Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Gizli Üye(25-29)+1 yılMizah anlayaşımız iyi ama görüntü olarak şakalar yapmazdım çünkü belli etmesekde alıngan olabiliyoruz ve o an kendimiz bilene şaka yapsak kafamıza takarız beni beğenmiyor mu diye. Komik video atıp komik anılar paylaşabilirsin. Mizah sanat felan benim ilgimi çekiyor ve ben genelde en az benim kadar bilgili ama havalı olmayan insanları severim. Genelde kovalar herkesle anlaşır ama soğuyuncada bidaha eskisi gibi samimi olmak imkansız gibi.
0187 Yorumla
Soran+1 yılya kisiden kisiyede degisiy bu durum bence
Cevap sahibi+1 yılYani. Sen konuşmak icin gayret gösteriyorsan ortak nokta arıyorsan zaten olur. Kadınlar kendileri hakkında konuşmayı bu arada cok severler normalde
Soran+1 yılhmm kizi kirmistimda ben ,1yil dm den konustuk yuz yuze gorusmedik, kizin buruna laf ettim engelledi 2019 eylulde ,10 ay sonra yazdim cevap vermedi,.2020 agustosta, sonra kasimda twitterda bunu gargamel diye paylasti arkadas , benden bilio igrenc birisin dedi senle arkadasca konusmustim , sen durum fotomu ss aldin bu arkadasca degil dedi. TWITTERDAKINI BEN YAPMADIMI KANITLASAM, onu bebim kadar hic bir erkegin deger veremiceni soylesem olur mu?
Soran+1 yılYARDIMCI OL NOLUR
Cevap sahibi+1 yılNiye dalga geçiyorsun ki kızla? Seni kırdım biliyorum hatamın farkındayım ama twitterdaki o paylaşımı ben yapmadım gerçekten yaz. Kanıtlayabiliyorsan kanıtla ama pişman olduğnu görürse zaten affeder bi ara sonra. Arada güzel sözler söyle sana soğuk davrandığı halde çabala zamanla düzelir. Çabanı görünce bi ara sonra yumşamaya başlar zaten kadınlar ilgiyi severler
Soran+1 yılsevgili degildik cunku yuz yuze gorusemedik. Ama kafamiz uyuyodu, artik seninle konusmak istemiyorum dediydi, twitter olayina kadar konusmayan kiz. O gun Cok sinirlendi. Haklida. Ve Kendimi affettirmeye ugrasicam.
Soran+1 yılHesabini kapatti kasimda. Yeni hesabini bu hafta buldum, Ordan yazicam, engellesede, yinede onun özel biri olduguni ayrintili anlaticam
Cevap sahibi+1 yılPes etme çabala değer veriyorsan zamanla siniri geçer
Soran+1 yılYAAA COK TESEKKUR EDERIM YAA RESMEN ICIMDE BIR ACI, BICAK SAPLANIYODU. engellesede baska yerden yazicam 1 gun sonra tabi ayni gun yazmam. sıkar o da. KOVA KIZINDAN TAVSIYE ALMAK AYRI BISEY BU KONUDA.
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek umarım aranız düzelir😊
Soran+1 yılkova burcu yapisini yansitio kiz harbi
Soran+1 yılayni dediklerin gibi mizah sevio oyle sayfalari takip edio kiz
Soran+1 yılbu kiz yuzunden dersime odaklanamiom,23 yasindayim Şu an . Bolumumu birakip baska bi bolume gidicem. aciktan okicam. tukendim
Cevap sahibi+1 yılO kadarda takılma bu kıza. Hayatının en önemli noktasındasın. Kızdan özür dilersin bir kaç hafta ya da gün seni belki biraz süründürür ama pes etmiceğni anlarsa zaten siniri geçer
Soran+1 yılben seni sevmiyorum falan desede umrumda defil. benim kararliligimi gorur, kafamiz uyuyo bide
, gözlerin cok güzel dicem.
Soran+1 yılBenim bu borc vermedigim arkadas yapti bunu, vermeyince borc abuk subuk laflar etti kufrettim sinirden. Kufirlestik bunla. sonrada buna kizi takip et demistim instadan bakalim kabul edicekmi diye. Bu onun fotosunu ss alip twitterda paylasmis. Bu kizada önce nornal yazmis kiz engelledyince tweetin ss ni atmis. kizda ben yaptim sandi bana köpurdu. bunuda anlaticam ona önce
Soran+1 yılutangacligimi yenip yazim, ama kiz 45 km uzakta. Yuz yuze gorusmedik. 45 km sorun olmaz umarim
Soran+1 yılsorun olmaz heralde
Cevap sahibi+1 yılBiraz alltan almak zorunda kalabilirsin sonucta kalbini kırmışsım laf sokup trip atabilir. Sen pes etme eminim ki affeder bi ara sonta
Soran+1 yılpeki 45 50 km uzakta olmasi sorun olmaz dimi. Yasadigi yerde uni okuyor tabi. Bu yil kazandi.
Cevap sahibi+1 yılKendinden eminsen ve onada bu güveni verirsem sorum olmaz
Soran+1 yılyaaaa gercekten mi, sagol yaa 😢☺KOVA BURCUSUN DIMI?
Soran+1 yılOna seni seviyorum mu diyim, seni kiskaniyorum mu yoksa her ikisinide mi?
Cevap sahibi+1 yılSizin aranız nasıl? Daha fazla tanışmıyorsanız seni seviyorum deme yoka ciddi almaz. Seni kıskanıyorum ve kaybetmek istemiyorum benim için değerlisin desen şimdilik yeter. Daha önce flört felan ettiyseniz ve sana karşı hisleri olduğnu biliyorsan seni seviyorum dememde sakınca olmaz heralde. Ben kova burcuyum hatta bugüm doğum günümdü o yüzden hemen bakamıyorum bildirimlere kusura bakma lütfen
Soran+1 yıltamam, haklisin bak iyiki sormusum. ozaman seni seviyor demim kesinlikle. Ama kizla burcumda uyusuyo ikizler burcuyum. Kafalarda uyuyo. o kadar guzel konusmamiz hatrina yapma bunu demisti twitter olayi olunca. Seni cok kiskaniyorum, seni kaybetme istemiyorum diyim..😊
Soran+1 yılkasimda twitter olayi olunca bana igrenc birisin, seninle arkadasca konusmustum, sen fotomu ss aldin bu arkadasca degil, sana kizginda degilim , seninle konusmak istemiyorum, sen yaptin eminim, seni polise veririm dedi. kendimle barisik olmasam sana burnum buyuk demezdim dimi yazdi. Ben yapmadim semde inanmadi. Ama isin aslini ogrendim yapani. Kova burcu hic biseyi unutmuyo. burnuna ertigim lafla alakasi yokmus kirgin degilmis.
Soran+1 yılsana karsi sevgi besliyorum diyim mi, seni kiskaniyorum , seni kaybetmek istemiyirum. iyimi?
Soran+1 yılSana ihtiyacim varda bu konuda kusura bakma
Cevap sahibi+1 yılDaha fazla tanışmıyorsanız sevgi kelimesi yanlış anlaşılabilir, içten gelmediğni ve herkese öyle dediğni düşünebilir. Uzun süredir konuşuyorsanız diyebilirsin bence. Seni kaybetmek istemiyorum benim için çok önemlisin daha çok yakışır daha fazla samimiyet yoksa
Soran+1 yıl2019 eylulden beri konusmadik,2020 agustos acti hesabini ekime kadar yazdim sadece ozur dilemistim mal gibi anlamli yazmadim mesaj. Durum fotosunu ss almistim onu attiydim cildin guzel falan dedim. 😂kasimda twitter olayi oldu sonra bu hal iste. 1 yil konusmusligimuz vardi, senin dedigin gibi YAPIM
Soran+1 yılharika önerilerin yaaa, dusunceli yani senin
Cevap sahibi+1 yılO kadar olay olduysa hemen yumşamaz trip atar sen biraz alttan al arada tatlı sözler söyle yumşasın. Duygusallız biraz değer görünce mutlu oluyoruz
Soran+1 yılya ben agustostan ekime kadar yazdim bakmadi,1 kez engelledide. ve ikinci hesabtan yazdim bakmadi , kisa sure sonra twitter olayi zaten malum. Bana neden anlamiyorsun seninle konusmak istemiyorum dedi. Kaldir o fotoyuda twitterdan hesabimida kapatiom dedi kapatti. 😁
Soran+1 yılyeni actigi hesabina yazsam istemicek basta, konusmak istemiyorum seninle dicek biliom. 😁 sevmiyo olabilir ama sevgimdeki, kiskancligimdaki gercekligi görurse azda olsa etkiler
Cevap sahibi+1 yılYa yeni mi oldu şimdi kapatması😕
Soran+1 yılyok kasimda oldu 😁. yeni hesabini bu ay gördum ama
Cevap sahibi+1 yılAynen. Benimkide o zamanlar çok çabalıyordu ben hep istemiyorum diyordum bide uzak mesafe vardı bizde. Sürekli mesafe koymaya çalışıyordum ama o hep yazıyordu güzel sözler söylüyordu. Sonra bir gün bişeye sinirlenip seninle bidaha görüşmek istemiyorum demiştim. Tüm gün bana yazdı değer verdiğni anlatmaya çalıştı. O gün akşam sonra bana rest çekti demekki bu kadarmış elimden geleni yaptım demek sadece değer vermek yetmiyormuş demişti. Ben zaten o mesajı görünce ağlamaya başladım o an kaybetme korkusunu hissettim. O gece sonra konuşup aramızda halletmiştik. 1 senedir çok şükür kavgalarda olsa beraberiz😊 yani demek istediğim ben başta imkansız olmaz diyordum mesafeler kavgalar yüzünden ama iyikide pes etmemiş beni ikna etmiş diyorum.
Soran+1 yılyaaaaa cok tesekkur ederim yaaaa, bu bana baya motivasyon oldu.
Soran+1 yılvarya agustostan, ekime kadar konusmayan kiz twitter olayi olunca buyuk harflerle seninle konusmak istemiyorum, neden anlamiyosun demisti. cok gucume gitmisti😟.
Soran+1 yılama ta agustostan ekime kadar konusmama neden 2019 eyluldeki burnuna ettigim laftan kesin . KOVA BURCU UNUTMUYO GALIBA KIRILDIGI SEYI.
Cevap sahibi+1 yılKova kadınlar genelde aşırı tepki verirler sinirlenince sonradan pişman oluyoruz. Ben kaç kere sinirden ilişkiyi bitirmek istedim sakinleşincede yine pişman olup özür diledim😂
Soran+1 yılhatta rahat beni artik dediydi 😂😂😂 ulan bugun burclara baktim. Kova burcu bi daha konusmak istemiyorsa , konusmuyorsa bu kirildiginin en buyuk belirtisidir diyo. bana sana kirgin falan degilim dediydi😂
Soran+1 yılbide hemen benden bildi burun meselesi olunca , tek bir elden gelmis mesajlar dedi. ne yaziodu bilion mu Bayan karga burun veya gargamel, sevilcek tip yok, cinsel ihtiyac gdermek icin yazilir nefes alsin yeter diyenler gelsin. yaziodu
Soran+1 yılSen sevgilinle ayni sehirde mi yasion?
Soran+1 yılsizin durum da benim durum gibi mi, uzaktan iliski mi. Ayri sehirde misiniz
Cevap sahibi+1 yılAyrı şehiri bırak aynı ülkede bilene değiliz. Sosyal medyada tanıştık ben ne kadar uzak durmaya çalışınca o daha çok çabaladı. Düşün mesajlara bilerek geç yazıyordum bazen geri yazmıyordum bilene ama o hiç vazgeçmemişti. Ben mesafeli ilişkiye asla diyen birisiydim sevgi ama tüm düşünceleri değiştirebiliyormuş. Bana güven verdi ben mesafelere katlanırım sen yeter ki pes etme şans ver dedi. Benim için onun yakınlarda iş bilene ayarlamış. şu an aramızda tek ailelerle konuşmak ve diploma var. Onlarda olursa inşallah aramızda hic bir engel kalmayacak🥰
Soran+1 yılkova burcu kizlar ozgurluklerine duskun oluyor, seni baska erkek kandirmasin sakin? espirili ya da eglenceli bi tip okulda
Soran+1 yılkusura bakma korkuyorum cunku kendi adima😔 kova burcu kizi universitede erkekler kadirir diye.
Cevap sahibi+1 yılBiraz naiviz bize denilen şeylere kolay inanırız ama sınırlarımızı biliriz. Birini sevince sadık kalıyoruz
Soran+1 yılpeki , sen bu coxugu nasil sevdin? sana olan hakiki sevgisini anlayinca mi? daha cok
Soran+1 yılKovalar kanmaz diye biliom. unide erkekler kandirmasi zor yani. Yatmak icin ugrasio cogu cunku. Zor kizlardir diyo. kolayca inanmaz herseye
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi kendi sınırlarını biliyorsa sorun yok. Hem şu an zaten unilerde online üzere değil mi orda.
Cevap sahibi+1 yılBeni koruduğu düşündüğü an ona bağlanmaya başladım. Sevgi ne zaman başladı bilmiyorum. İlk zamanlarda tanışınca tip olarak hiç tarzım değildi resimlerini görünce hemen değiştiriyordum ondan soğumamak için düşün o kadar beğenmiyordum. Bana ama o kadar değer veriyordu ki kendimi sanki bu dünyadaki tek kadınmışım gibi hissediyordum. Hastayım dediğmde geceleri bana mesaj yazıyordu iyimisin merak ediyorum uyuyunca üşürsün yorgan düşer ateşlenirsin diye. Hayatımda kimse bana böyle ilgi vermedi daha önce. Daha sevgili bilene değildik. Bana şiirler isimlerimizi yan yana yazıyordu ya o kadar mesafelere rağmen süprizler yapıyordu. Tabi bazıları o kadar ilgiyi görünce naz yapıyor uzaklaşıyor ama bende öyle olmadı inşallah seninkide kaçmaz. Ya trip atıyordum alttan alıyordu kıskanıyordum güvenmem için çabalıyordu. şu an eskisi kadar ilgi göstermiyor maalesef ama çok şükür duygularım aynı. Özel hissettir sevgini göstermekte çekinme elbet karşılığınıda alırsın zamanla😊
Soran+1 yılBen 1.83 boyundayim cekik gözluyum. bruce lee ye benziyom gözetle. sac falan hepsi.. kiza sordum cekik gozlu oldugumdan mi boyle olmadi o ayrildigi sevgilisi ile nasil oldu dedim. o da , ya ne alakasi var sacmalama kafa uyuyodu , eglenceli bide ilgiliydi baya dedi.
Soran+1 yılSen bu cocukla hangi yil tanistin?
Soran+1 yılSeninle durumum benziyor ondan sordum. . üniversitede okudugin zaman mi tanistin instadan onla
Soran+1 yılokul acikken yüzyüze egitim varken konusuyormuydunuz? NOLUR BU BENIM ICIN ÖNEMLI
Cevap sahibi+1 yılEvet üniverstenin ilk senesinde tanıştım 2019 başlarında. O zamanlar zaten erkeklerle pek ilgim yoktu bir kaç arkadaş vardı ama işte sadece derslerle alakalı konuşuyorduk ama işte herkes farklı. İnsanın aklında ve kalbinde birisi varsa önemi yok başka kimseyi göremez zaten bence
Soran+1 yılHmm, kova burclari asiri sosyal olur diyolar, ama bu kizda cok arkadasi olan biri degil sen gibi mesela. uniyi bu yil kazandi.
Soran+1 yılsinifindaki, okulundaki , ortak tanidigi oldugu erkeklerle takiplesio instagramda. ama
Cevap sahibi+1 yılTakipleşme felan normaldir yani sonuçta arkadaş grupları oluyor. Bende çoğu kişiyle takipleşiyorum ama özel olarak pek alakam olmuyor. Üniversitede normal bişey insan bazen birbirine muhtaç oluyor ders için
Soran+1 yıllise arkadaslariyla diyirum ben. gecen yil.. ya buna yazicam. ve vaz gecmicek sekilde. bana seninle konusmak istemiyorum dese bile birakmicam. vazgecmicem.. siz hergun konusuyonuz mu?
Soran+1 yılyaziyorum ben ona, bugun aksam ya da yarin
Soran+1 yılona cok koyltuyum, seni kaybetmek istemiyom, yüzün bastan asagi akne, yara olsa, cibanda olsa umrumda degil. sana karsi sevgim degismez iyi mi?
Soran+1 yılbu kizi erkek duskunu, arkadas olarak yaklasin isinizi gorun falan anlaticam dedi. Ayni okuldalar kizin sinifindaki bi erkege bile dikkat etsin duyarsa kullanmak isterler. . bunu o kiza soylim mi
Soran+1 yılson dedigime buna kizar mi?
Soran+1 yılsenden baska hic bi kiz bana yardim edemez. 😢
Cevap sahibi+1 yılşu an ona anlatmak için iyi bir zaman değil. Daha yeni bir küslük yaşamışsınız bence biraz daha bekle 1-2 ay gibi. Yanlış anlayabilir ya da kırılabilir. Normal konuşup güzel vakit geçirmeye çalış böyle konular konuşursanız çabuk yıpranır ilişkiniz. Benimkide ilk zamanlarda bana öyle bişeyler yazmıştı erkeklere güven olmuyor abi de ve mesafeni koru gibi bişey demişti sosyal medyada şifremi biliyordu ve hesabıma bakmıştı ilk aylarda. Kötü niyetle değil iyiliğim için söylemişti ama yinede sinir olmuştum ve baya bi süre kavga etmiştik. Kadınlar biraz böyle konularda alıngan oluyor erkekler korumak istiyor belki ama biz kendimizi koruyabiliyoruz ve nasıl konuşmamız gerektiğnide biliyoruz. İlerde sevgili olup birbirinzle daha samimi olduğunuzda söyleyebilirsin ama şu an bence çok erken.
Soran+1 yılama oglan oyke yapmis, bunu bilmezse , universite zamani, bunu cok kisi ayalarlar, kandirir yaa. ondan korkuyom.
Soran+1 yıl😢😢😢😢😢😢😢 cok kotuyum yaaa cok kötü.
Soran+1 yılnapim ben simdi
Soran+1 yılbunu sonra derim ozmaan, nolur yardimci ol olur mu mesaj attigimda da sana sorarim. fake bir hesabin olursa sana konusmayi ss atarim sende taktik veririsen cok ama cok iyi olur
Cevap sahibi+1 yılYa taktiğe felan gerek yok sen sevgi dolu saygılı anlayışlı yaklaş ona gerisi zaten olur. Onu özel hissetmesini çalış. Seni kimse üzsün istemiyorum, seni koruyacam, seninle vakit geçirince mutlu oluyorum, senden daha önemli işim yok, seni düşünüyorum, seni özledim... aslında bu sözleri arada kullansan yeterli. sana bir kaç gün önce laf arasınsa bişey söylemiş olabilir mesela " anneannemlere gittik biraz rahatsızdı" sende bir kaç gün sonra ya senin anneannen nasıl oldu düzeldi mi desen çok mutlu oluyor insan ya bu bana ve aileme değer veriyor unutmamış gibi. Erkekler için daha kolay aslında böyle şeyler kadınlar güzel söze ilgiye bayılır. Kadınlar ilk adım atmak istemez belki sana hemen sevgisini belli etmez senin hislerinden ve adımlarından emin olmadan
Soran+1 yılsevmiyo olsa bilie beni, senin dedigini yapinca biraz yumusayabilir, ne kadar aci cektigimi anlatirim. Canim yaniyor, falan derim. Ve dedigin gibi seni kimse üzsun istemiyorum, seni koricam, ilk yazdigim gün hepsini söylim en iyisi
Soran+1 yılama universite acilana kadar bu isi halletmeliyim. Cok korkuyorum cunku, cok universite basladiginda beni unutursa, umursamazsa diye okuldan
Soran+1 yılyardimci ol nolur, bu konuda bi fikir ver. En korktugum sey bu iste bu konuda
Cevap sahibi+1 yılYok ya üniversitede açılsada korkulcak bişey yok öyle şu tarihe kadar mecbur olucak diye stres yapma oluruna bırak biraz.
Soran+1 yılya nebilim cok korkuyorum, off kalbim cikicak gibi oluyo korkudan.
Soran+1 yılunide siniftaki erkekler hemen kapar diye korkuyom, maskeyle ders gorcekler ama iste nebilim. ondan o tarihe kadar yapmaliyim diyom
Soran+1 yılSen ne dusunuyon?
Cevap sahibi+1 yılÖyle korku olmasın biraz oluruna bırkman lazım. İlişki dediğin 1-2 günde olucak bišey değil. Mesela biz 4 ay arkadaş gibi konuştuk sonradan 2 ay flört/sevgili gibi takıldık birbirimize açılmadan. Acele etme fazla üstüne gitme. Üniversitede genelde kız kıza takılıyorduk biz belki o da öyle olur. Kendine biraz güven panik yapma senin o erkeklerden neyin eksik ki
Soran+1 yılhaklisin, ama pic olan, serefsiz olan belki ne bilim yani. Ama bu kiz lisede erkeklerle takilmiyodu gecen yil, ama takiplesiyodu sinifindaki erkeklerle.
Soran+1 yılBunun hakkinda fikrin ne? Takilmiyo ama takiplesiodu (öne cikan fotolarinda hic erkek yoktu arkadaslariyla fotosunda)
Cevap sahibi+1 yılKardeşim fazla üstüne düşme böyle eminim ki kendi sınırlarını bilen biridir. Benimde üniversiteden takip ettiğim erkekler çok ama hic biriyle görüşmüyorum. Üniversitede normal arkadaşlar gruplar oluyor ayıp olmasın diye takipleşiliyor felan
Soran+1 yılhaaaa anladim. Yuz yuze gordugun insan sonucta yani dimi ayip olmasin diye
Soran+1 yılondan yani hmm
Soran+1 yılTanimadigin universiteden kisiyi takiplesmiyon yani sonucta dimi. Cunku kari kiz dusurmek icin 10 takla atan tioler var. Tanimadiginla takiplesme
Soran+1 yılicim rahatliyo ya senle konusunca harbi.
Soran+1 yılOna konusmama nedenin belli o nedenden dolayi, sen farklisin, kafamizin uydugunu ikimizde biliyoz, en iyi anlastigin burc ikizler benim burcum.. Boyumuz huyumuz uyuyo. Seni cok kiskaniyorum elim de degil. kendin icin tarafsiz bakilinca kotu bi goruntum var bi kere burnum kemerli, cok zayifim, sivilceden kalma izlerim var ama cok mutluyum demistin. Aslinda cok guzel gozlerin var, sacin, agiz yapini, falan. . Bak sana karsi icimde bi sevgi var, ne zaman gorsem resmeni icim eriyo. Nolur bir sans ver. Kova burcusun ve inatci oldugunu biliyorum. .
Soran+1 yılortak noktamizda cok, iyi anlasiyoruz, Hobilerimizde ayni..
Soran+1 yılBUNLARI YAZSAM NASIL SENCE?
Cevap sahibi+1 yılBurc ve görüntüsüne hiç bişey deme en iyisi. Seninle mutlu oluyorum beni anlıyorsun. Biliyorum hatalar ettim ama gerçekten çok pişmanım seni yeniden kaybetmek istemiyorum zaten seni zor buldum... gibi şeyler yazsan olur. Görüntüye takılırsan ya bu beni görüntüm için seviyor düşünebilir. Burçda işte benim gibi başka kova burcu bulsa ona gider diye düşünebilir. Hareket ve tavırları ama ya bu beni gercekten içimdeki şeyler için seviyor değrr veriyor diye düşündürür. Güzelim gibi kelimelere tüm kızlar bayılır ama sevgilimizden duymak bizi mutlu eder daha flörtse biraz tuhaf durabilir.
Soran+1 yılHaaa dogru, ama bunu desemde basta hayir seninle konusmak istemiyorum der bence. Hadi konusalim dicek hali yok hemen 😁
Cevap sahibi+1 yılHahahaha evet trip atar bir kac gün baya uğraştırır heralde
Soran+1 yılkesinlikle, belki engelleyede bilir beni yaparda. Ben pes etmicem. 😁😁
Cevap sahibi+1 yılBenimki whatsappden, telegram, viber, instagram, tiktok ve faceden engellemişti ama sonunda tam pes ederkene döndü inat yapmıştım baya🤷🏻♀️
Soran+1 yılsen mi engellemistin?
Cevap sahibi+1 yılYok o
Soran+1 yılo mu pes ediyordu hmm. Ya instagramda senle konusurken nasil konusuyodu? hergun neler konusuyodu?
Cevap sahibi+1 yılWhatsappten konuşuyorduk genellikle günaydın napıyosun aileler kendimiz hakkında. En sevdiği yemek alerji var mî en saçma anılar felan yani bildiğin herşey konuşuyorduk. Pes etmekde değil cepte görüyordu beni ilk sevgilimsin diyince bi özgüven geldi ona
Soran+1 yılooo^ooo sevgili nasil oldunuz ne olarak belli oldu bu
Cevap sahibi+1 yılZaten bana hep diyordu sana değer veriyorum diye belli de ediyordu. Annesine anlatmış bi gün kavga ederkene hepiniz üstüme geliyorsunuz birtek o beni gerçekten dinliyor beni yormuyor diye anneside hemen isteyelim demiş🙈 ben zaten arada kıskanclıklar yapıyordum biliyordu değer verdiğmi. Sonra bir gün bana o hiç yazmadı tüm gün napıyorsun dediğmde can sıkıntısı tv izliyorum dedi bende ona yazdım ben seninle görüşmek istemiyorum artık diye kendimi değersiz hissettim o gün. Sonra kavga ettik ben senin oyuncağın mıyım saçmalama bir gün yazmadım diye mi konuşmak istemiyorsun sana ne kadar değer veriyorum görmüyormusun dedi. Sonra işte kendimi değersiz hissediyorum dedim o da herşeyden daha önemlisin dedi. Bende sordum sen beni seviyormusun ki diye işte bir günde duygular mı değişir seni çok seviyorum dedi barıştık. O gün akşam uyumadan önce sevgilim demeye başladı. 6 ay sürdü nerdeyse sevgili olmamıza.
Soran+1 yılbenim bu kiz konu acan biri degil ya da ilk yazan biri degil. Ayrildigi sevgilisi bile hep ilk yazanmis. Konuyu bulamda oymus. Hatta niye konusmuyon yazinca ne konusim diyomus ona. Oglanda buna kiziyomus.
Cevap sahibi+1 yılHmm ya öyle kişilere sinir oluyorum konuşmak için biraz uğraşmak gerekiyor. Biz genelde napıyosun diye başlıyoruz işte sonra o konu hakkında birbirimize soru soruyoruz resim gönderiyoruz. Mesela yemek yapıyorum diyor ya ne yemeyi sen yemek yapmasını biliyormusun, en sevdiğin yemek ne felan o da ilerde sanada yaparım bide bunu yapıyorum efsane oluyor hani konuşmak isteyince bi türlü oluyor. Bana soğuk cevap verince bende konuşmak istemem rahatsız ediyorum zaten konuşmak istemiyor diye
Soran+1 yılYani igrenc bi yapisi var bazi kova burclari boyle. bide utanc olmam onun icin itici mi olur
Cevap sahibi+1 yılYok bence cekingen erkekler tatlı oluyor ama arada güzel sözler söyleyebilmelisin. Kadınlar güzel sözlere bayılır. Biri bana güzel bişey derse hafif övüyorsa belli etmesemde sanki sevmiyormuşum gibi yapsamda mutlu oluyorum😂 madem kendisi konu açmıyor sen onun hakkında soru sor. Kadınlar kendileri hakkında anlatmayı seviyorlar.
Soran+1 yılsu kizla aram iyi olsa rahatlicam ama buyuk ihtimal seninle konusmak istemiyorum dicek bana. 😁
Soran+1 yılseni sevmiyorum dicek. hislerimi anlatinca. sonra nolur cok pismanim , seni kaybetmek istemiyorum kiskaniyorum senden daha guzel ukraynali kizla konustum otelde calisirken ama sendeki gibi sey yok kiskanmiyorum onu. seni kiskaniyorum. BU IYI MI?
Cevap sahibi+1 yılYa saçmalama😂 ukraynalıyı felan karıştırma sakın. Git onunla ol o zaman daha güzelse der. Senden güzelleri var diyince bozuluyoruz demek ki başkalarına bakıyor diye
Soran+1 yılya, ne bilirim. kizi elime gecirsem suratini dagitasim geliyi biliyon mu. Bu kiz dis guzelligini onemsemiyo ya ondan. demim tamam 😁😂
Soran+1 yılya egolanmasin diye hani oyle derim diye dusindum.. Buna ilk twittere anlatim, fotosunu gelince gorusuruz demistin ondan ss almistim yuzde 50 sini özelden sen attin zaten derim. bir mesaj olarak bunlari atarim. uzun olur biraz mesaj ama olsun iyi mi
Soran+1 yıl?
Soran+1 yılsence
Soran+1 yılbazen ölecekkisim gibi hissediom. kova burcu cok tuhaf
Soran+1 yılicimde onu koruma istegi var. Umarim engellediginde ayri hesabtan yazinca tiksinmez.
Soran+1 yılOna yaziyorum bu hafta icin. Kafamda toparldim
Soran+1 yılsinirden agladim ya resmen dun
Soran+1 yıldün ilacimi icmedim biraz gergindim. Baya ofkeliydim kusura bakma. Şu an iyiyim. Depreyon ilaci kullaniomda
Soran+1 yılYa bazi 1 2 kiz olmaz bosver diyo. Bazisi sebin gibi diyo bosver sen olumsuz konusanlari beni dinle diyo. Ama dedigin ise yarar senin bence, vaz gecmicemi anlarsa affede bilir siniri gecebilir
Soran+1 yılYARDIMCI OLMAKTAN VAZGECME NOLUR 😔😢zaten bitmisim. Mesaji yazinca sana soylediklerini yazzicam, fikir veririsin
Cevap sahibi+1 yılKusura bakma yeni görüyorum benimkiyle biraz sorunlar yaşadım geri dönemedim mesajlara. Dediğim gibi kimseyle kıyaslama ve kıskandırmaya çalışma. Çoğu zaman bu durumlar insanı soğutur o kişiden. Güven sevgi saygı göstermeye çalış. Kibar ol ve kavga başlatsa bilene sakin ol ve kavgayı bitirmeye çalış. Suçlama yapar büyük ihtimalle kavga etmenize izin verme. Sende onu suçlama. Kendini onun yerine koy arada ve seni senin ne hissettiğni anlayabiliyorum gibi kelimeler ona daha yakın olma hissi verir. Değerli olduğunu hisset ve en önemlisi panikleme iyi düşünmeye çalış. Şimdi bu bana kızar engeller diye düşüp kötü enerji çekme. Benimle iyi anlaşıyordu beni dinleyecek ve anlamaya çalışacak diye düşün. Bide mesajlarda daha zor oluyor görüşebilirseniz görüntülü ya da normal telefonda görüšmeye çalışın. İstemiyorsanız mesajdada olur ama bazen insan karşısındada gerçek biri olduğnu unutuyor ve ağır şeyler yazabiliyor. Mesela ben her kavgada erkek arkadaşîmla görüntülü konuşmaya çalışıyorum çünkü sinirlenince düşünmeden küfür bilene ettiği oluyor, görüntülü olunca görüyor beni üzdüğnü ve özürde diliyor kaba davrandığı için. Sen kendine güven. Bak kızı bu kadar düşünüyorsun ben bilene anladım ne kadar değer verdiğni bunu ona hissettir. Biz sadece anlaşılıp sevilmek istiyoruz aslında
Cevap sahibi+1 yılAynen pes etme
Cevap sahibi+1 yılPanikleme. Sakin ol. Kadınlar uzun süre küs kalmaz zaten. Sen rahat tut içini. Babanın telefondan niye yazıyorsun anlamıyorum. Sorun çıkmasın sonra
Soran+1 yılsonunda geldim. telefonu yaptirdim
Soran+1 yılheyecandan gebericem cok korkuyom
Soran+1 yılsana soylicem kizin dediklerini.
Soran+1 yılbugun yazicam yarin aksam bakacam
Soran+1 yılsana yardim isterim, cesart veriyon bana. beni daha rahatsiz etme falanda diyebilir bana. Yarin burdan tavsiye verirsin
Cevap sahibi+1 yılKorkma kızlar trip atar kızar ama uzun sürmez. Senin yapmadığnı anlayınca zaten uzun süre küs kalmaz
Soran+1 yılgecen agustostan ekime kadar konusmamisti goruldu atmadiydi. takibimi kabul etmediydi burun mevzusundan di. bu sefer konusucak gibi hissediyom bu twitter olayi iyiki oldu bence. kesinlikle 😀 en azindan benle konustu cevap verdi.
Soran+1 yılkonusmak istemiyorum dedigonde senden vaz gecmicem desem kizar mi acaba
Cevap sahibi+1 yılSana değer veriyorum pes etmicem ya da beni affedene kadar vazgeçmicem yazsan daha iyi olur. Senden vazgeçmem biraz ağır olur. Sevgili olsanız senden vazgeçmicem daha uygun olurdu ama şu an bence gercekci gelmez ona. Tutamicağın sözler söylememeye çalış belki ileri zamanda ya hayal ettiğim gibi biri değilmiş dersin kimseye o yüzden böyle sözler vermemeye çalış hayal kırıklığı yaşıyoruz sonra
Soran+1 yılhaklisin bak, cok iyi noktaya dokundun.. Pes etmicem drim ona. hergun konusalim demiyorumki zaten derim.
Soran+1 yılBi daha beni rahatsiz etme demisti, seni polise vericem demisti yoksa. Ama sucum olmadigini kantlayinca polis vermez en azindan ilk basta😁
Soran+1 yılbu arada universitede online egitim varya, bu kizi fazla yormadan konusurum.
Soran+1 yılbu aksamn gusul alayimda. nolur nolmaz. belki kuru yer kalmis olabilir bi oncekinde.
Soran+1 yılen son 2019 eylulde muhabbet ettik. 2020 kasimda mesajini atti gitti. cok heyecanliyim.. onunla konusacagim icin Şu an
Soran+1 yılona Sana olan ilgimin nedeni fiziki gorunusunle alakasi yok desem olur mu?
Soran+1 yılkovalar c inatci oluyo bu arada 😁😁
Soran+1 yılARKAMDA OL tamam MI, YAZIYORUM. DESTEK OL BANA😀
Cevap sahibi+1 yılBi rahat ol😂 kıza nazik saygılı sevimli davran uzun süre küs kalamaz o zaman stres yapma
Soran+1 yılOhhh dogru, mesela sevimli , davram derken.
Cevap sahibi+1 yılNasıl olduğnu sor arada tatlı şeyler söyle. Mesela hiç beklenmediği an özlemişim seni de ya da beklenmediği an değer verdiğni göster. Eskiden sana bişey anlattıysa unutmadığnı göster. Benim sevgilim daha beraber olmadan bana her gün yazıyordu iş saatler arasında bilene. Bana resimler atıyordu duvarda felan ismimi görünce ya da beni hatırlatan bişey yaşayınca. Böyle şeyler bizi mutlu ediyor konuşmayınca bilene beni düşünüyor aklından çıkmıyormuşum der. Otobüste ikimizin baş harfi yan yana olsun, ismim duvarda yazsın ya da benim memleketimin plakasını görsün hemen yolluyordu. O nasıl biri bilmiyorum ama ben duygularını gösteren insanları seviyorum. Benimki daha sevgili değilkene bilene benimle hayal kuruyordu ilerde seninle evlencem diyordu hatta annesine bilene benden bahsetmiş. Bana sinirlenince ya da üzülünce yazıyordu ağlayınca yazıyordu. Daha samimi bağ kurduk uzak mesafelere rağmen
Soran+1 yılkova burcu evlilige karsi soguk diye duydum biraz
Cevap sahibi+1 yılBilmem bende tam tersi aslında ciddi düşünmediğim ilişkiye girmem. Boşa neden zaman kaybediğim sevmediğim ciddi düşünmedim birisiyle🤷🏻♀️ herkesde başka olabilir. Sen başlarda en iyisi hiç evlilik konulara girme bizdede 5 ay tanıştıktan sonra başladı bu konular. Biraz bekleyip bakarsın nasıl biri diye kendi ilişkimden örnekti bu. Erkek arkadaşım benim nasıl düşündüğmü baştan beri biliyordu
Soran+1 yıloooo dogru diyon bak. ben baslarda bi ara demistim 2018 ekimde sıkılmisti
Cevap sahibi+1 yılSenin mesajlarına cevap verdi mi? Başta soğuk davranır kesin ne istiyosun felan diye biraz tersler sabırla bekle kadınlar biraz süründürüp pişman etmeyi sever😂
Soran+1 yılYazicam bugun ama seninle konusmak istemiyorum rahat birak beni der eminim. Engellerde hatta. ama pes etmicem vazgecmixemi gorsun.
Cevap sahibi+1 yılHemen engellemez bence merak eder niye yazıyorsun diye
Soran+1 yılsenin kac takipcin var mesela? instada
Cevap sahibi+1 yılSadece insatgram ve whatsapp kullanıyorum pek sosyal medya insanı değilim fotoraf paylaşmam, mizah sayfaları ve yakın çevrem var sadece. O yüzden 135 takipci var hepsinide tanıyorum😂
Soran+1 yılBu kiz uniyi kazandi ya , bu yil kazanan kisilerle takiplesiodu. Deliricektim yaa, twitter olayi olunca korkudan tanimadigi kisi ile takiplesemio. 28 takipcisi var. Bune lan dert cektirirdi hep bana boyle olmasaydi, bide takibimide kabul etmiyodu deliriodum. Twitter olayi olduda kapatti hesabi ohh
Soran+1 yıleski ortak tanidigi bir erkek varmista , oglana yazdim ben onun sevgilisiyim dedim, o da biraz konustum sonra biraktim dedi. Engelliyorum kardesim dedi. Sinir oldum ya kiskandim
Cevap sahibi+1 yılNasıl yani sevgili olmadan kıskanıp başka erkeğe ben onun sevgilisiyim mi dedin? Umarım yaptığın ne kadar yanlış olduğnu fark etmişsindir. Böyle şeyler onu soğutabilir dikkat et. Kıskanılmak felan hoşumuza gider ama bu biraz aşırıya kaçmış. 2 senedir sevgilim hiç bir zaman çevremdeki erkeklere yazmadı benden habersizde yazmaz. Kıskanmanın sınırı olmalı. Eğer o arkadaşı ona anlattıysa senin öyle yaptığnı seninle konuşmak istememesini anlarım ve haklıda olur
Soran+1 yılyok anlatmamis😁😁😁
Soran+1 yılbu olay ekim ayinda oldu😁
Cevap sahibi+1 yılIyi bari bidaha yapmamaya çalış. Kıskançlık bazen cok kötü oluyor istemediğmiz şeyleri yapıyoruz ama kendimize sınır çizmemiz gerek
Soran+1 yılhaklisin, bi daha yapmam umarim. Ama bana anlamiyo musun seninle konusmak istemiyorum diyebilir😁 Benle o sebepten dolayi konusmasigini biliom. Kova burcu birseye kirilirsa konusmak istememesi kirildiginin en buyuk gostergesidir. Derim olur mu
Soran+1 yılbence olur
Soran+1 yılkizmaz heralde
Soran+1 yılYAA TAKIPCI SAYISI 32 OLMUS YAAA ARTMIS😣😕 YA OFFF
Soran+1 yılBugun hazirladim atiyom mesaji. Sonunda
Soran+1 yılben twitter olayini anlattim, bunu paylasan cocugun cevresinin genis oldugunu okulda kendine dikkat etmesi gerektigini, sinifindan erkek duyarsa sana kotu sekilde yaklasabilir, dedim. Sana dm den mesaj ya da takip istegi atan tanimadigin erkekleri kabul etme dedim Bide onu kaybetmek istemedigimi soyledim
Soran+1 yılHesabtan cikis yaptim sonra,😁
Soran+1 yıl23 yasindayim Şu an eylulde 24 olucam. artik harbi yorucu geliyo boyle seyler. Bu yastam sonrada bilmiyom bir kiza yazmam. Tukendim😕
Soran+1 yılBugun mesaja bakiyorum, ve sana dönucem. Tavsiye verirsin duruma gore
Soran+1 yılSana hizli resim olarak mi atim mesajlari? yoksa buraya mi yazim
Soran+1 yılKALP KRIZI GECIRICEM HEYECANDAN BAKAMIOM MESAJA😥😥
Soran+1 yıl3 GUNDUR MESAJA BAKAMIOM HEYECANDAN KORKUDAN
Soran+1 yılCESARET VERSEN ÖLUYOM GALIBA
Soran+1 yılORDA MISIN?
Soran+1 yılCOK KOTUYUM YAA😥 MESAJA BAKTIM
Soran+1 yıl😢😢😢😢😢
Soran+1 yılkiz +9 tane mesaj atmis 10 dan fazla. Offff
Kızlar Ne Diyor
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer