Sinirim ve nefretim geçtiği zaman kendime şunu hatırlatıyorum herkes herşeyi bilerek ve isteyerek yaptı siz ne düşünüyorsunuz?

Herkes her şeyi bilerek ve isteyerekmi yapar.
Sinirim ve nefretim geçtiği zaman kendime şunu hatırlatıyorum herkes herşeyi bilerek ve isteyerek yaptı siz ne düşünüyorsunuz?
Sinirim ve nefretim geçtiği zaman kendime şunu hatırlatıyorum herkes herşeyi bilerek ve isteyerek yaptı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla