler geçiyor bir şekilde ama Boşa 1 0 Yorumla
PollyannaÇağla Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bugünlerde özellikle çok sıkıcı:// Her gününü farklı kılmaya çalış covidltte yeni aktive edinebilirsin. 1 1 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Yok kalmadı ki aktivite shhshs Yorumla
GoldenBoy100 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 49% +1 yıl Yemekten zevk aldığımız için de şansımıza metabolizmamız yavaştan kilo alırız onda da 😄😄😂😂 1 10 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Malesef kiloda alamıyorum ben shsh Yorumla GoldenBoy100 +1 yıl Keşke öyle bir yapım olsa inan bana günümün yarısını yemek yiyerek geçirirdim ama dikkat etmem lazım üzgünüm 😄 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sen dikkat etmeye devam dostum biz homini gırtlak xnnzn Yorumla GoldenBoy100 +1 yıl Afiyet olsun sana biz dikkat etmeye devam kanka😄 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Olsun senin yerinede yiyicez knk hshs Yorumla GoldenBoy100 +1 yıl Yarasın kanka 😄 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Allah razı olsun knk njsh Yorumla GoldenBoy100 +1 yıl Cümlemizden inşallah hayırlı geceler kanka 😄🙏 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Jddjs sanada knk Yorumla GoldenBoy100 +1 yıl Sağol kanka 😂 Yorumla
χάσμα Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. O zaman sıkıcı değilmiş sen sıkıcı şeyleri seçip yaşıyorsun 0 6 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Mesela snjsh Yorumla χάσμα +1 yıl Bir tek yemekten ve gezmekten sıkılmıyorum dedin yani sürekli yemek yiyip gezsen hayat sıkıcı olmayacak Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Ne yani sürekli elimde yemek o cadde senin bu cadde benim mi yapayım snsjsjs sürekli tekrarı olan şeylerdende sıkılıyo insan Yorumla χάσμα +1 yıl O zaman tek onlardan sıkılmıyorum demeyecektin Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Oy bayılazammm tamam knk diğerleri kadar sıkılmıyorum Yorumla χάσμα +1 yıl Bana göre bakış açısı ve imkanlarla alakalı yoksa hayat herkeste aynı olsa bile kimisi sıkılır kimisi sıkılmaz sende bitiyor iş Yorumla
Çikolatalısutunuzz Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 478 cevap paylaştı. Ah sütüm bende öyleyim anca yiyim ve o midemi doyurayim başka amaçla yaşamıyorum 😂😂😂😂😂😂 0 1 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Yemek için yaşıyoruz, yaşamak için yaşamıyoruz sjshsj demi çikilatlısütüm sjshsh Yorumla
AYŞİM_ECE Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 372 cevap paylaştı. Hayat sıkıcı. 2 0 Yorumla
ftnesshlt Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Mesaj atarmisin bana k 0 2 Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Yürü git bak bütün görüşlerin aynı ruh hastasımısın sen ya ahhaha Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Manyakmisin? Yorumla
stabeck Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 50% +1 yıl gel eğelndirelim 0 6 Yorumla Çikolatalısutunuzz +1 yıl Sen önce Türkçe konuşmayı tamamen öğrenmelisin, sonra eğlendirmeye bakarsın. Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Sen bu ahlaksız zihniyetinle kaç yıl yaşarsın acaba gelde hakaret etme şimdi Yorumla stabeck +1 yıl arakdaş bir sürü online oyun var siz fesatsanız biz ne yapalım nasıl diye insan bir sorar Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Arkadaş sen erkeksin napalım ozaman baştan belirt ne dediğini Yorumla stabeck +1 yıl ee sizde bir fesatlık yapmayın Yorumla sütlerikorumameleği +1 yıl Bir değil iki fesatlık yapıyoruz biz Yorumla
yarininyarininyareni Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Tek değilsin bende artık herşeyden solmaya basladm 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben gezmekten ve yemek yemekten bile sıkılıyorum fghfhf
Her yerde karşıma çıkıyorsunuz anlaşma yapalım ilk 4 kategori benim son 4 sizin 😂😂
@PollyannaÇağla İlk 4 kategori ne :D
Sen ölmüşsün ağlayanın yok ya adjsj @Alphone55
Çileeeeek
Ne çileği çilek nerden çıktı jsjs
Çağla çilek ljglhgf
Bu bir ihanetdir jrjrej sütüm ben mi yanlış anladım yohsamm 😂
@Çikolatalısutunuzz Sütsüz çilek o fjghkgf
Pehh sonuçta sütun içine koyuyorlar 😂
@Çikolatalısutunuzz Ya belki laktoza alerjisi var :D
Çikolatalı sütlere ihanet edenlerin sonu daha önce ne olmuş biliyorsunmi yoksam yok
İhanet değildir bu klfddf
Ne oluyor ya uyuyan çileği uyandırdınizzz
@PollyannaÇağla Ya çilek kusura bakma arkadaşlar kıskandı seni kakaolu ya bunlar ondan lkghlkfggf
Ne kıskanıcaz kimse çikolatalı sütün yerini alamaz bir kere djdjjd
Ne kıskanması ayol 😂
İki kere alabilir ama hshshs
@Çikolatalısutunuzz Çilekleri de sevin plz fklhfg
😂😂olmaz ah yasalarımıza aykırı bir bilsen rjrjd
@Çikolatalısutunuzz O zaman uuyusun o ellemeyin kljfghl
Sen niye bizi saattın ya djjdjs bu hayat benim üstüme çok geliyor kaldıramıyırum artık hdhdh
https://www.youtube.com/watch?v=vLgbTj4SjhI y yo yo oy
Ah ah hiç beklemezdim bende inanirmısın yapmaz dedim etmez dedim fjrjrje
İsyankar repçi ve diss to çileks
Dedim ki niye sebep ne hdjhs
https://youtu.be/frz8M1tengI
Sen sevme hıh sevenimiz çok jrjeje
Benim beyin error 404 fghf
Ela hoş fkjlhklf
Ela değil ele nsns
Ahhh şive tjjdeje
Hoş da değil hoğş 😂😂
Elaaaa nolur geri döön
Olmayan elaya sesleniş
Evet arkadaşlar görüyorsunuz fazla çikolatalı süt içmenin zararları vardır saygılar efendim fjrjrjr
alkjdsjkggs kafayı yicem ya tülay dı o ghklf
Ah erkekler pü size 😂
Neden ayrıldınız djdj
Tülayı elayla elayı tülayla aldattı
Çünkü pakizeyi seviyordu
O kızlar kim güzel mi fglfkgf
Pakize çok güzeldir
yok ismi güzel değil kghfl
Sanki hayatında hiç pakize görmüşte hshsh
İsim olarak çirkin ya lkjgfhlgf
Şimdi pakizeler linçlemeye gelirae hiç şaşırmam olan yine bana olucak dnnsjs
İsmini napcan ne güzel Pakize beğenmiyorsan mugume var fhsjs
Şükriyede hayriyede olabilir
Yok ben normal isimli güzel kız istiyorum klfhd
Tipte değil isimden eliyo kızları sen evlenemezsin ben sana diyem jhsha
Yok bizdekiler hanım hanımcık ama isimleri biraz değişik ama kendileri güzel sen biliysinnn rhjee
İsimleri söyle en güzeli hangisi söyleyeyim bak şaşmz kljhd
Pakizeyi ne doktor ne mühendisler istedi de vermedik demi sütüm 😂😂🥛🍫
Evet sütüm 🥛🍫jsjsjs
Keşke vereydiniz jklkl
@Alphone55 sen söyle beğendiğin isimleri sana isim analizi yapalım shhshs
Aklıma gelmiyor öyle siz söyleyin rastgele isimler potansiyel sıralayım fhklf
Hatçe heyriye Zülfiye nasil
Bak şimdi hemen buluyore jsshj
Ayşe Fatma Hatice Netice Elif Merve Gülsüm Gamze Nisa Meliha Seda Kübra Şeyma Melek Dilek Ebru Buket Gizem Şükufe PAKİZE HAYRİYE Bıla bıla bıla ssbhs
Melek ve Dilek güzeldir :D Şeyma bir yılandır lkjgfhklgf Nisa da yılandır jlkghf Gizem ile Buket tatlışlardır jkfghklf
Bunlardan seç daha ad yok ona göre thdjd
Ya çok oldu bu fhlkfgf
Aaa çok ayıp ne yılanlıklarını gördün sjsjaj
Nisa ve Şeyma ismi yılan ismidir net nokta lkjfkhf
Tövbe de çarparlar seni mazahallah shsbs
Seda Kübra nasıl tjdjd yılan değiller be
Niyeee kljghklfg
Seda tatlış isimdir severim Kübra böyle sinsi ismi gfhdgd ama yılan değil sadece sinsi
Sedalar çiçektir çiçek shshsh
Hahahaha 😂😂😂😂😂
Püüüüü
Ah sütüm 🍫🥛❤️
Noluyor anlatın hlee lkjgfklhgf
Olacağı şu gece rüyana şeyma ve nisalar girecek tikkat et sjshs
Töbe töbe kljgfklhgf
@Çikokatalısutunuzz canım sütüm 🥛🍫
🍫🥛❤️
Ne töbe töbe insan birine sebep bütün şeymaları ve nisaları nasıl harcar anlayamıyorum jsjsjs
Üstünüze alınmayın be khklf
Ben bilmem dedin bir kere jsbshs
Hepsi aynı değil ya kjghklgf
Tabi değiliz sjhahs
Şeymalar kanatsız melektirler dünyaya mutluluk dağıtmaya gelmişler ama yinede hayat onları yıkar geçer shshsh Nisalarda öyledir keza
Heyt be ne kadar mübarek isimler :D
Ne sandın arkadaşım mübarek insanların isimlerini taşıyolar zaten
Benim ismim şerefsiz ismi zaten kjfhlfg
Neki senin ismin söyle öylemisin değilmisin söyleriz sjsjs
Tahmin edin kjlgf
Müneccimmiyiz acaba shshsh
Nickime bakın ve geniş düşünün jfklgf
Shshssh Alp mi
Alperen durun değişik olsun ufudd
Ama sende Onur tipi var sjshsj
Alp isminden devam edin ama aynı anlamdaş isimlerden arayın Alp ile başlamayan ama sözcük anlamı aynı olan khllhf
Uğraşamam sen söyle işte jssjs
Ben uğraşıyom ya sizin teyzelerle şu an sende uğraş püğ lkjghf
Sen bizim teyzelerlemi uğraşıyosun jshshs seni çok üzerler valla ya
Üzecek kimse yok be :(((((((((
Çok yaşıyıcan ozaman hjsjs
Jsjsjsh çok hoşdir ellerine emeğine sağlık
tişikirler
Çok güzel teşekürler fhdjdj
Bu günler herkes için öyle sanırım, zamanını kendin için kullan.
Bence de çok sıkıcı Günler geçiyor bir şekilde ama Boşa
Bugünlerde özellikle çok sıkıcı:// Her gününü farklı kılmaya çalış covidltte yeni aktive edinebilirsin.
Yok kalmadı ki aktivite shhshs
Yemekten zevk aldığımız için de şansımıza metabolizmamız yavaştan kilo alırız onda da 😄😄😂😂
Malesef kiloda alamıyorum ben shsh
Keşke öyle bir yapım olsa inan bana günümün yarısını yemek yiyerek geçirirdim ama dikkat etmem lazım üzgünüm 😄
Sen dikkat etmeye devam dostum biz homini gırtlak xnnzn
Afiyet olsun sana biz dikkat etmeye devam kanka😄
Olsun senin yerinede yiyicez knk hshs
Yarasın kanka 😄
Allah razı olsun knk njsh
Cümlemizden inşallah hayırlı geceler kanka 😄🙏
Jddjs sanada knk
Sağol kanka 😂
O zaman sıkıcı değilmiş sen sıkıcı şeyleri seçip yaşıyorsun
Mesela snjsh
Bir tek yemekten ve gezmekten sıkılmıyorum dedin yani sürekli yemek yiyip gezsen hayat sıkıcı olmayacak
Ne yani sürekli elimde yemek o cadde senin bu cadde benim mi yapayım snsjsjs sürekli tekrarı olan şeylerdende sıkılıyo insan
O zaman tek onlardan sıkılmıyorum demeyecektin
Oy bayılazammm tamam knk diğerleri kadar sıkılmıyorum
Bana göre bakış açısı ve imkanlarla alakalı yoksa hayat herkeste aynı olsa bile kimisi sıkılır kimisi sıkılmaz sende bitiyor iş
Ah sütüm bende öyleyim anca yiyim ve o midemi doyurayim başka amaçla yaşamıyorum 😂😂😂😂😂😂
Yemek için yaşıyoruz, yaşamak için yaşamıyoruz sjshsj demi çikilatlısütüm sjshsh
sadece sana öyle değil
Bende varım 🚬
Bana da
Hayat sıkıcı.
GİDİP SÜT İÇİCEM HADİ KORU ONU BNDEN
Mesaj atarmisin bana k
Yürü git bak bütün görüşlerin aynı ruh hastasımısın sen ya ahhaha
Manyakmisin?
gel eğelndirelim
Sen önce Türkçe konuşmayı tamamen öğrenmelisin, sonra eğlendirmeye bakarsın.
Sen bu ahlaksız zihniyetinle kaç yıl yaşarsın acaba gelde hakaret etme şimdi
arakdaş bir sürü online oyun var siz fesatsanız biz ne yapalım nasıl diye insan bir sorar
Arkadaş sen erkeksin napalım ozaman baştan belirt ne dediğini
ee sizde bir fesatlık yapmayın
Bir değil iki fesatlık yapıyoruz biz
Tek değilsin bende artık herşeyden solmaya basladm
Aynı ben
Bana da aynı
A bu ben